Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En mitään, dubsteppiä on ihan mukava kuunnella, tosin joku aika sitten kyllästyin siihen täysin. Tänään kokeilin vähän kuunnella, mutta ei kyllä vielä uppoa.

Ootko ollu klubilla kuuntelemassa steppiä?

Ootko ollu klubilla kuuntelemassa steppiä?

Circuksessa olin viime talvena, kun oli Pendulumin keikka. Siellä oli Muffleria yms, kenestä en koskaan ollut kuullut. Mufflerista tuli samantien meidän porukan uusi suosikki.

Tämä jaksaa aina sytyttää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Dodih. Klubilla toi musiikki vasta pääsee kunnolla oikeuksiina kunnon äänentoiston kanssa. 14. päivä on Dublove missä Doctor P ohjaksissa ja Muffler lämppäilee :rock:

Autossa on kaikki rikki. Ptki muunmuassa. Sain eilen taas niin huvittuneita ilmeitä osakseni. Olin lähdössä ajelemaan kotikonnuille ja ajattelin tarkistaa, että on öljyt ym. nesteet kohdillaan. Avasin konepellin ja touhasin siellä omiani, kun talon huoltomies kaarsi pihaan. Hyvin pitkään ja hitaasti se katteli mun touhuja, tervehdittiin. Avasin peräkontin, raivasin sinne tilaa ja jätin sen auki käydäkseni varastossa nopeasti. Huoltomiehen ilme olisi pitänyt saada videolle kun hän huomasi, että kannoin varastosta takapöntön sinne konttiin, löin kontin kiinni ja läksin ajamaan :D

Parhautta:D

Jumanperkele:dance:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011100314501213_uu.shtml?fb_ref=flb_y&fb_source=home_oneline

Hyva tapa aloittaa lukuvuosi. Missasin ekat 3 luentoa koska olen darrassa eilisen "yhden" jalkeen. Nyt odotan kamppiksia kotiin etta voidaan tilata ruokaa :D

Circuksessa olin viime talvena, kun oli Pendulumin keikka. Siellä oli Muffleria yms, kenestä en koskaan ollut kuullut. Mufflerista tuli samantien meidän porukan uusi suosikki.

Tämä jaksaa aina sytyttää.

Tuo biisi kuulostaa siltä kuin Optimus Prime koettaisi muuttua rekaksi, mutta on niin kännissä, että ei onnistu.

Mulla oli kamera mukana salilla ja kuvasin kun penkkasin ja mavetin. Ajattelin eka, että voisin pistää videota tonne treenivideoketjuun, mutta noista videoista tuli ihan liikaa karstis fiilikset. Meikän huohotus ja se kellarisali toivat niin kauhean myötähäpeän, että teki mieli deletoida videot ja ryömiä sängyn alle. Painotkaan ei ole niin isot että saisin egoilla.

^Pöh, leffaa näkyville vain painoista riippumatta ja jos huohotus häiritsee niin pistä taustalle karstisteknoa tai vaikka humppaa omat äänet peittämään :).

Iltaa arvoisat olennot!

Vihdoin kotona! Saas nähdä mitä huomiselle aiotusta uintireissusta tulee, sen verran rankka oli treeni että huomenna voi olla aika jumi.

Ai vittu. Tökin hammastikulla hampaiden välejä, tikku katkes ja osu kohtuu voimalla ikeneen. Kivasti suu veressä.

Ja tämä oli kannattavaa koska.....?

Jaa mikä? Siis ei tietenkää ollu kannattavaa ikeneen tökätä, koska teki kipeää, mutta uskoisin ton hampaiden välien putsaamisen olevan kuitenkin kohtuu kannattavaa puuhaa vaivaan nähden. Ja hammaslääkäri suositteli kyseiseen hommaan nimenomaan hammastikkuja hammaslangan sijaan.

On muuten kiva biisi tämä

Back
Ylös Bottom