🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Carwin kirjoittaa blogissaan näin:

Shane Carwin sanoi:
I was training and my phone was blowing up so I looked over and saw some missed calls from Dana and Joe Silva. I reached out to my manager to see what was going on and he informed me that we are taking Lesnar's spot for 131.

Junior is a serious fight and not the type of fight that you would normally take on a 30 day notice but I have a dream to chase and I do not have a lot of time to chase it. This is an opportunity to put myself in contention for the title. I know my Coaches will have me ready so I have everything to gain.

My manager said "This is where you belong" and I am going to make sure I do everything I can to prove him right.

Please help make UFC 131 one of the biggest cards in the year.

I hope Brock is able to recover. I look forward to facing him again one day.

-Carwin

http://www.shane-carwin.com/profiles/blog/show?id=2644239:BlogPost:79879

Eikös hassua, että Roy Nelson ennusti vuodenvaihteessa, että Brock tulee vetäytymään ottelustaan.

Toivottavasti mies paranee ja näemme hänet vielä ottelemassa!

Aika paska homma tuo Brockin sairastuminen. Ois varmaan ollu ihan ok matsi JDS vs Brock. Mutta jospa se Karvinen pistäis sit kunnon shown pystyyn. Tuleekohan taas 1 erän KO vai iskeekö kaasut ja JDS vie toisessa erässä?

Jos Carwinen vetää homman painiksi, voi välttämättömässä kestää hetken pitempää, mutta tuskin tulee ensi erä näkemään kellon kilahdusta, ennen kuin Carwinen makaa selällään ja ihmettelee herätessään mikä helvetti se oli.

Ohhoh olipahan taas uutinen! Hirveästi en Brockin mahdollisuuksiin tuossa matsissa ikinä uskonut, saa nähdä tuleeko Brock enää takaisin. Carwin-Santos on itseasiassa matsi, jonka olen halunnut nähdä todella kauan.

No voihan ass, odotin kovasti Brockin matsia. Se siitä sitten.

JDS vie kyllä tän, ellei Carwinilla ole jo yli 2000m Cooperi jollon saattais jaksaa yllättää.

Hauskaa miten porukka jaksaa yleistää Carwinin huonoa kuntoa vieläkin. Eiköhän kys.ottelussa kyse ollut siitä että Carwin käytti kaiken mahdollisen ekassa erässä ja ainakin itse olen todistanut todella monta matsia ihan kaikissa painoluokissa missä ottelija on kaasuttanut täysin tokassa erässä sen takia kun ekassa on hakenut lopetusta hirveellä teholla. Mosavirhe mutta minkäs teet, ymmärrettävää sanon minä. Nää pojat on myös aika jättejä joten eikai se kunto olekkaan mitään Guidan tasoa.

Siis mihin Brocki on sairastunu? Odotin itse matsia todella paljon, koska olisi ollut kiva nähdä, kun Junior antaa isän kädestä. Toisaalta JDS vs Carwin on paljon mielenkiintoisempi mun mielestä. Hyvää pystymättöä HW osastolla tiedossa :dance:

Hauskaa miten porukka jaksaa yleistää Carwinin huonoa kuntoa vieläkin. Eiköhän kys.ottelussa kyse ollut siitä että Carwin käytti kaiken mahdollisen ekassa erässä ja ainakin itse olen todistanut todella monta matsia ihan kaikissa painoluokissa missä ottelija on kaasuttanut täysin tokassa erässä sen takia kun ekassa on hakenut lopetusta hirveellä teholla. Mosavirhe mutta minkäs teet, ymmärrettävää sanon minä. Nää pojat on myös aika jättejä joten eikai se kunto olekkaan mitään Guidan tasoa.

Jep ei Carwinia voi edes tuosta oikein syyttää kun 90% otteluista oltaisiin keskeytetty siinä vaiheessa kun Lessu veti kilpparia nyrkkisateessa.

Ei voi syyttää sen takia että aiemmin kerkesi matsii loppuu ennen kaasua? :D

Perkele, Olav Einemolle nyt sitte toivottavasti tulee myös joku etteti jää ilman matsia. Tosin ei varmaan yhtä kovaa vastusta saa paikkaamaan mutta tulis nyt joku edes.

Perkele, Olav Einemolle nyt sitte toivottavasti tulee myös joku etteti jää ilman matsia. Tosin ei varmaan yhtä kovaa vastusta saa paikkaamaan mutta tulis nyt joku edes.

Paha paikka, kun melkein kaikilla joku matsi sovittuna. Jäljellä taitaa olla Morecraft, Rothwell, Schaub, Russow, Broughton...

Paha paikka, kun melkein kaikilla joku matsi sovittuna. Jäljellä taitaa olla Morecraft, Rothwell, Schaub, Russow, Broughton...

Itse laittaisin Olavin Schaub vastaan.

Back
Ylös Bottom