Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

^^ ja ^

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011092014420083_vi.shtml

"Elomaan mukaan kyseinen kirja ei ole vaihdevuosikirja, vaan se sopii kaikille 16-vuotiaista ylöspäin. Kansanedustaja korostaa, että vaihdevuosista puhutaan vain parilla rivillä.

- Tämä ei ole mikään vaihdevuosikirja vaan treenikirja lapsuudesta tähän päivään. Siinä on hyviä vinkkejä, jotta elämän sisältö olisi parempi ja terveellisempi."

OT: ketä ihan vitun oikeasti kiinnostaa nuo kuninkaaliset noin paljon että joka saatanan lehti on täynnä juttua. Ja osa saatanan ihmisistä jopa jonnekin torille ryntää noita kyttäämään. Milloin pakkiselta ilmoittautuu ensimmäinen ääliö joka on tuolla ollut kyttäämässä.

Ei kiinnosta kuninkaalliset, lähinnä tuollainen junttimaisuus ottaa päähän. Saisi pitää nuo persut jossain kellarissa.

Ei kiinnosta kuninkaalliset, lähinnä tuollainen junttimaisuus ottaa päähän. Saisi pitää nuo persut jossain kellarissa.

Menikö sulta ohi toi mun linkki ja lainaus ihan tietoisesti vai vahingossa? Ootko lukenut sitä kirjaa?
Muakaan ei kiinnosta vaikka joku olis antanut kuninkaallisille lahjaksi kilon paskaa, mutta väärät syytökset ja lietsonta vituttaa. Mä en tiedä tosta kirjasta mitään, joten en osaa sanoa oliko hyvä vai huono lahja, mutta ilmeisesti monikin on sen lukenut kun kerta porukalla tyrmätään noin.

ps. jotenkin arvasin, että persutaustalla on paljonkin merkitystä tässä tapauksessa "yllättäen". Ovathan persut junttipuolue ja kaikki persuja dissaavat ihmiset ovat sivistyneitä älykköjä.

Mun mielestä tossa kirjajutussa ei oo mitään muuta kun hyvää. Ite se on sen kirjan kirjottanu, markkinamielessä mennään ja onhan siinä naiselle hyvää infoa pysyä terveenä. Victoria on kuitenkin tulossa/tullut siihen ikään että rupsahtelu alkaa olla jo ajankohtaista. Victorialla kuitenkin mahdollisuus pysyä starchildina, koska työ ja rahattomuus ei stressin muodossa tule ikää painamaan, joten vain taivas on rajana ja sitä just Kike yrittää jeesata.

Persuja halutaan näköjään vaan dissata taas. Ilon kautta äijät hei! :)

Mua ihmetyttää lähinnä miksi hän lahjoitti suomenkielisen kirjan ruotsalaisille.

Ihmetyttää myös miksi monarkiaa tunnutaan tukevan nykytalouden ollessa ihan romahduspisteessä. Monarkiahan on yksi turhimmista asioista nykypäivänä. Ei mitään valtaa, toimivat käytännössä vain valtion pr-jutuissa. Rahaa käytetään mielin määrin. Jotenkin niin itselle käsittämätöntä, että vuosisatoja sitten joku nyt vain on päättänyt, hei me ollaan kuninkaallisia ja kaikki meidän muksutkin sitten on tulevaisuudessa. Ja sitten kaikkien pitää palvoa meitä koska me ollaan kuninkaallisia.

Myönnettäköön, että en ole itsekään kirjaa lukenut. Vaikka kirjan sisältö olisi asiallinen ja hyödyllinen itse kullekin, niin pidän sitä silti aavistuksen liian henkilökohtaisena - oli lahjansaaja tai -antaja kuka tahansa. Itse en antaisi kirjaa tuntemattomalle ihmiselle. Ainakin se, kuinka kirjaa mainostetaan, voi herättää lahjan saajassa ihmetystä ja ehkä jopa loukata:

https://www.booky.fi/kirja/_schone/aikuisen_naisen_kunnossapito_oppaana_kike_elomaa/9789524820332

Jos kirja on pakko antaa, olisin antanut mielummin vaikkapa vauva-aiheisen kirjan.

Mua ihmetyttää lähinnä miksi hän lahjoitti suomenkielisen kirjan ruotsalaisille.

Jos kaikkien suomalaisten pitää opiskella ruotsia niin olisihan se oikeus ja kohtuus että joku ruotsalainen akka opiskelisi suomea.

Hienointa kyllä suomessa on se että meillä ei ole kuninkaallisia.

Myönnettäköön, että en ole itsekään kirjaa lukenut. Vaikka kirjan sisältö olisi asiallinen ja hyödyllinen itse kullekin, niin pidän sitä silti aavistuksen liian henkilökohtaisena - oli lahjansaaja tai -antaja kuka tahansa. Itse en antaisi kirjaa tuntemattomalle ihmiselle. Ainakin se, kuinka kirjaa mainostetaan, voi herättää lahjan saajassa ihmetystä ja ehkä jopa loukata:

https://www.booky.fi/kirja/_schone/aikuisen_naisen_kunnossapito_oppaana_kike_elomaa/9789524820332

Jos kirja on pakko antaa, olisin antanut mielummin vaikkapa vauva-aiheisen kirjan.

Miksi ex olympia antaisi vauvakirjan?

Vaikka siksi, että lahjansaaja on odottaa vauvaa.

Niin, ja just oli iltalehdessä että isyys laskee testosteronia. Ei voinu Kike antaa Danielille jotain testokirjaa. Taas miehiä sorretaan.

Ja tosiaan, Victorialla on kyllä hyvää aikaa opetella Suomea. Ei oo duunia eikä opiskeluja, eikä näköjään treenejäkään.

Mun mielestä tässä asiassa on hulluinta se että kirja on suomenkielinen, lahja on osoitettu enemmänkin toiselle osapuolelle ainoastaan ja sitten vielä se että antaa lahjaksi oman kirjan, aikamoista lobbausta.

Back
Ylös Bottom