pyssy
Mode
Kaira nappaa nyt pakkasesta jäitä pussiin ja menee pussi nilkan päällä sänkyyn. Siinä teille iltavilliä kerrakseen... :jahas:
Hyvää Ötyä...Kairalle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaira nappaa nyt pakkasesta jäitä pussiin ja menee pussi nilkan päällä sänkyyn. Siinä teille iltavilliä kerrakseen... :jahas:
Pöllöt eivät ole sitä miltä näyttävät ;)Jepulis...Et oo meitä seurallasi ilahduttanut, senkin aamunvirkku...
Otan varman päälle ! Parhautta, jota kissanainen arvostaa...Awwwww

Aina välillä tää jaksaa kummastuttaa, että nostan palkkaa sarjojen/leffojen kattomisesta ja kirjojen lukemisesta. Syön myös suklaata ja juon limukkaa, tärkeitä työtehtäviä kaikki.
Pöllöt eivät ole sitä miltä näyttävät ;)
Mä olen kyllä nyt panostanut enemmän tohon päiväelämään, mutta onneksi aina välillä pääsee nauttimaan näistä ihanista yövuoroistakin![]()
Unohtamatta yöpöllöjen laatuseuraakaan....;)
edit: Ja musiikkia kiitos. Sun vuki.
En mä nukahtanut, kävin hakee mättöä ku Tepe rupes huutelee jotain tortilloista :D
Kyllähän ihmisen pitää syödäkkinHmmm. Hungry...Nyt pitää kanssa syödä jotakin...Ja kohta unta kaalin, että jaksaa Tuskailla.
Jotkut sitä maksaa että pääsee nauttimaan tuskasta :DKyllähän ihmisen pitää syödäkkinJotkut sitä maksaa että pääsee nauttimaan tuskasta :D