Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaira nappaa nyt pakkasesta jäitä pussiin ja menee pussi nilkan päällä sänkyyn. Siinä teille iltavilliä kerrakseen... :jahas:

Hyvää Ötyä...Kairalle

Aina välillä tää jaksaa kummastuttaa, että nostan palkkaa sarjojen/leffojen kattomisesta ja kirjojen lukemisesta. Syön myös suklaata ja juon limukkaa, tärkeitä työtehtäviä kaikki.

Jepulis...Et oo meitä seurallasi ilahduttanut, senkin aamunvirkku...

Otan varman päälle ! Parhautta, jota kissanainen arvostaa...Awwwww
Pöllöt eivät ole sitä miltä näyttävät ;)
Mä olen kyllä nyt panostanut enemmän tohon päiväelämään, mutta onneksi aina välillä pääsee nauttimaan näistä ihanista yövuoroistakin :)

Aina välillä tää jaksaa kummastuttaa, että nostan palkkaa sarjojen/leffojen kattomisesta ja kirjojen lukemisesta. Syön myös suklaata ja juon limukkaa, tärkeitä työtehtäviä kaikki.

Sun pitää vasikoida itsesi ! Tuohan on ihan epistä...Aattele nyt vaikka ojankaivajia...

Pöllöt eivät ole sitä miltä näyttävät ;)
Mä olen kyllä nyt panostanut enemmän tohon päiväelämään, mutta onneksi aina välillä pääsee nauttimaan näistä ihanista yövuoroistakin :)

Unohtamatta yöpöllöjen laatuseuraakaan....;)

edit: Ja musiikkia kiitos. Sun vuki.

Kerrankin mulla on käynyt jossain hyvä säkä, mua on siunattu viileällä asunnolla:rock:
Kyllä rokkaaa näillä helteillä:rock:

Se on taas pullo viiniä auki ja muutama paukku Belvederiä, tortilloita ja litra jäätelöä. Lihakset huutaa ravintoa että oikein rutina käy!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Unohtamatta yöpöllöjen laatuseuraakaan....;)

edit: Ja musiikkia kiitos. Sun vuki.

No nukahtiko se yökkö....:D Pistän sitten yhen ite...Tämän päivän Tuskan kunniaksi...

Rupesin tässä katselemaan mistä jäin paitsi kun en jaksanu käydä katsoos tota livenä:

toi tyyppi ei ainakaan turhaan vuorovaikuta yleisön kanssa vaan blasteroi täysillä menemään.
e: noi musat sukkas vähän, visuaaleihin panostettu enemmän.

En mä nukahtanut, kävin hakee mättöä ku Tepe rupes huutelee jotain tortilloista :D

Hmmm. Hungry...Nyt pitää kanssa syödä jotakin...Ja kohta unta kaaliin, että jaksaa Tuskailla.

Kyllähän ihmisen pitää syödäkkin :) Jotkut sitä maksaa että pääsee nauttimaan tuskasta :D

Niinpä, kyllä me ollaan hölmöjä....Sitten vielä kaikkia paitojakin ostetaan ihan sikana...

Itse ajattelin sijoittaa 20e Tuska2011 paitaan, jossa lukee SAATANAAKO TUIJOTAT ?:D

Mut hei. Nyt sun biisisi...

Tää on paras The Lonely Islandin pätkä. Melkein tekee mieli alkaa kuunteleen Boltonia ihan muutenki, mutten oo sentään vielä sortunu keski-ikästen amerikkalaisten naisten touhuihin.

Back
Ylös Bottom