Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vähän kyllä väsyttäis, mutta miksi heittää hyvää lomapäivää hukkaan jäämällä kotiin kun voi mennä Myötätuulirockiin. :D Silmiin sattuu, mutta saapahan hyvän tekosyyn laittaa arskat päälle vaikkei arska paistakaan. Onneksi kaveri soitti juuri ja kílmoitti että saan lipun sinne kympillä. Ei paha, etenkin kun eilen sain sinne lipun ilmatteeksi. :) Ei kiesus että väsyttää, mut ihan sama. :lol2: Vamos! :kippis1:

e. ja eilen hyökkäs hyttysjengi kimppuun kun piti käydä puskassa pisulla, kaksi otsaan, yksi ohimolle ja yksi lantiolle...puolet otsasta paisunut...

Vai notta metallilla mennään tänään.. No kyl tässä ehkä pientä raivoa tarvitseekin kun jalkapäivä edessä ja rinta/olka/ojentaja päivän jälkeen on ihan paskana vieläkin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mietin tässä ihan salille lähtöä mutta se tunne meni onneksi ohi.. :D

Ei oo todellista. Oon tässä ihmetellyt epämääräistä hartiasärkyä muutaman päivän, ja joo, eiköhän se ruumiinlämpö ala nyt olehan pikkuhiljaa 37. Maailma haista kakka.

Hemmetti ku tuli nukuttua huonos asennos. Selkä on persuksesta niskaan asti kipee ja kauhee päänkipu, monta kertaa tuli herättyä ku saatana niskat kolminkerroin tyynyjen välis :D

Voisko ihan oikeasti joku keskimääräistä pitempi ihminen käydä ystävällisesti tunkemassa tulpan tuonne taivaaseen, että tässä olis mahdollista edes yrittää tehdä jotain jotain muutakin kuin istua torpassa odottamassa kuolemaa? Ja nettisivujen latautumista.

Voisko ihan oikeasti joku keskimääräistä pitempi ihminen käydä ystävällisesti tunkemassa tulpan tuonne taivaaseen, että tässä olis mahdollista edes yrittää tehdä jotain jotain muutakin kuin istua torpassa odottamassa kuolemaa? Ja nettisivujen latautumista.

Huomaa, että Maddoxilla on tylsää, kun osallistuu jo off-topic -ketjuun.

Mul ois tossa kasa kirjoja :D Ei pääse tylsyys yllättämään ;)
Mulla on matkassa vaan yksi ja nyt sekin on jo luettu. Oon siis hävettävän huonosti varautunut tylsyyden torjuntaan.

Counterfeith, ja pah! Huono kirja saattaa ollakin, hyvä ei ikinä.

Tylsyys on hienoa. Olispa taas pitkästä aikaa oikeen kunnolla tylsää.

Pitäiskö perustaa firma, joka tarjoaa arkeen tylsiä hetkiä. Mulla on niin useasti tylsää, että voisin kyllä tätä jakaa muillekkin.

Tulppa! Kiitos ja kumarrus. Kaikkea sitä näköjään saakin, kun vaan uskaltaa ääneen pyytää. Nyt äkkiä hakkaamaan halkoja ja sitten lenkille.

Back
Ylös Bottom