Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noh, tsemii sinne. Mulla on ollut se periaate, että ainut mitä ei lasketa kesän mittaan kaloreihin on alkoholi. Mättöpäivät sitten erikseen :)

Noh, tsemii sinne. Mulla on ollut se periaate, että ainut mitä ei lasketa kesän mittaan kaloreihin on alkoholi. Mättöpäivät sitten erikseen :)

Kiitän, mulla taas ei pitäis mättöpäiviä edes olla vaan kevyttä tankkausta joka viides päivä.. Mistä lie tämä heikkous tullut nyt viime aikoina. Noh ei ole vielä tuhottu työtä vaan ehkä kilo tai kaks tullut painoon.. :D

Perkele, niin siinä vaan kävi, vaikka en kyllä ikinä uskonut, jotta tämäkin yövuoro alkaa kääntyä ehtoopuolelle. Tunti vielä.

4päivää menty nyt 3-4h yöunilla. Normaalisti tottunu siihen 5.5-6h, tää alkaa jo vähän painaan. 03.00 nukkuun ja pirteenä skidejen kanssa 06.30 ylös :D

06:00 ylös kesä tai talvi.

Juhannuksesta pari viikkoo lomaa, jolloin aion ehkä olla hurja ja herätä vasta 07:00.

Aamusta se päivä alkaa.

Mihin aikaan sä sitten yleensä meet nukkumaan? Aika mahtavaa että pystyy tuollaista rytmiä pitämään. Mä en tule tottumaan ennen 8.00 heräämiseen tämän elämän aikana. Yöllä kyllä kukutaan, kello tulee 20 niin rupeen piristymään vaikka päivällä olisi väsyttänyt kuinka ja paljon.

Meikästä ei kyllä mitään aamuvirkkua saa tekemälläkään, vaikka tosin töihin ja muksujen kanssa joutuukin herään joka päivä aikasin, mutta joka päivä se on yhtä vaikeeta.

Mihin aikaan sä sitten yleensä meet nukkumaan? Aika mahtavaa että pystyy tuollaista rytmiä pitämään. Mä en tule tottumaan ennen 8.00 heräämiseen tämän elämän aikana. Yöllä kyllä kukutaan, kello tulee 20 niin rupeen piristymään vaikka päivällä olisi väsyttänyt kuinka ja paljon.

Työpäivinä ~ 23:00 - 01:00.

Ei sitä hirveesti tarvi unta.

En edes omista herätyskelloa. :)

Jee työpäivä takana! Onneks sain hommat hoidettua nopeesti eikä menny ku alle 7 tuntia. Nyt vois olla hienoa, jos olis aikaa ja osaamista päiväunien nukkumiseen.

No joo tuleehan tuossa unta palloon 5-7h.

Kyllähän toi 5-7h riittä, mutta tarvin kyllä kellon siihen.

Unen tarvehan on yksilöllinen, useimmille tuo Sniffarin 5 h min. on liian vähän. Viikon pari kyllä kellon kanssa jaksaa mutta sitten alkaa olo olla kohden nuutunut...Sniffarille se tuntuu piisaavan hyvin kun ilman kelloa herää!

Back
Ylös Bottom