Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuli nukuttua pitkät päikkärit ni ei väsytä. Mietin jos kävisi yölenkkeilemässä tai jopa ottaisi salit tähän väliin. Mitäs Aksu meinaat täällä isolla kylällä shoppailla?

No kaikkea mitä käsiin saa! Siellä sentään on kauppoja. Ootkos koskaan käynyt edes Raahessa? Täällä ei ole oikeasti mitään. Verkkokauppa.comiin ois ainaki mukava päästä :pano:
Ei varmaan tule tästä valvomisesta yhtään mitään kun mätti tuhdin satsin tuota spagettia+kastiketta. Väsy iski, ja pitäisi nukkumaan kohta valua, tosi luovuttajaolo :(

Oulun ykkösnähtävyys se Verkkokauppa.com. Tuukko autolla vai millä meinasit liikennöiä? Voisin lähtiä kuskiksi Oulussa jos tarvit, jos tarjoat kahvit, ku huomenna vappaapäivä :D

Kiitos tarjouksesta, mutta palkka tulee reilun 2vko päästä, ja oon 15v, että kukkahattutädit ilmiantais sut namusetänä. :D
Ja onhan siellä Oulussa Stockmannit ja kaikki. Täällä on Tokmanni ja kaksi R-kioskia.

Mut joo, nyt on pakko lähtä nukkumaan että aamulla jaksaa herätä. Öitä! :)

Kiitos tarjouksesta, mutta palkka tulee reilun 2vko päästä, ja oon 15v, että kukkahattutädit ilmiantais sut namusetänä. :D
Ja onhan siellä Oulussa Stockmannit ja kaikki. Täällä on Tokmanni ja kaksi R-kioskia.

Ai nää olit nii nuori, sitte o kyl tommone riski olemassa :D

Ötyä...

Parit leffat käytiin Stadissa kattomassa frendien kanssa. Nyt kotosalla ja...:zzzz:

Kaverin kanssa aika lailla 11h lähes putkeen pleikkaria, on tää nörtin elämä hienoa. Tehkää perässä.

Töihin jee.. saanpa ainakin vähän maistiaista siitä, miltä tuntuu tehdä töitä yli 50 euron tuntipalkalla.

:D oon jo ihan sekasi

Viimeksi muokattu:
Tekis mieli jäätelöä, muttei voi. ÄÄ!

Munkin tekee, onneksi saan vetää tänään litran hyvällä omalla tunnolla. Tai oikeastaan mun täytyy, maha ollut puoli viikkoa niin kovalla että nyt tarvitaan jotain laksatiiviä(mulla on laktoosi-intoleranssia):D.

Joskus on hyvä ottaa vähän rennommin ;) Huomenna sitten palaa sille rahkalinjalle. Näin mä tän aattelin hoitaa, ei krapulassa oikein tuo valkoinen kuolema houkuttele.

Kiitos kannustuksesta! Ehkä otan vähän jälkkärijäätelöä! :) Sitäpaitsi, jos on karkkilakossa... Jäätelöhän ei oo karkkia? :D

Back
Ylös Bottom