JOs ne naikkoset sua kiinnostaa niin seuraat väärää lajia.
No näin on, ite seuraan vain miehiä! :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JOs ne naikkoset sua kiinnostaa niin seuraat väärää lajia.
Ekassa linkissäsi artikkelin kirjoittaja vaan arvailee että se olisi lokakuussa, ja mainitsee että virallista infoa ei ole, toisessa linkissä Coker puhuu alkusyksystä joka mielestäni viittaa elo,syyskuuhun, lokakuu ja marraskuun alku ovat jo loppusyksyä, sitten alkaakin jo talvi. Joka tapauksessa miellän syyskuun alkusyksyksi kyllä helpommin kuin lokakuun puolenvälin.
Jos sun keskittymiskykysi ei riitä muuhun kuin pelkästään lajin ytimeen, eikä mihinkään sen ympärillä niin onnea vaan.JOs ne naikkoset sua kiinnostaa niin seuraat väärää lajia.
Jos sun keskittymiskykysi ei riitä muuhun kuin pelkästään lajin ytimeen, eikä mihinkään sen ympärillä niin onnea vaan.
Mua kiinnostaa. Mikä ois mulle se oikea laji jota seurata?JOs ne naikkoset sua kiinnostaa niin seuraat väärää lajia.
Mua kiinnostaa. Mikä ois mulle se oikea laji jota seurata?
Paska match-uppi. Munoz takoo decisionvoiton Lebenistä.http://mmajunkie.com/news/24471/ufc-138s-leben-vs-munoz-headliner-will-be-ufcs-first-five-round-non-title-fight.mma
Leben vs. Munoz tulee olemaan ensimmäinen viisi eräinen ei-mestaruusmatsi.
Jep, mitä sitä mestaria laittamaan mestaruusmatsiin.
Olihan Shieldsilläkin vain yksi juosten kustun hoidettu matsi ennen titteliottelua, joten ei tuo sinänsä mikään poikkeus olisi.Tiedät ihan hyvin että asia ei ole niin yksioikoinen kun Overeem kieltäytyi HW turnauksen jatkamisesta. Ja UFC on kovatasoisin ja vain yksiottelu ennen mestaruusmatsia olisi tosi vähän.