Ai et eka leivon ja sen jälkeen hieron itseni? :D Lupaatko että tällä setillä olen huomenna täysin terve?Ja pieni hieronta lopuksi? Mudcake![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai et eka leivon ja sen jälkeen hieron itseni? :D Lupaatko että tällä setillä olen huomenna täysin terve?Ja pieni hieronta lopuksi? Mudcake![]()
Nielu taas turvoksissa, eikö tää paska lopu koskaan... :(
Joo no sulla on kyllä pointti tossa, meinas jo unohtuu, että tää on tosiaan sitä perus Suomen säätä :DMihinkäs se meni? Tässähän palattiin vaan siihen "normaaliin" Suomen kesäsäähän joka on viime ja täävuos lukuunottamatta epävakainen ja välillä myäs satelee niinkuin kuuluukin![]()
Lissää pilsuja naamaan, millos aletaa coverata biisejä ja mitä biisejä coverataa ;)?

Onko teurastaja ollu kipee, kun ei ole näkyny?Ai et eka leivon ja sen jälkeen hieron itseni? :D Lupaatko että tällä setillä olen huomenna täysin terve?
Selevä :D! Marakassit ois kans aika hyvä idea!Jos aletaan tekee covereita, niin ajattelin ensin Eminemin Love The Way You Lie-biisiä. Vois sovittaa siihen ukulelea taustalle, ja omat sanat vois keksiä.
Jotain tällästä:
Just gonna spank me and watch me burn
that’s alright because i like the way it hurts
just gonna spank me and hear me ...
that’s alright because i love the way you ...
i love the way you ...
Tämä oli vain ehdotus.
Sitten joku The Lonely Islandin biisi vois olla hyvä ;)
No kyllä mä osaan kitaraa soittaa ja laulaa, eli no problem mun kannalta :DAjattelin jotain koneella tehtyä biittiä, originaali varmaa kävis. Vois kuulostaa hyvältä, kun elektronista ja akustista sekotettuna
Ryhdytäänkö me oikeesti tähän? :D
Se napsahti, ku seinään tuossa elokuun alussa. Mut nyt hyvänä plussana voi sanoo, että pääsee nukkumaan ainaki paremmin. Mikä on minusta loistava plussa tässä hommassa.
Tuoleja unohtamatta :D
No kyllä mä osaan kitaraa soittaa ja laulaa, eli no problem mun kannalta :D

Täytyy käydä etsimässä sammakko ensin jostain.Pystytkö heittämään vielä ennusteen tulevan talven lumitilanteesta?