Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuolla itse asiaan liittyvässä ketjussa on toistaiseksi vähän hiljaista niin huutelenpa tänne: Minkälaista on porukan sähkönkulutus kerrostaloasunnoissa? Ihan siis jos sattuu olemaan lasku lähellä tai muuten muistatte. Ei paljon naurata puolen vuoden ajalta tullut lasku 3200 kWh:sta, kun keskimääräinen vuosikulutus pitäisi kerrostalossa olla siinä 2500 nurkilla...
Veikkaan ihan painovirhe paholaista...

Olkaa onnellisia suhteellisen halvasta lammityksesta. Taalla ei uskalla pitaa lammitysta paalla kuin max. 1-2h paivassa koska se on niin hirvittavan kallista. Paivisin kiva tehda kotona toita kun lappari on ihan jaakylma ja sormet samaten kun ei napyttaessa oikein voi hanskojakaan pitaa :jahas: Ainiin ja pyykit ovat olleet kuivumassa nyt 1,5vrk ja ovat vielakin nihkeat.

Suomessa kerrostaloissa on aina tosi lammin enka itse ainakaan muista ikina maksaneeni yhtaan yli sen pienen summan mika sisaltyi vuokraan. Yleensa sain siita takaisinkin.

Tuolla itse asiaan liittyvässä ketjussa on toistaiseksi vähän hiljaista niin huutelenpa tänne: Minkälaista on porukan sähkönkulutus kerrostaloasunnoissa? Ihan siis jos sattuu olemaan lasku lähellä tai muuten muistatte. Ei paljon naurata puolen vuoden ajalta tullut lasku 3200 kWh:sta, kun keskimääräinen vuosikulutus pitäisi kerrostalossa olla siinä 2500 nurkilla...
Mä oon vetänyt aina tuttavapiirin pohjat. 500 kWh vuodessa :D

Joskus ollut jopa alle 300 kWh.

Tiskaaminen vähän venähti, kun siivosinkin keittiön kaikki tasot. Eihän tuo siivous mukavaa hommaa ole, mutta lopussa kiitos seisoo ja aina sitä ihailee omaa kädenjälkeä kun keittiössä piipahtaa.

Palelemisesta puheenollen, mä jäädyn tänne kouluun. Kait täällä kellarikerroksessa pitää säästää kaikesta, kun ei takki päälläkään tarkene. Vielä kaksi tuntia ja voisi mennä kotiin nukkumaan.
Pitää kompata Alyssaa tuossa lämmitysasiassa. Huomasin tuon kerrostalojen lämpimämmät olot, kun muutin heikosti rakennetusta luhtitalosta pois. Eipä vedä sisällä niin paljoa.

Tiskaaminen vähän venähti, kun siivosinkin keittiön kaikki tasot. Eihän tuo siivous mukavaa hommaa ole, mutta lopussa kiitos seisoo ja aina sitä ihailee omaa kädenjälkeä kun keittiössä piipahtaa.

Kiitos kun muistutuksesta. Lähin töistä 1,5h etuajassa että kerkiin mm.tiskata ja tuollahan ne tiskit edelleen lojuu..

Tänään on muutenki ollu kiinnostuskiikarit naamalla koko päivän, ei kiinnosta paskan vertaa yhtään mikään :D En ees keksi että mitä treenaisin tänää, iihan pallo hukassa

Niinku yks ikinä himassa. :D
Paljon aikaa harrastuksissa, ei telkkaria, radiota, tietokonetta, saunaa, eikä muutakaan ylimääräistä elektroniikkaa. Pakastintakaan en käytä.

Ja jokunen pidempi reissu silloin tällöin niin, että vedän pääkytkimestä virrat pois reissun ajaksi.

Jes kohta kotona, vastahan mä 7.20 aamulla lähin.

Taidanpa mennä pitkästä aikaa nälkäisenä nukkumaan. Huomenna täytyy varmaan aikataulun vuoksi pitkästä aikaa syödä jokunen tunti ennen treeniä, kuinkahan tuo mahtaa kulkea...

Taidanpa mennä pitkästä aikaa nälkäisenä nukkumaan. Huomenna täytyy varmaan aikataulun vuoksi pitkästä aikaa syödä jokunen tunti ennen treeniä, kuinkahan tuo mahtaa kulkea...

Mä taas yritän keksiä jotain sopivaa syötävää, että sais nälän pois. Omena, maitorahka, pari kourallista pähkinöitä ja vähän rypsiöljyä jo vetäny. Niin ja kaks palaa suklaatakin.

Meidän kaupassa käy joku pakkislainen ja minuu häiritsee et kuka se on. Sillä on aina Pakkiksen huppari. Enhän minä moista tohdi kuitenkaan kommentoida..

P.S. Olen muuten hemmetin kade kaikille jotka voivat syödä omenaa. Itsehän saan nykyään repiä ikeneni irti sellaisen jälkeen. Hmph.

Hitto kun ei nukuta. Tovin tossa jo pyörin sängyssä, mutta ei vaan uni tule...

P.S. Olen muuten hemmetin kade kaikille jotka voivat syödä omenaa. Itsehän saan nykyään repiä ikeneni irti sellaisen jälkeen. Hmph.

Sama, vituttaa kun ei voi syödä vihreitä omenia, ne ovat niin parhautta. Tulee hirveä patti huuleen ja kutiaa koko nielu.

Back
Ylös Bottom