Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No, minä sanon itseni irti tästä jalkapallokeskustelusta tässä vaiheessa, koska tällaisista "mikä laji on parempi" -tyyppisistä keskusteluista ei ikinä kovin hedelmällisiä tule. :)

Äläs nyt, pitäähän sitä vähän piruilla jalkapalloilijoille :D

Ötyä

...Kaikille omituisille otuksille....Tänään tällästä. Kaikille hyviä painajaisia toivotan...:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei tule mitään, ei tuonne sänkyyn vain saa itseään kaadettua :D

Sama :D

Olisin ollu valmis menee nukkuu 2h sitte mut täs koneella sitä vaan istutaan. Jos sitä sitte puolen tunnin päästä.

Aamulla töihin ja viikonloppu nukuttu yhteensä 5 tunnnin yöunilla.. 16 tunnin koomat tähän väliin maistuisi mut minkäs teet :(

Ite on yrittäy tehdä tommosen poikkeuksen jo monena ilta/yönä, mutta kun ei nukuta :P
Jes huomiseksi sääkin ihan mukavaa sateen pitäisi loppua heti kun mä herään eli siinä 10-11 aikoihi.

kyllähän se piti mennä yheltätoista nukkuu mut ei leffa tulossa ja varmasti kuumottaa kattoa se eli kolmeen menee. No, töihi vasta ens lauantaina.

Kyllä vaan nukkumaanmeno venyy kun on aamulla töitä :rolleyes: Kyl sitä viikonloppuna malttaa mennä ajois unille jos ei oo tekemistä kun tietää ettei aamulla tarvi hötkyillä mihkään vitutuksen keskelle.

Yötyö 5/7, voiton puolella reilusti. Huomenna saa nuuskaaki.

Huh huh! Olipahan aivan saamarin kova tuo Foo Fighters livenä!

Sain semmosen annoksen rokki-energiaa tuolta et huomenna pistän komiasti tämän hetken penkkiykkösen uuteen uskoon :)

Mulla on ollu oikein mukava kolmen viikon loma...:)

Ja rytmikin säilynyt hyvin. Keskiviikkona pitäis mennä duuniin n 20:30. Iskee taas ressi ja hoppu.
Niissäkin on puolensa. Tällänen tuli mieleen, kun töitä rupes ajattelemaan...:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom