Fedor Emelianenko

Hendo on yli 10 kiloa kevyempi.

Älä hitossa, joko ne punnitukse oli? Mä kuvittelin että perinteiseen tapaan vasta ottelua edeltävänä päivänä. Jos ei punnittu niin älä dissaa Hendoa sen enempää. Kyllä mä luotan siihen että se osaa bulkata sen verran lihasta kuin tarvitaankin.

Fedor vs Hendo
Aijai.. en tiedä oikeestaan kumman puolella olen. Molemmat on helvetin viihdyttäviä ja hyviä matsaamaan. Fedor fanipoika olen ollut jo monet vuodet sekä ehdoton Hendo fani, kun pisti Bispingin unille. En osaa päättää suosikkia, shiiiieet! Tiedän kyllä, että kun matsi alkaa niin vittu sitä meininkiä, todella viihdyttävä match-up.

Molemmat omaa graniittisen leuan
Molemmat omaa viihdyttävän ja tehokkaan pystyn
Molemmat omaa hyvän painin/matto nekkailun

Nähtäiskö tässä matsissa, että jompikumpi herroista olis ensimmäisen kerran ns. vintti pimeenä? Toivottavasti ei, koska diggaan molempia :)
Jos jotain pitää valita niin Fedor by kimura R3 lopussa

WAR FEDOR
fedor-emelianenko_35446.jpg

WAR HENDO
Dan%20Henderson%20Michael%20Bisping%20115.jpg

En kyllä lähtisi vähättelemään Hendersonia. Viimeaikaiset tappiot ovat tulleet ainoastaan Silvalle ja Shieldsille, joille nyt häviää melkein kaikki muutkin. Ja Hendoa vastaan otellutta Shieldsiä ei voi sanoa WW:ksi. Andersonkin on piessyt pienempiään, eli WW-Marquardtia samalla logiikalla.

Hendokin on kyllä yksi suosikeistani ja erittäin symppiksen oloinen henkilönä, mutta Fedorin uran kannalta toivoisi että Fedor tyrmää brutaalisti 1. erässä. Voisi kuvitella myös jotakin samantyylistä lopputulosta kuin Randlemania vastaan, Hendersonhan voi pystyä Fedorin viemään maihin mutta tuskin pärjää matossa.

Tällä matsillahan ei tietysti ole rankingeihin jne. suoraa vaikutusta, mutta antaisi Fedorille itseluottamusta seuraavaan matsiin, mikä se sitten onkaan.

Matsin painoluokasta ei mielestäni ole julkistettu vieläkään mitään 100% varmaa tietoa, saas nähdä. Tämäkin on 3. käden Twitter-huhuja eikä muutenkaan Erkkikään ota selvää mitä tuo lopulta tarkoittaa:
“Sources close to the promotion say the Fedor-Henderson fight will at a catchweight of 220. It will be promoted as a heavyweight bout… I was told that it would be promoted as a heavyweight bout but that both fighters would be no more than 220 pounds.”​
http://www.fightersonlymagazine.co.uk/news/viewarticle.php?id=6748

Kumpaakaan ei ole ikinä tyrmätty vaikka pitkät urat takana ja kovia nimiä kohdattuna. Josko nähtäis se että jompi kumpi nukkuu, koska molemmilla on dynamiitti hanskassa. Jos mattoon menään, niin etu kääntyy kyl Fedjalle. Fedor tarjoilee maailman parasta samboa, huippu GnP:ia ja BJJ:tä. Hendonkin mattopeli on parantunut, mutta ei yllä Fedorin tasolle.

Se että mattoon mennään on iso JOS. Ei olympiatason painijaa viedä mattoon jos Hendo niin päättää ja ottelee fiksusti. Kun Hendoa on viety mattoon on se yleensä tapahtunut syystä että Hendo on lähtenyt lyömään yli-innokkaasti tai mies on kaasuttanut tms. Jos mattoon kuitenkin päädytään on selvä etu Fedorilla, ja sen tiedostaa myös Hendo.

Uskoisin että pystyssä mennään niin kauan kuin Hendo pysyy valppaana. Ja kun pystyssä aletaan kauhomaan, voin sanoa että ainakin meikäläisen perse nousee penkistä ja sydän pyrkii ulos rinnasta. Sen varran herkullinen matsi on luvassa!!!

Vielä tuohon kokoeroon mainitakseni, kuten olen kirjoitellut aiemminkin. Miehet ovat hyvin lähelle saman kokoisia. Henderson on jopa 3cm pidempi, molemmilla reach on identtinen 74". Se että Fedor kantaa vyötäröllään 10kg läskiröllöä ei tee miehestä selvästi "isompaa", eikä ennakkosuosikkia.

Ikäkin on vain numero, josta Randypappa on elävä esimerkki. En ole huomannut Hendon otteissa ikääntymisen tuomaa reaktioiden hidastumista tms. Ennemminkin tällaista on ollut havaittavissa Fedorin viime otteluissa.

Ai on jopa ihan YLI 10 kiloa kevyempi ja MELKEEN 7 vuotta vanhempi?

:david:

Anna olla. Ei tolle kannata vastata yhtään mitään. Ignorea vaan päälle niin ei tartte lukea paskaa.

Anna olla. Ei tolle kannata vastata yhtään mitään. Ignorea vaan päälle niin ei tartte lukea paskaa.

Niinpä. Eikä Fedorista tarvii pitää. Aivan sama, mutta shaiban jauhaminen on ärsyttävää. En mäkään diggaa BJ:stä sen kummemin, mutta voin silti sanoa, että heittäen paras LW vapaaottelussa. Ei tällä hetkellä, vaan kautta aikojen. Ongelmana on se, että mä provosoidun helposti ja lähden mielelläni väittelemään tommosten aivopierujen kanssa. Mä myös tiedän, että Japi Jappinen naureskelee näppiksen toisella puolella kun Fedorfanit flippailee täällä noista Japin kommenteista. Se tietää itsekin, että FE is the Man. Haluaa vaan omaksi huvikseen sekoittaa soppaa.

Ja annas olla kun Silvasta puhutaan Silva -ketjussa. :lol2:.

Ai se on vieläkin myynnissä, se joka sen UGlla laitto ton ilmoituksen, eli ilmeisesti ton lafkan omistaja, niin sanoi ettei ole kauaa myynnissä, hyvä jos on niin fanit saavat niitä tarpeeksi :P

Kelatkaa niitä, jotka ei tiedä ton paidan tarkoitusta. Saattaa vähän miettiä, että miks helvetissä tolla on päällään paita, jossa on paita? :lol2:

Aika hyvää tuuria saa olla, jos kesän aikana edes kourallinen tulee sanomaan että siisti paita ja tietää mikä tuossa on homman nimi.

Back
Ylös Bottom