Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Suoraansanottuna vähän jännittää huominen koulupäivä, ei mitään tietoa koska pitää olla paikan päällä ja missä kokoonnutaan :D Noh ei turhaa stressiä, tämä ilta aikaa
hankkia tiedot, tunnen samasta porukasta yhden henkilön mutta en oo nähny sitä varmaan 5 vuoteen+ mulla ei oo sen puhelinnumeroo :D

Mikäs sun hantussa on?

Viime viikon torstaina sain kivat kudosruhjeet vasempaan pikkusormeen kun se jäi työmaalla kahden teräsbetonilaatan väliin ja sit kävin perjantain töissä ja onnistuin saamaan kolmen muun sormen koukistajajänteet pieneen tulehdustilaan kun varoin tuota loukattua sormea :( Nyt sitten saikulla ainakin huomiseen, mut todennäköisesti vielä viikon loppuunkin.

Jos sulla on hartiassa uus leima, niin haitanneeko jos kallonpohjaa eli niskarusetin aluetta käsittelee? Osaava käsittely helpottais noita sun pääkipuja nimittäin aikalailla..

Aivan sama vaikka palkkaisi jonkun pitämään sitä kirjaa, lukeminen ei kiinnosta.

Kaippa joku työntekijä, työ liittyy rakennukseen jne. mistä mä sitä ny tiiän.

Amiksesta tulee ammatti. Lukiosta kortiston jatke.

Tai sitten lukiosta saa hyvät pohjat jatko-opiskelupaikkaa silmälläpitäen. :)

Edit. Tämä ei tietenkään muuta sitä tosiasiaa, että lukiosta ei ammattia itselleen vielä saa, mutta mihin sitä toisaalta tarvisikaan siinä vaiheessa, kun tarkoituksena on jatkaa opintoja esimerkiksi yliopistossa?

Huomenna taas kuluttamaan lukion penkkejä, viimeistä vuotta viedään! Vielä kun sais myytyä näitä mun hyviä lähes lukemattomia lukio kirjoja niitä tarvitseville.. :rolleyes:

Nojoo huomenna vaa käyrää hakee pari lappusta koulusta ja sitten vaa istutaa ja kuunnellaa, kun ryhmänohjaaja lukee ne laput ääneen meille, eli ei oo huominen vielä mitenkään paha :) Mutta torstaina se tuska sitten vasta alkaaki ;S Pitäs niihi kirjotuksiiki alkaa lukee, fuck fuck fuckety fuck

Back
Ylös Bottom