🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Loretta Huntin twitteristä:

"Golden Glory is making moves to promote U.S. shows - Zuffa is taking it's usual aggressive biz stance to protect its lionshare of market"

Tito avasti suunsa, mutta ei Titolla nyt herranjumala asiaa ole koskaan. Pride aikana, UFC oli se heikompitasoinen kahdesta suuresta. Stompattiinko Hendo ja Rampage, kun tulivat UFC:hen? Not. Tito voisi vaan olla hiljaa, koska asiaa sillä ei ainakaan ole.

Nopeasti Titollakin ääni muuttunut kellossa:

"Yeah! He’s
shown that time and time again he can take a punch and come back and deliver
devastating punches and choke people out," commented Ortiz when asked if
Fedor is the best heavyweight fighter of all time. "He’s shown heart and
determination time and again. He’s
unstoppable, amazing."

http://mmaweekly.com/tito-ortiz-and-oscar-de-la-hoya-talk-fedor-2

(Tätä voisi jatkaa kyllä Fedor ketjussa!)

tätä voisi jatkaa avaamalla Japille omistetun ketjun,jossa halukkaat saa väitellä Japin kanssa just niin paljon kun haluaa Fedorista, Lesnarista ja Silvasta, ilman että kukaan tulee itkemään (siis siitä että väitellään, 100% itkemistähän se ketju olisi)
Ei tätä kuraa jaksais jokaisesta treadista enään lukea

prkl

Johan tässä on ehdoteltu kerta toisensa jälkeen ketjua, jossa Japi sais toteuttaa itseään ja fantasioida mielensä mukaan Lessua ja Silvaa sekä keksimällä keksiä jotain paskaa Fedorin suuntaan, eikä tarvisi joka ketjussa vetää samaa settiä kerta toisensa jälkeen.

ketjun nimi voisi olla esim. "Japin ja MikaT2:sen elämää suuremmat ajatelmat vapaaottelusta sekä ottelijoista" tjsp. Jokainen, joka sitten haulaisi harmaita hiuksia itselleen, voisi tasaisin väliajoin käydä lukemassa nuita kommentteja ja vastailla niihin mielensä mukaan. Näin muut ketjut pysyis erossa nuista väittelyistä ja kenenkään ei tahtomattaan tarvis lukea niitä kerta toisensa jälkeen. Saattaisipa vaan olla, että monen monen ketjun luettavuus nousisi heti kerralla. Tuohan ei millään tavoin estäisi herrojen osallistumista muihinkin ketjuihin, mutta tuon saman vanhan ja väsyneen kertaaminen ketjusta ketjuun saattaisi vallan jopa vähentyä.

Johan tässä on ehdoteltu kerta toisensa jälkeen ketjua, jossa Japi sais toteuttaa itseään ja fantasioida mielensä mukaan Lessua ja Silvaa sekä keksimällä keksiä jotain paskaa Fedorin suuntaan, eikä tarvisi joka ketjussa vetää samaa settiä kerta toisensa jälkeen.

ketjun nimi voisi olla esim. "Japin ja MikaT2:sen elämää suuremmat ajatelmat vapaaottelusta sekä ottelijoista" tjsp. Jokainen, joka sitten haulaisi harmaita hiuksia itselleen, voisi tasaisin väliajoin käydä lukemassa nuita kommentteja ja vastailla niihin mielensä mukaan. Näin muut ketjut pysyis erossa nuista väittelyistä ja kenenkään ei tahtomattaan tarvis lukea niitä kerta toisensa jälkeen. Saattaisipa vaan olla, että monen monen ketjun luettavuus nousisi heti kerralla. Tuohan ei millään tavoin estäisi herrojen osallistumista muihinkin ketjuihin, mutta tuon saman vanhan ja väsyneen kertaaminen ketjusta ketjuun saattaisi vallan jopa vähentyä.

Aivan loistava idea, mä olen jo lähes lopettanu tänne kirjottelun kun ainahan siitä riitä syntyy. Sääli että tämäkin muuttui Sherdogin foorumiksi :(

...mä olen jo lähes lopettanu tänne kirjottelun kun ainahan siitä riitä syntyy. Sääli että tämäkin muuttui Sherdogin foorumiksi :(

Ilmoitettakoon samassa, että oma kirjoittelu on vähentynyt heikentyneen keskustelun tason myötä. Keskustelut toistavat kaikki samaa kaavaa.

Ilmoitettakoon samassa, että oma kirjoittelu on vähentynyt heikentyneen keskustelun tason myötä. Keskustelut toistavat kaikki samaa kaavaa.

Sama. Eipä tulee enää heitettyä kun jotain yhden rivin läppää, turha yrittää keskustella kun kuitenkin joku nimeltä mainitsematon paskoo joka ketjuun.

Tuokin Titon aivopieru ei ole mikään uutinen. Ton linkin olisi ihan hyvin voinut postata Fedor -ketjuun, eikä tulla raiskaamaan tätäkin ketjua.

Tässä se nähdään, minä postaan uutisen, se ei miellytä kaikkia joten 6 offtopic viestiä minun parjaamisekseni. Ei ole vaikea nähdä ketkä ketjua paskoo, uutisketju mihin haluatte vähemmän puhetta enemmän uutisia, ilmeisesti pitäisi olla joku Fedor fani joka suodattaa ne uutiset mitä tänne saa laittaa. Jatkakaa offtopiccianne, itse postaan uutisia vain.

Gary Goodridge sanoi tänään haastattelussa että Pridessä oli fixattuja matsejä jatkuvasti..
http://www.cagepotato.com/ask-gary-5-going-out-in-a-blaze-of-glory/
‘danomite’ asks: Have you ever known anybody to work a fight or take a dive? You don’t have to name names, just wondering how much it happened, especially in Japan.
Yes that type of stuff happened all the time in Pride. There are some pretty famous examples that the old fans all talk about. Chances are if you think it’s shady, it might have been. Naoya Ogawa’s camp offered me money to throw the fight but I didn’t want to sacrifice my integrity for a buck.

Tässä se nähdään, minä postaan uutisen, se ei miellytä kaikkia joten 6 offtopic viestiä minun parjaamisekseni. Ei ole vaikea nähdä ketkä ketjua paskoo, uutisketju mihin haluatte vähemmän puhetta enemmän uutisia, ilmeisesti pitäisi olla joku Fedor fani joka suodattaa ne uutiset mitä tänne saa laittaa. Jatkakaa offtopiccianne, itse postaan uutisia vain.

Mikä uutinen tuo on? Miksi et voinut postata sitä Fedor ketjuun?

No voi nyt vittu tätä teiän japi-vainoa. Ihme spedejä ootte kaikki.

Back
Ylös Bottom