Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Minkä takia uimahallit pitää sulkea kesällä? Eikö se muka ole enää kannattavaa kesällä? Kyllä omien havaintojen mukaan ihan loppuun asti riitti väkeä.
Kesällä vähemmän kävijöitä, joten sillon on hyvä aika tehdä remonttia ja puhdistaa ja huoltaa halli suhteellisen helposti.

Minkä takia mulle ei muodostu riippuvuutta tupakasta? Poltin 2 vuotta 15-35 tupakkaa päivässä ja päätin nyt lopettaa, 19 tuntia ilman ja ei mitään sivuvaikutusta, ei edes tee mieli. Kokeilin puoli vuotta sitten leikilläni lopettaa ja 3 päivää meni kanssa aivan samalla tavalla... Easy as hell.

Btw, nyt olen tosissani asian kanssa. :)

Eikö kellään ole kokemusta asiasta?

Ainakin passin saa tilattua mistä asemalta tahansa mihin asemalle tahansa, joten voisi luulla että sama asia myös ajokortissa. Eli jos vaikka asut espoossa, voit käydä Kittilän poliisilaitokselta tilaamassa uuden ja toivoa että se toimitetaan Hangon poliisilaitokselle.

Minkä takia mulle ei muodostu riippuvuutta tupakasta? Poltin 2 vuotta 15-35 tupakkaa päivässä ja päätin nyt lopettaa, 19 tuntia ilman ja ei mitään sivuvaikutusta, ei edes tee mieli. Kokeilin puoli vuotta sitten leikilläni lopettaa ja 3 päivää meni kanssa aivan samalla tavalla... Easy as hell.

Hohoo, eihän se alku ole edes vaikeaa. 3 päivääkin on vielä helppoa. Usein tulee oltua esim. rankemman viikonlopun jälkeen (olutta, tupakkia palaa hieman enemmän) polttamatta 3-4 päivää eikä tunnu missään,vaikka takana on 8-9 vuotta säännöllistä tupakointia.

Homma onkin siinä että viikon, parin, kolmen jälkeen se menee siihen "no kyl oluen kanssa saa pari polttaa" ja lopulta ollaankin taas arkena sätkä suussa. Itse en laske "bilepolttamista" lopettamiseksi.

Hohoo, eihän se alku ole edes vaikeaa. 3 päivääkin on vielä helppoa. Usein tulee oltua esim. rankemman viikonlopun jälkeen (olutta, tupakkia palaa hieman enemmän) polttamatta 3-4 päivää eikä tunnu missään,vaikka takana on 8-9 vuotta säännöllistä tupakointia.

Homma onkin siinä että viikon, parin, kolmen jälkeen se menee siihen "no kyl oluen kanssa saa pari polttaa" ja lopulta ollaankin taas arkena sätkä suussa. Itse en laske "bilepolttamista" lopettamiseksi.

Olin kertaalleen 2 kuukautta polttamatta, tosin se oli vuoden ja 2 kuukauden polttamisen jälkeen. Noh joo, voin väittää ettei tämän kuun lopussakaan tunnu juuri miltään...

E: Juu, samalla tavalla alotin ite uudelleen ton 2 kuukauden jälkeen..

Viimeksi muokattu:
Voiko noita liitekuvia omalta koneelta (thumbnail) poistaa jostakin tai merkata "pois näkyviltä"? En nyt ainakaan äkkiseltään mitään tällaisia löytänyt. Eli jääkö noi kaikki forumille liitetyt kuvat sitten näkyville loputtomiin?

Onko hieronnalla mitään aikarajaa? Ylärajaa siis.

Äkkiä ajateltuna se saattais purkaa hermoston taitoa jännittää = maksimivoimaa, mutta onko siinä mitään perää? Hetkellisestihän se tekee sitä jokatapauksessa, mutta jos oletettais että henkilö menee ja buukkaa 5h hieronnan koko kropalle jossa vaikka 3 eri sälliä murjois ton 5 tuntia putkeen, niin onko se tehokkaampaa kuin perinteinen 90-120minsan sessio, ja miksi?

Kultasepänliikkeeseen ruukaan viedä, mulla toki tuttu mies niin saa käyvän hinnankin!!

Harrastatko kullan huuhtomista? Minkälaista hommaa se on ja voiko sitä ihan amatöörikin käydä lapissa etsimässä vai pitääkö olla joku oma puro mistä sitä huuhdotaan? Löytyykö kultaa kaivamalla lapista? Kyssäri eniten suunnattu pooli6287, mutta saa muutkin kullan huuhtomisesta kertoa.

Kolmen metrin pituinen 2x6 lauta? Ja tähän jatkokysymyksenä: Mitä vittua?
Siis että onko toi sun 2x6 niinku tuumia vai mitä? Sit se on jo lankku...

Niin tosiaan meni sanat sekasin niinkuin mulla usein tuppaa käymään, mutta tosiaan penkkipunnerrukseen lankkuja pitäis valmistella viis erilaista niin sen takia kyselin ja siinä rakennusohjeessa mitä luin käskettiin hommaamaan kolmimetrisiä 2x6 lankkuja, tuumia tietenkin oletin että jokainen joka tähän kysymykseen vastaisi ymmärtäisi.

Oliskohan se arviolta jonkun 5-7 euroa. Voin kattoa huomenna töissä tarkemmin, mutta tosiaan jos et tuon enempää tarvi niin et montaa euroa köyhdy.

Ajattelinkin että hinta olisi jotain tuota luokkaa.

Oon kiskonut tupakkia tosissani 12vuotta, olin tossa pari viikkoa polttamatta, enkä huomannut mitään vierotusoireita nikotiinistä. Mieliteko oli vaan helvetin kova. Enemmän tuo on ainakin itsellä tapariippuvaisuutta, kun mitään muuta vaikka tota camelia pala nytkin 2 askia päivässä.

Niin tosiaan meni sanat sekasin niinkuin mulla usein tuppaa käymään, mutta tosiaan penkkipunnerrukseen lankkuja pitäis valmistella viis erilaista niin sen takia kyselin ja siinä rakennusohjeessa mitä luin käskettiin hommaamaan kolmimetrisiä 2x6 lankkuja, tuumia tietenkin oletin että jokainen joka tähän kysymykseen vastaisi ymmärtäisi.

Ajattelinkin että hinta olisi jotain tuota luokkaa.

Itse asiassa vähän meni alakanttiin tuo arvio, en tiennyt että 2x6 maksaa niin paljon enemmän kuin 2x4 tai 2x5. Metrihinta (lähtö) 3.9 euroa, mutta kyllä se kolme metriä kympillä lähtee.

Onko RAW-voimanostossa sarjaa 60-70 kilon välille vai onko pienin 80kg, jossa kisataan?

Miten ihmeessä tuo loma-ajan palkka, lomarahat ja lomaltapaluurahat menee?

Esimerkkinä vaikka 3000 euroa vuodessa tienaava toimihenkilö, jolla lomaoikeutta on 8 päivää ja veroprosentti vaikka 25, kuinka paljon tilille pamahtaa rahaa tilipäivänä?

^ei ole kaikille sama, katso TESistäsi tai työsopimuksesta

Back
Ylös Bottom