POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Jos totta niin on se hirvee hinta sit noista painoista ja lihaksista tullu maksettavaks loppuelämäks. Aika järjetöntä leikkiä näin peruspulliaisen näkökulmasta.

mun mielestä taas ei yhtään hirveä hinta jos ihan rautamääriä kattoo, varmasti on suomessa helvetisti niitäkin joilla on paljon pienemmillä raudoilla alkanut reistailemaan.

eiköhän se ole yks ja hailee niille kilomäärille jos joutuu sen takia loppuelämänsä lääkkeitä syömään..tuskin se mieltä juuri lämmittää että on nostanu jollaki youtube videolla 270 kiloa ja sen takia terveys menee..

No joku voisi päivittää Tommin kuulumiset. MInä kun muistelisin että oli vaan joku tulehdus kyseessä tommilla, ettei sen vakavempaa???

Minun käsittääkseni Tommi oli n.100kg tuon videon aikoihin. Itse pidän kautta aikojen suomen kovimpana punnertajana.

Aivan tajuton tuo penkki. Asento on mallia lahna.

Tätä itsekkin hain takaa...

ja minä taas hain takaa sitä, että jos lääkkeiden käyttö edes jotenkin on perusteltua, niin kai se tommoiselle punnertajalle sitä on. Tai pakko kai sen on olla jos hupikäyttäjiä on suomi täynnä?

(eikös savomakeltakin kysytty dialyysissa, että ottaisko horkkia vielä jos pääsis ajassa taaksepäin ja sanoi ettei tekis mitään erilailla tms.? joskus se rajahyöty on suuri vaikka munuaiset menisikin)

Viesti ei siis ollut mikään pro lääkkeet ja sitä rataa...

Joo, ja kyykysssä oli polvisiteet ja monolift eli ihan mitätön jätkä.

No sitähän se Ilkka juuri varmasti tarkoitti!

Jännä nähdä mihin jenkkien RAW-kisat "kehittyy"?!?

Nostajalla karmeat voimat ja ulkonäkökin oli urheilijan!

Joo lisää vaan liittoja ja raw tyylejä saadaan lisää mestareita sekä ennätyksiä:wtf:

Tässähän käy niinkuin muissakin asioissa että historia rupeaa toistamaan itseään.
Vuosien saatossa ruvetaan Raw-liitoissa hyväksymään lisää rättejä polvisiteiden lisäksi ymm.
Ja ennenkuin huomaammekaan me jo parin vuosikymmenen päästä muistellaan Konstaa, koklyaevia ja kumppaneita
samalla tavoin kuten Kazia ja kumppaneita tänä päivänä. "silloin oli miehet rautaa, ei ollut varusteita nimeksikään jne" ja ruvetaan taas herättelemään kiinnostusta oikeiden Raw-kisojen suuntaan.

Ja edelleen, painonnosto on lajeista hienoin juurikin em. syystä :)

Back
Ylös Bottom