Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Onneks et oo yhtään viime tinkaan jättäny tota pakkaamista :D

Mulla ois lätäkön toiselle puolelle matkaaminen edessä vasta elokuussa...niin lähellä ja silti niin kaukana.

Joo onneks en, oon aina niin ajoissa... :D Lakkiki meinas jäädä parin viime tippaan säästetyn kurssin takia saamatta.
Mut mitä pakata, on ongelma! Tilaa pitää jäädä kotiintuomisille...

Jos laittas kananmunat kiuhuun yöpalaksi. Ruisleipä jonka päällä kananmunan slaisseja:kuola:
No nyt tossa tulee aamupala samaan rahaan kun nakkasin kaikki 15 tulille.

elokuinen lätäkkömamma

Reps :D Kyl mä sulle lätäköt näytän. Tai ehken kuiteskaan. Menee liian härskiksi semmoi.

Joo onneks en, oon aina niin ajoissa... :D Lakkiki meinas jäädä parin viime tippaan säästetyn kurssin takia saamatta.
Mut mitä pakata, on ongelma! Tilaa pitää jäädä kotiintuomisille...

No oon ite kyl ihan samanlainen, kaikki asiat jätetään viime tinkaan :D Mut tuo vaan vähän jännitystä elämään kun juoksee kilpaa ajan kanssa, käy elämä muuten liian tylsäksi. Mihin päin oot menossa ja kuinka kauan meinaat olla? Yhet vaatekappaleet kutakin laatua mukaan, loput ostat sieltä ;)

höhöhöö, pode bailaa :D :dance: :lol2:

pode tekee nyt töitä. Vakavalla mielellä. Bailaan sit möksällä. Jussina. Juon viinaa laiturilla älästi. Ja kusen järveen.

Juu, tuo jännitystä :) vähän liikaaki välil, haha.
Lähen nykiin kahdeksaksi päivää! tätä on odotettu... 21 vuotta :D

Oijoi, sinnepä sinne itsekin sit vkoksi mätäkuun jälkeen. On kans koko ikä odotettu :D Kerrohan sit jtn hyviä shoppailutärppejä ym. ja mihin siellä kannattaisi eksyä (ei ihan kirjaimellisesti siis) :)

pode tekee nyt töitä. Vakavalla mielellä. Bailaan sit möksällä. Jussina. Juon viinaa laiturilla älästi. Ja kusen järveen.

Töissäkin pitää bailata. Töissäkin pitää juoda viinaa! Töissä pitää olla älästi! Töissä pitää ööh... kusta järveen!
Juu nou! :D

Oikein bailata älästi laiturilla. Harrastan itse samaa.

Juu, täytyy laitella :) woodburyn outlet-kylään ollaan ainakin menos, heihei rahat :evil:

En mä jenkkeihin paljoakaan vaatteita pakkaisi, ostaisin paikanpäältä. Hyvää matkaa! Toivottavasti ei ole hirveesti muslimeja koneessa:D

Jep, alusvaatteet ja puleerausvälineet. Eikai muuta..

Hahaha, matkaseura pelkää kuollakseen juuri sitä, että rättipäät tulee koneeseen :)

Oikein bailata älästi laiturilla. Harrastan itse samaa.

Juu, täytyy laitella :) woodburyn outlet-kylään ollaan ainakin menos, heihei rahat :evil:

...ja tervetuloa Visa :D Sillä ainakin itse mennään. Kannattaa tosiaan vähän kattoa tota euron kurssia nyt, et onko edes mtn järkeä vaihtaa paljon dollareita. Noi muslimit on kyllä melko pelottavia, varsinkin lentokoneessa

Tuli vaan tää mieleen :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä ajattelin just, että kun joskus lennän jenkkeihin niin pyydän kaveria käärimään mulle jonkun rätin päähän ja heittää itseruskettavaa. Katsoa mitenkä monesta lähtee huumorintajua vielä sen jälkeen :D

Back
Ylös Bottom