Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksi ihmiset on niin usein kipeänä?

Kun katselee pakkista tai esim fb:tä, niin on flunssaa yskää nuhaa ja luoja ties mitä kuppaa vähän väliä.

Kysymyksen voisi ehkä tiivistää muotoon: Mikä vittu teitä oikein vaivaa?

Tässä kun on näitä kaikenmaailman neekerisankkereita liikenteessä, kerran kun sairastut niin taitaa jäädä vastustuskyky vähä heikoille ja sitten sairastuu helpommin uudestaan. Mä en yleensä sairasta ollenkaan näitä epidemioita ym ja voin olla lähikontaktissa kipeiden ihmisten kanssa sairastumatta itse, mutta tänä vuonna ilmeisesti on ollu niin hirveä stressi, että vastustuskyky on feilannut täysin. Kesän jälkeen varmaan jo kolmesti ollu kipeenä.

Judohemmohan on kunnon kokki :)

Mulla on muuten melkein noi tarpeet nyt kotona! On thuringenin raakamakkaraa, ristikkoperunoita, juustoa, jauhelihaa. Vääntäisi lihapullia jauhelihasta.

Miksi ihmiset on niin usein kipeänä?

Kun katselee pakkista tai esim fb:tä, niin on flunssaa yskää nuhaa ja luoja ties mitä kuppaa vähän väliä.

Kysymyksen voisi ehkä tiivistää muotoon: Mikä vittu teitä oikein vaivaa?

Samaa olen ihmetellyt. Varsinkin kun kyseessä on aina samat henkilöt, ainakin facebookissa. Itsehän en ole koskaan kipeä, ainakaan oikeasti.

Muuten kokkauksissani on kyse lähinnä hullunkuristen ideoiden kokeilusta ja ruualla leikkimisestä.
Epäilemättä. Miten muutenkaan olisit tullut kokeilleeksi pekonia pullan päällä :D Olen tosin kuullut jo moneltakin kulinaristiselta sankarilta, että pekoni ja suklaa todella toimivat yhdessä.

RIP Andy Whitfield. Aivan helvetin komea kaveri näin heteromiehenkin mielestä. Sarjana aivan loistava, toivottavasti taso pysyy samana kun se vihdoin jatkuu.

Samat sanasta sanaan. Vaikka sarjan alku olikin hieman heikko, mutta sitten ~viidennestä jaksosta lähtien onkin ollut loistavaa tykitystä.

Pirun kova polte kun pitkästä aikaa pääsee treeneihin. Viime viikolla meni juuri treenien päälle muita menoja, niin piti käydä lenkkeilemässä. :dance:

Piru, mä taidan vähän nalkuttaa töissä kun ovat niin sottapyttyjä. On se kumma kun ei osata laittaa niitä kahvinpuruja suoraan sinne suodatinpussiin, vaan osa pitää viskoa pöydälle ja lattialle. Sitten ei siivota niitä edes pois. Kaikki kaapinovet jätetään auki sepposen selälleen, pähkinät pitkin pöytiä niin että niitä enemmän pöydällä kuin kulhossa ja roskasäiliö tursuaa yli äyräiden kun kukaan ei uskalla työntää niitä roskia sinne pohjalle jossa on sitä tilaa.

Nalkuti nalkuti.

Piru, mä taidan vähän nalkuttaa töissä kun ovat niin sottapyttyjä. On se kumma kun ei osata laittaa niitä kahvinpuruja suoraan sinne suodatinpussiin, vaan osa pitää viskoa pöydälle ja lattialle. Sitten ei siivota niitä edes pois. Kaikki kaapinovet jätetään auki sepposen selälleen, pähkinät pitkin pöytiä niin että niitä enemmän pöydällä kuin kulhossa ja roskasäiliö tursuaa yli äyräiden kun kukaan ei uskalla työntää niitä roskia sinne pohjalle jossa on sitä tilaa.

Nalkuti nalkuti.

Vaimomatskua! :lol2:

Nalkuti nalkuti.

Miesvaltainen työpaikka? Naisvaltaisellahan tuollainen nalkuttaminen on verrattavissa itsemurhaan, kun tuosta alkaa sellainen sota.

Vaimomatskua! :lol2:

Kiitti. :D

Miesvaltainen työpaikka? Naisvaltaisellahan tuollainen nalkuttaminen on verrattavissa itsemurhaan, kun tuosta alkaa sellainen sota.

Pieni työyhteisö, jossa aika lailla yhtä paljon miehiä ja naisia. Mutta tiedän tasan tarkkaan kuka tekee mitäkin, ovat vaan niin laiskoja, vaikka olenkin huomauttanut yhteisestä siisteyden ylläpitämisestä. Kuukauden sisällä joutu käyttämään kunnon myrkkyä (Niagara, googlaa) kahteen kertaan avaamaan tukkeutuneen lavuaarin, kun jengi heittää ruoantähteet sinne eikä roskikseen.

Nalkuti nalkuti nalkuti. :D

Böördi, sie kun tiedät kaiken metallista ja muusta vähän raskaammasta musaakista niin kerros pari Sabatonin tyylistä poppoota. Plussaa sotaisista sanoituksista, mutta ei mitään falsetissa vedettyä sankarimetallia kuitenkaan :D

Pieni työyhteisö, jossa aika lailla yhtä paljon miehiä ja naisia. Mutta tiedän tasan tarkkaan kuka tekee mitäkin, ovat vaan niin laiskoja, vaikka olenkin huomauttanut yhteisestä siisteyden ylläpitämisestä. Kuukauden sisällä joutu käyttämään kunnon myrkkyä (Niagara, googlaa) kahteen kertaan avaamaan tukkeutuneen lavuaarin, kun jengi heittää ruoantähteet sinne eikä roskikseen.

Nalkuti nalkuti nalkuti. :D

No sittenhän tuo nalkutus on vaan ansaittua. Tosin taidat nauttia tuosta nalkuttamisesta vähän ehkä liikaa :lol2:

Back
Ylös Bottom