Iron Maiden - Helsinki 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hansen
  • Aloitettu Aloitettu
Näyttäis olevan katsomolippuja ainakin vielä jäljellä. Ite haluaisin vaihtaa oman katsomolippuni kenttälippuun niin voisin yrittää päästä first to the barrier arvontaan :D

Aiai. Kesäloman eka viikko ja Iron Maiden lavalla! Joutuu varmaan muutaman nappaa siinä kyytipoikana :rock:

Aiai. Kesäloman eka viikko ja Iron Maiden lavalla! Joutuu varmaan muutaman nappaa siinä kyytipoikana :rock:

Kesäloman ainoa vapaapäivä sunnuntaitten lisäks, aijai :D tai itseasiassa ei, keikkapäivä on töitä mutta lauantai vapaa. Kesän kohokohta kyllä!

Kesäloman ainoa vapaapäivä sunnuntaitten lisäks, aijai :D tai itseasiassa ei, keikkapäivä on töitä mutta lauantai vapaa. Kesän kohokohta kyllä!

Auts. Ei oo kivaa. Tietysti, jos nyt itse oot halunnu tilanteen, niin mikäs siinä sitten :D

Kentälle liput. Ei varmaan jaksa ihan etummaisiin riveihin yrittää ängetä, mutta tulihan sitä viime vuonna Sonispheressä oltua aika lähellä lavaa.

Kyllä tässä odottaa jo innolla. Pienet tumut on varmaan keikan jälkeen kiskastava.

Menossa ja kentälle toki. Taitaa olla kaksi lippuakin jos joku ihku pakkiskissa haluis lähtä mukaan. No vakavasti ottaen taitaa olla poikien juttu enemmänkin tää Maiden ja ehkä ihan hyvä niin :). Tumut keikan jälkeen kävis kyllä kun alkaa kesäloma samana päivänä.

Saatanan saatana kun tympii toi katsomolippu :D miks piti mennä ottamaan toi eikä kentälle huoh..........

Enää n. 9 päivää keikkaan, huh huh!

Mulla on kanssa katsomolippu. Tai no se on kaverilla. En edes tiedä missä kohdin paikka on. Mitä ainakin ymmärsin, niin aika lähellä lavaa eli paremmin pitäisi näkyä, mitä viimeksi.

Mua ei kyllä saa noihin katsomopaikkoihin sitten millään. Kerran olen hallissa ollut eikä ikinä enää. Aina niitä kenttälippuja saa jos haluaa sitten kun keikka on lähellä. Porukat vaan aina hätäilee tai sit toisille sillä ei ole merkitystä :).

Mun kaveri on, niin juppi, et se haluu istuu katsomossa. Itte oisin menny varmaan ketälle kanssa :)

Back
Ylös Bottom