Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Täytyy kyllä sanoa että vihdoinkin Suomella on Miss Universum kisoissa kaunis nainen edustamassa. Ylivoimaisesti kaunein missi kautta aikojen IMO. :haart:

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011090214310818_vi.shtml

1147530-max555x555.jpg

piavoittoonjuttu2608HL_503_vi.jpg

Mistä lähtien 64v on keskiikäinen?
Vituttaa kyllä huolella nää roskalehdet, niin onhan se hirveän ihmeellistä että kun ikää on 64v niin ei bodarin vartalo pysy.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011090214311306_vi.shtml

Kuinka helvetin tyhmää porukkaa tuolla toimituksessa on.
Perusroskaa toki tuo uutinen, mutta Stallone on vuoden vanhempi ja kovassa kunnossa, eli et voi mielestäni väittää, että vanhempana on luvallista olla huonossa kunnossa. Toki horkkamiehiä molemmat ja Arnold aikoinaan vedellyt paljon kovempia määriä, eikä enää uskalla varmaan vetää ollenkaan.

Perusroskaa toki tuo uutinen, mutta Stallone on vuoden vanhempi ja kovassa kunnossa, eli et voi mielestäni väittää, että vanhempana on luvallista olla huonossa kunnossa. Toki horkkamiehiä molemmat ja Arnold aikoinaan vedellyt paljon kovempia määriä, eikä enää uskalla varmaan vetää ollenkaan.

Uskon että arska vois saada itsensä viel suhthyvää kuntoon, jos pieni kuuri olisi päällä :)

Stallone nyt on ihan oma lukunsa, on se perkele kunnossa vaikka vetäis mitä.

Ja sillä horkalla vaan on suuri suuri vaikutus, tuossa iässä varsinkin, koska oma tuotanto ei varmasti kovin korkealla enää tuossa iässä ole, ei enää horkka keskustelua, ettei mene natu vs horkkasika väännöksi :)

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011090314319661_uu.shtml

Juuri tälläistä itse pelkää kun joutuu kykkimään vuokrakerrostalossa. Vaikka itse kuinka hyvin suojaat kotisi palovaroittimilla ja sammutuspeitteillä sekä ylipäänsä pidät siitä hyvää huolta, aina löytyy näitä tapauksia. Mahtaa naapureita vituttaa kun kaikkien kämpät täynnä savua ja kaikki kamat pilalla. Uskomatonta, että omassakin taloyhtiöissä on sallittu joissakin huoneistossa sisätupakointi. Kadun toiseltakin puolelta kärähtänyt 2 kämppää kun känniläiset sammuneet baarin jälkeen rööki suussa sänkyyn. 'Alkoholillla saattaa olla osuutta tulipaloon', juu u.

En panis. (oikeasti panisin mitä tahansa).

No jokaisella on makunsa. Mun mielestä ihan tavallinen tallaaja, varsinkin kun ottaa nuo kilon meikit naamasta ja erityisesti silmien ympäriltä.

Pian tuntien/tietäen ja samaa koulua käyneenä voin sanoa, että eipä nuo meikit juuri muuta ulkonäköä hirveästi. Aina ollut yhtä korea mimmi. Toivotaan että tois menestystä Suomeen tuolta, vaikka siihen viereen pistetäänkin joku Brasilialainen 180cm silikonimuija niin edellytyksethän on tosi hyvät hyville sijoituksille.

No jokaisella on makunsa. Mun mielestä ihan tavallinen tallaaja, varsinkin kun ottaa nuo kilon meikit naamasta ja erityisesti silmien ympäriltä.

Joo. Meillä täällä Ponsassa kaikki on ton näköisiä...

Back
Ylös Bottom