http://mmajunkie.com/news/24666/rep...coenen-valentijn-overeem-john-olav-einemo.mma
Overeemin ymmärrän mutta Einemo ja Coenen?!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://mmajunkie.com/news/24666/rep...coenen-valentijn-overeem-john-olav-einemo.mma
"He's not one of the greatest ever; he did great in Pride but he chose not to come to the UFC and he never fought in the UFC. You can't be considered one of the best -- much less the greatest ever -- if you didn't fight in the UFC. Pride isn't the UFC and the places he's been since Pride aren't the UFC. Everyone who came from Pride to the UFC got stomped."
Johan tässä on ehdoteltu kerta toisensa jälkeen ketjua, jossa Japi sais toteuttaa itseään ja fantasioida mielensä mukaan Lessua ja Silvaa sekä keksimällä keksiä jotain paskaa Fedorin suuntaan, eikä tarvisi joka ketjussa vetää samaa settiä kerta toisensa jälkeen.
ketjun nimi voisi olla esim. "Japin ja MikaT2:sen elämää suuremmat ajatelmat vapaaottelusta sekä ottelijoista" tjsp. Jokainen, joka sitten haulaisi harmaita hiuksia itselleen, voisi tasaisin väliajoin käydä lukemassa nuita kommentteja ja vastailla niihin mielensä mukaan. Näin muut ketjut pysyis erossa nuista väittelyistä ja kenenkään ei tahtomattaan tarvis lukea niitä kerta toisensa jälkeen. Saattaisipa vaan olla, että monen monen ketjun luettavuus nousisi heti kerralla. Tuohan ei millään tavoin estäisi herrojen osallistumista muihinkin ketjuihin, mutta tuon saman vanhan ja väsyneen kertaaminen ketjusta ketjuun saattaisi vallan jopa vähentyä.
...mä olen jo lähes lopettanu tänne kirjottelun kun ainahan siitä riitä syntyy. Sääli että tämäkin muuttui Sherdogin foorumiksi :(
Ilmoitettakoon samassa, että oma kirjoittelu on vähentynyt heikentyneen keskustelun tason myötä. Keskustelut toistavat kaikki samaa kaavaa.
‘danomite’ asks: Have you ever known anybody to work a fight or take a dive? You don’t have to name names, just wondering how much it happened, especially in Japan.
Yes that type of stuff happened all the time in Pride. There are some pretty famous examples that the old fans all talk about. Chances are if you think it’s shady, it might have been. Naoya Ogawa’s camp offered me money to throw the fight but I didn’t want to sacrifice my integrity for a buck.
Tässä se nähdään, minä postaan uutisen, se ei miellytä kaikkia joten 6 offtopic viestiä minun parjaamisekseni. Ei ole vaikea nähdä ketkä ketjua paskoo, uutisketju mihin haluatte vähemmän puhetta enemmän uutisia, ilmeisesti pitäisi olla joku Fedor fani joka suodattaa ne uutiset mitä tänne saa laittaa. Jatkakaa offtopiccianne, itse postaan uutisia vain.
Gary Goodridge sanoi tänään haastattelussa että Pridessä oli fixattuja matsejä jatkuvasti..
http://www.cagepotato.com/ask-gary-5-going-out-in-a-blaze-of-glory/
Eikös tämä nyt ole ollut tiedossa jo iät ja ajat?