Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lol @ parviainen. Kelailin tota alaspäin niin nyt noi on hankkineet jo kolmannen pyörän. Seuraavaks varmaan tulee lööpit, että jussi parviainen ampui vaimonsa ja itsensä.

Jussi Parviaisen blogiin on taas eilen ilmestynyt aika hassu video. On tuo vain aika hulvaton pariskunta.

Selvinpäin ! Tavara on aika turvoksissa.. Tota voisi sanoa jo pitkäksi pilluksi :D :D

Jussi Parviaisen blogiin on taas eilen ilmestynyt aika hassu video. On tuo vain aika hulvaton pariskunta.

Väkevä video. Hieno mies ja jännä nainen.

Aika hurja mies tuo Parviainen. Mua jännittää, että mitä se seuraavaksi keksii :D

Mutta mua myös säälittää ton Saanan muksu. Se ei traumoitta selviä. :/

Ötyä...

..Vaan kaikille !!

Piru, että minun maailmani mureni joskus kesän aikaan kun kuulin, että tuossa ei lauletakkaan sinkkuilun iloista, vaan kehotetaan naista olemaan itkemättä. Sinne meni fiilistelyt hyvästä biisistä.

Jepulis,

Ikinä ei saa kuunnella niitä sanoja liian tarkasti. :D Moni kappale menee ihan pilalle !!!!

Jos nukkumaan kömpisi....

Ötyjä kaikille... t_blue_omituinen_otus.webp

Matkalla vapauteen.

Back
Ylös Bottom