Mitäs se teude nyt nillittää?
En mitään, dubsteppiä on ihan mukava kuunnella, tosin joku aika sitten kyllästyin siihen täysin. Tänään kokeilin vähän kuunnella, mutta ei kyllä vielä uppoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs se teude nyt nillittää?
En mitään, dubsteppiä on ihan mukava kuunnella, tosin joku aika sitten kyllästyin siihen täysin. Tänään kokeilin vähän kuunnella, mutta ei kyllä vielä uppoa.
Ootko ollu klubilla kuuntelemassa steppiä?
Autossa on kaikki rikki. Ptki muunmuassa. Sain eilen taas niin huvittuneita ilmeitä osakseni. Olin lähdössä ajelemaan kotikonnuille ja ajattelin tarkistaa, että on öljyt ym. nesteet kohdillaan. Avasin konepellin ja touhasin siellä omiani, kun talon huoltomies kaarsi pihaan. Hyvin pitkään ja hitaasti se katteli mun touhuja, tervehdittiin. Avasin peräkontin, raivasin sinne tilaa ja jätin sen auki käydäkseni varastossa nopeasti. Huoltomiehen ilme olisi pitänyt saada videolle kun hän huomasi, että kannoin varastosta takapöntön sinne konttiin, löin kontin kiinni ja läksin ajamaan :D
Yritys on ainakin kovaOsaat sä?

Circuksessa olin viime talvena, kun oli Pendulumin keikka. Siellä oli Muffleria yms, kenestä en koskaan ollut kuullut. Mufflerista tuli samantien meidän porukan uusi suosikki.
Tämä jaksaa aina sytyttää.
Perustetaanko vertaistukiryhmä?
Perustetaan vaan. Voitais kerran kuussa kokoontua luomuteekupposen ympärille vakosamettiin pukeutuneena ja keskustella vihervasemmistolaisista aatteistamme.
Jumihan on tunnetusti vain voimaa! ;)
Ai vittu. Tökin hammastikulla hampaiden välejä, tikku katkes ja osu kohtuu voimalla ikeneen. Kivasti suu veressä.
Ja tämä oli kannattavaa koska.....?