Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
jospa sitä taasen kirjoittelis foorumille ku jäänyt kirjoittelut vähemmälle!
A. Le Coq kädessä ja Mokoma taustalla.Toimii näin lauantai-iltana!

Jos tähän loputtomaan hikoiluun niin monta kuin ehtii ennen kello 23. Koska aamulla töihin :D
Itse join juhannuksena pe-la-su ja menin maanantaina klo 8 töihin. Ajattelin että joku jeesustelee kun menen pienessä sievässä töihin mutta sain vain kiitosta että tajusin tulla bussilla. :D
(Ei olisi tullut mieleenkään lähteä omalla autolla koska lopetin juomisen klo 02:30 su-ma-yönä).

Muijja kaverinsa kanssa kylillä ja meikä onnellisena kotona rauhassa kalsarikännejä vetämässä ja xboxil änäriä. Mikäpä sen parempaa aijjaijjaijjai :D

Oon kateelline :D. Miksköhä mullaki on joku muija :(
Nauti kun sellainen on. :) Itse vain huomasin eron tultua (ei helppo paikka) että neljä vuotta
jouduin elämään "rajoitetusti" ja miettimään sanoja ja tekemisiä vaikka tiesin mikä on oikein ja mikä väärin.
Mutta nyt ei tartte miettiä ja olen täällä vain itseäni varten. Ja tietysti kivoja tyttöjä varten. ;)

Eii vittuuu ku päisähän ku tuhanne käki...piti vaan vähäse juoja ku yövuoro sunnuntaina, mutta luonnollisesti homma karkas käsistä..kahtellaan olotilaaa päivällä:D

Aiva mahtava humala päällä. Tuli kierrettyä patiot baaarit ja jatkot. Huomena en tee mitään, nautin upeasta darrasta ja laitan mättöä naamaan

Laivalla 2 päivää, kiitos luoja että on vielä viikko lomaa...... Mutta onneksi ei tehty kun yhdet jätkät jotka otti heti satamasta uudet ristelyt ja lähti takasin. Voi tuntua vähän maanantaina :D

edit. 200 eurolla jäi kamppeita hytin kaappiin, mm Ecko huppari ja pari Better Bodies paitaa, tuli 27 euron risteilylle vähän hintaa.

Hei ja hainhan mää buranaa joltain jätkältä käytävältä ja se sano: "Ooksää mölliskö, hartioista tunnistin", ihan vitun paha :D Terkkuja vaan!

Back
Ylös Bottom