Et vastannut kysymykseen
Tarkoitin valovuoden jäljessä saavutuksissa. Kunnioitus legendoja kohtaan loistaa poissaolollaan. Got it? :piis:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et vastannut kysymykseen
Itseasiassa minä jos joku repeilen mitä tyhmemmille jutuille. Tommonen suun rääpiminen ei vaan ole millään tavalla "hauskaa". Otin tähän vertailuun vaan Tysonin ja Alin, sillä se suunsoitto oli eeppistä ja ne tuli miehiltä, jotka olivat aikansa kuninkaita. Tyson oli raaka ja vihainen mies, joka heitti tunteella kaiken mitä heitti, kun taas Sonnen yrittää vaan laskelmoidusti saada mediahuomiota. Mediahuora toiselta nimeltään. En arvosta.
Eikä Sonnen tainnut mainita nimelläkään yhtään mun suosikkia. OK taisi siellä Uncle Fedor tulla, mutta se tuli Prideen liittyen ja siitäkin tuossa aiemmin jo mainitsin, että Pridessa Sonnen olisi brutaalisti raiskattu. Eli ei siitä sen enempää..
Btw Miller ja Diazit -> diggaan :D

Se nyt vaan on ollut hauska haastattelu lähes koko mma maailman mielestä, tässäkään ketjussa ei ole tainnut muut siitä olla pahalla päällä, tuntuu uppoavan muihin. Osaan mielessäni kuvitella kun pikku nogi syöttää porkkanoita ja iso nog taputtelee bussia, "easy boy, easy".. repeilen ajatukselle vieläkin.
Disgust: juu ei mitään ongelmaa, kuten sanoin ihan mielenkiinnosta kysyin, ja käsitin sitten vielä väärin tuon vastauksesi
Japi: Just tuo kohta haastattelussa on paras kun Chael aivan lopussa vielä tuo esille tuon vitsin, silittää kädellä ilmaa ja hokee "big fella" :D
En todellakaan ymmärtänyt tota painoarvo asiaasi...Sonnen pitää hauskaa haastatteluissa ja kuittailee hyvällä tavalla, ei sen tarvitse miettiä mitään painoarvoa. Katselijat saavat itse päättää mitä uskovat. En kyllä itse huomannut mitään vaivaantumista haastattelussa. Ehkä jotkut ihmiset ovat huonoja lukemaan ihmisten elkeitä ja sanoja...Niinno, tuskin PRAIDO veteraanit ja brassivapaaottelijat tulee sitä halaamaankaan, kuinka hyvä jätkä se on, tommosten juttujen jälkeen. Ja jos noi jutut on kerran vaan "läppiä", niin eikö niistä häviä painoarvo aika lailla?
Sitä paitsi kyllä Sonnen aika vakavalla naamalla mun silmiin noita juttuja heittää. Esim. tossa clipissä, kun Helwani pyytää Sonnenia lähettämään terveiset Wandylle, niin Sonnen on pikemminkin vaivautuneen oloinen. Terveisten lopputuloskin oli todella säälittävä ja paska kuittailu, joka ei ainakaan mun mielestä ollut millään tavalla "hauska".
Ehkä jotkut ihmiset ovat huonoja lukemaan ihmisten elkeitä ja sanoja...
Tysonissa on uskottavuutta. Sonnenissa ei. Kun kerran vittuillaan, niin vittuillaan sitten kunnolla, eikä mitään ala-arvoista porkkanabussiläppää nogeista.
OK tiedän, tossa clipissä huudetaan jollekin no-bodylle, eikä kanssakilpaijlijalle. Mutta anyway.. se uskottavuus, se uskottavuus..
Sorry päivän isoimmasta offtopicista. :(
Tuollainen tieto löytyi, mutta ei mitään virallisempaa.Tietoa kuinka Valtosen kävi?
Tuollainen tieto löytyi, mutta ei mitään virallisempaa.
Fedor Emelianenko moving to UFC; Will fight Anderson Silva
http://www.strikeforce.com/
Epäilyjä on että sivut ois hakkeroitu
Fedor Emelianenko moving to UFC; Will fight Anderson Silva
http://www.strikeforce.com/
Epäilyjä on että sivut ois hakkeroitu
Hahhaha! Eipä näy enää :D Piristi kyllä kummasti toi vaikka tiesi että tuskin totta onkaan.
ps. Onneksi ehdin printscreenata ton!! menee taustikseks :D (incase jos joku ei ehtinyt nähdä, voin pistää kuvan tänne)