Sattuuhan sitä :D
Joo,sattuhan sitä! :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sattuuhan sitä :D
Taas yksi haastattelu lusittu. Jatkoja odotellessa vois tehdä vaikka ruokaa.
Niin paljon taas kaikkea ettei tiedä mistä alottais...alihankkijat tuli pesemään ikkunoita ja nyt pitää valvoa niitä etteivät lähde kurkkimaan meidän papereita samaan syssyyn. Tj vauhkoo asiasta koko ajan ja piilottelee papereita, joita se kohta ei löydä enää itsekään tietysti. Asiakkailta tulee ihan ihme infoa jostain parin vuoden takaisista asioista. Siivoojat ilmottelee ennen lääkäriin menoa että on sitten kolmen päivän saikulla vaikka ei ole lääkärintodistusta kourassa vielä. Inferno-lehden myyjät soittelee koko ajan ja tietoturva-auton kuski vaihtuu joka päivä uuteen. Kivaa.
e. Ja yläkerrassa tehdään jotain remppaa taas kerran (aloitettu joskus keväällä) ja nyt se rikkoo jotain seinää siellä. Järkyttävä rytinä kuuluu koko ajan ja se kuulostaa ihan helikopterilta! Mulla tärisee seinät ja tavarat pöydillä ja kohta hajoo pää.
Huomenta päivää murusetAamupalaksi luomulihaa ja kissankuselle maistuvaa kahvia :D
Huomenta päivää murusetAamupalaksi luomulihaa ja kissankuselle maistuvaa kahvia :D
Damn! Viimenen kerta ku keitän kissaa keittimessä. Ensi kerralla tungen sen kattilaan :DHmm..et ois keittäny sitä kissaa kahvinkeittimessä ennen kuin laitoit sen lihoiksi..
Damn! Viimenen kerta ku keitän kissaa keittimessä. Ensi kerralla tungen sen kattilaan :D
Kerrassaan nokkelaa :DJoo,sattuhan sitä! :D
Oli muuten viimenen kerta ku tuun sun luo aamukahville ;)Tutuksi tullut kissankuselle maistuva ja haiseva kahvi on suosikkiani :D
Ei jumankauta, siitä vois tulla mun oma suosikki :D Olisin kyllä heti kokeillut mut naapurin kissa ei tullut parvekkeelle ku yritin kissitellä sitä ja toisena takaiskuna selvisi ettei ole hiutaleitakaan kaapissa.Hyvä hyvä. Koska ainahan on se mahdollisuus että kissankuselle maistuva kaurapuuro ois parempaa...:D
Ei jumankauta, siitä vois tulla mun oma suosikki :D
Olisin kyllä heti kokeillut mut naapurin kissa ei tullut parvekkeelle ku yritin kissitellä sitä ja toisena takaiskuna selvisi ettei ole hiutaleitakaan kaapissa.
Oli muuten viimenen kerta ku tuun sun luo aamukahville ;)
No siinä tapauksessa. Kyllä lieventävät asianhaarat pitää aina huomioida ennenkuin tehdään tuomio. Mites mun sydänkäpysen työpäivä on sujunut hyvin levätyn yön jälkeen?Ei muuten ollut, mutta kissankusipavut vaihtui kyllä ;)