Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Olen 18, joten laitanko työhakemukseen 18 vuotias mies, vai 18 vuotias nuori mies?

Mulla meni autosta kumpiki lamppu pimeäksi, ja niimpä piti ajaa pitkillä valoilla tuola pikkuteillä kun on mutkaista ja ei näy sitte yhtään mitään. Mulla oli pitkät valot kokoajan päällä, ja poliisi tuli vastaan niin onko sillä siinä joku kamera vai väläyttiköhän se pitkiä valoja? Oli nimittäin aika helvetin kirkas näky :D Ei sellasesta nyt saateri voi mitään sakkoja antaa ellei ylinopeutta ollu kun vielä pahempi olis ollu laittaa valot hetkeksi pois. Eli luultavasti se varmaan väläytti niitä pitkiä valoja, mutta tänään menny taas kaikki vaihteeksi muutenki niin putkeen, että en ihmettelisi jos jotain sakkoa laittais tulemaan :rolleyes:

Mulla meni autosta kumpiki lamppu pimeäksi, ja niimpä piti ajaa pitkillä valoilla tuola pikkuteillä kun on mutkaista ja ei näy sitte yhtään mitään. Mulla oli pitkät valot kokoajan päällä, ja poliisi tuli vastaan niin onko sillä siinä joku kamera vai väläyttiköhän se pitkiä valoja? Oli nimittäin aika helvetin kirkas näky :D Ei sellasesta nyt saateri voi mitään sakkoja antaa ellei ylinopeutta ollu kun vielä pahempi olis ollu laittaa valot hetkeksi pois. Eli luultavasti se varmaan väläytti niitä pitkiä valoja, mutta tänään menny taas kaikki vaihteeksi muutenki niin putkeen, että en ihmettelisi jos jotain sakkoa laittais tulemaan :rolleyes:

Kyllä ne väläytti vain pitkiä.

Mitäs veikkaat, miltä sun autoilu näytti vastaantulijoiden silmiin? Tästä ens kerralle
No tuotapa juuri, ja ei kyllä viitti mitään hinausta ottaa noin viiden kilometrin tähden kun mennään siis niin sellaista syrjätietä kotia, ettei yleensä tule ketään vastaa ennenkuin ollaan 1km päässä kotoa ja silloinkin on jo kirkkaita katulamppuja niin voi mennä ilman valoja..

Mistä johtuu että youtubessa todella monet pitää jotenkin outona jos joku jaksaa vetää mavemaksiminsa ilman remmejä? Sieltä saa useasti sellaisen kuvan että puristaminen on mavessa se hankalin suoritus, vaikka mennään ristiotteella. Meinasin kirjoittaa että ameriikkalaisissa videoissa, mutta sitten muistin että kyllähän tuo ilmiö esiintyy ihan kotimaisissakin, tosin ei läheskään yhtä paljon.

Mistä johtuu että youtubessa todella monet pitää jotenkin outona jos joku jaksaa vetää mavemaksiminsa ilman remmejä? Sieltä saa useasti sellaisen kuvan että puristaminen on mavessa se hankalin suoritus, vaikka mennään ristiotteella. Meinasin kirjoittaa että ameriikkalaisissa videoissa, mutta sitten muistin että kyllähän tuo ilmiö esiintyy ihan kotimaisissakin, tosin ei läheskään yhtä paljon.

Kai niitä remmejä sitten käytetään vain niin pirun paljon, että jengi ei ole tottunut vetämään ilman.

Mitäs tuossa klo 12.00 joka kuukausi kuuluvassa hälytyksessä nykyään sanotaan ennen ja jälkeen? Puhun siitä "sotahälytyksestä", tai mikälie.

Miten Wordista saa sellasen ettei se muuta itse yhtään fonttia, muotoilua, kokoa, marginaalia, väliä eikä ylipäätään yhtään mitään mitä en itse halua?

Menee hermot kun toi sotkee koko ajan. Perkele osaan itse laittaa otsikon eri fontilla jos tahdon. Helvetti kun täytyy tehdä vaikeaksi kaikki!

Miksi mun avatar on noin pieni?

Back
Ylös Bottom