Lypsyjakkara. Paska laite.
Mä putosin kärryiltä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lypsyjakkara. Paska laite.
Helvetti että on selkä jumissa ja kipeä, alan kohta harrastamaan salin sijasta kuviokelluntaa tai jotain.
Helvetti että on selkä jumissa ja kipeä, alan kohta harrastamaan salin sijasta kuviokelluntaa tai jotain.

Mä voisin kanssa kokeilla tankotanssiaMie kallistuisin kyllä hotjoogan ja tankotanssin puoleen :evil:

Mie kallistuisin kyllä hotjoogan ja tankotanssin puoleen :evil: Siellä ois ainakin motivaatiota treenata!![]()
Mä voisin kanssa kokeilla tankotanssia![]()
Mä voisin kanssa kokeilla tankotanssia![]()
kurssilla tavataan siisMie lähden kyllä kurssille jos sinne lähtee vain joku muukin mukaan :D

Ei tietenkään :D Tää siveysviikko vaan tekee musta vainoharhasen kaiken kaksmielisyyteen viittaavan suhteenOnks mun jutuissa jotain pahaa, kun aina valittamassa :/

Hyvähän se on leuhkia ku on vasta maanantaiMulla ei oo käyny seksi mielessäkään koko viikkona..

Tää siveysviikko vaan tekee musta vainoharhasen kaiken kaksmielisyyteen viittaavan suhteen![]()
Mä voin olla sulle se tanko.Mä voisin kanssa kokeilla tankotanssia![]()
Hyvähän se on leuhkia ku on vasta maanantai![]()

no-bodyn vitsi on hiton vanha, mutta aina yhtä hyvä. Niin hyvä jopa, että taidan mennä nukkumaan hymyissä suin.
Sä voit toimia mulle sitten vertaistukena tämän viikonTotta, mutta osaan pitää ajatukseni kurissa ja olla kuin munkki koko viikon. Mitään naimiseen viittaavaa ei voisi tulla edes mieleeni![]()
Jos molemmat pääsee tavoitteeseen ni lupaan viedä sinut keilaamaan :D