Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

nysse alkaa meilläkin :/

Poliisia heitettiin kivellä Helsingissä

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011042013583416_uu.shtml

Yksi helvetin iso maahanmuuttokeskustelu?

On tässä tapauksessa munkin mielestä vähän kohtuutonta sanoa, että kyseessä olisivat olleet maahanmuuttajat. Tosin, sen verran voimakkaita mielleyhtymiä tulee Malmössa ja Göteborgissa kuvattuihin videoihin ja sieltä kantautuviin uutisiin, että enpä ihmettele, jos tuo meininki rantautuu Suomeenkin tulevaisuudessa. Ei voi jeesustella: tilanne naapurimaassa on helvetin paha siinä mielessä, että siellä on maahanmuuttajien ghettoja, joihin ei palo- ja pelastushenkilöstöllä ole enää asiaa.

Tässä vähän kuvamateriaalia: http://www.youtube.com/watch?v=l0nKZg4u6Eo

Tässä toinen aika kuvaava, Göteborgista tällä kertaa: http://www.youtube.com/watch?v=y-SowWl_Oyk&feature=related
Videolla kerrotaan mm., kuinka maahanmuuttajataustaiset nuorukaiset heittivät sillalta yli 5-kiloisen kivenmurikan virkatehtävässä olevan paloauton tuulilasista läpi.

"Pariisi. Ranska saattaa irtautua väliaikaisesti Euroopan rajoja avanneesta Schengenin sopimuksesta Tunisiasta ja Libyasta rajusti lisääntyneen muuttoliikkeen vuoksi. Suunnitelmasta kertoi Ranskan presidentin Nicolas Sarkozyn kanslia perjantaina.

Ranska on arvostellut Italiaa sopimuksen väärinkäytöstä, koska se on myöntänyt tulijoille väliaikaisia oleskelulupia. Ranskan mukaan Italia on ollut selvillä siitä, että esimerkiksi ranskaa puhuvat tunisialaiset suuntaavat mieluusti Ranskaan.

Viime kuukausien aikana yli 20 000 tunisialaista on tullut Italiaan.

Viikonvaihteessa Ranska protestoi Italian toimia estämällä Italiasta tulevien junien pääsyn maahan. Italia vastasi arvostelemalla Ranskaa EU-sopimusten rikkomisesta. "

ja lähde:http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Ranska+haluaa+irtautua+v%C3%A4liaikaisesti+Schengen-sopimuksesta/1135265603242?fb_ref=fb-recommend&fb_source=home_multiline

Kylläpäs Ranskassa ollaan rasistisia juntteja.....

"Pariisi. Ranska saattaa irtautua väliaikaisesti Euroopan rajoja avanneesta Schengenin sopimuksesta Tunisiasta ja Libyasta rajusti lisääntyneen muuttoliikkeen vuoksi. Suunnitelmasta kertoi Ranskan presidentin Nicolas Sarkozyn kanslia perjantaina.

Ranska on arvostellut Italiaa sopimuksen väärinkäytöstä, koska se on myöntänyt tulijoille väliaikaisia oleskelulupia. Ranskan mukaan Italia on ollut selvillä siitä, että esimerkiksi ranskaa puhuvat tunisialaiset suuntaavat mieluusti Ranskaan.

Viime kuukausien aikana yli 20 000 tunisialaista on tullut Italiaan.

Viikonvaihteessa Ranska protestoi Italian toimia estämällä Italiasta tulevien junien pääsyn maahan. Italia vastasi arvostelemalla Ranskaa EU-sopimusten rikkomisesta. "

ja lähde:http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Ranska+haluaa+irtautua+v%C3%A4liaikaisesti+Schengen-sopimuksesta/1135265603242?fb_ref=fb-recommend&fb_source=home_multiline

Kylläpäs Ranskassa ollaan rasistisia juntteja.....

Helvettiäkö menivät aikoinaan sinne Afrikkaan sorkkimaan. Eivät ne tainneet Tunisiassakaan aina avosylin ottaa ranskalaisa vastaan.
Sitten kun Suomen vanhoista alusmaista alkaa tulla samanlainen ihmisvyöry, niin laitetaan mekin rajat kiinni ja huudetaan muita EU-maita apuun.

Jostain syystä mullekin tulee nykyään mieleen aina, että olikohan nyt taas ulkomaalaistaustaset asialla. Ei auta vaikka miten yrittäis olla ennakkoluuloton, aina eka ajatus on toi.

Niinpä, kummasti kaikkea ihmeellistä on tullut tässä 5 vuoden aikana. Kuten joukkotappeluja LINNANMÄELLÄ ja raiskauksia,ryöstöjä ynnä muuta...

Valmennan 13—15 urheilujunnuja (tyttöjä ja poikia, yhteensä reilu 10 junnua), ja nyt vajaa kuukausi sitten ryhmään liittyi somalipoika. En nyt kauheasti ole ollut tekemisissä somalien kanssa, mutta tää poika vain vahvistaa kaikkia mun negatiivisia käsityksiä somaleista. Poika on todella levoton, laiska, valittaa kaikesta, tulee aina myöhässä harjoituksiin, ei tee harjoituksia kunnolla, härnää muita urheilijoita ja hänen jutteluaiheensa ovat todella outoja. Urheilijanakin hän on täysi susi. Voimaa ei ole laisinkaan ja koordinaatio on uskomattoman heikko nuoreksi sälliksi. Juosta hän ei edes juuri osaa. Kestävyysominaisuudet ovat ihan ok, mutta esimerkiksi juoksuvedoissa hän hölkkää, vaikka sanon, että juokse nyt kunnolla. Ryhmädynamiikkaan hän vaikuttaa selvästi huonossa mielessä, sillä muut junnut ovat todella vaivautuneita hänen seurassaan.

Olen muutaman kerran jutellut hänen isänsä kanssa, ja isä on uskomattoman ylpeä pojastaan. Hän kertoo kuinka poika on todella innostunut, treenaa kovaa ja kehitystäkin on näkynyt ihan lyhyessä ajassa. Itse en ole kuitenkaan huomannut mitään näistä asioista. KÄyttäytyminen on treeneissä ihan samaa kuraa kerrasta toiseen, vaikka olen eri tavoin yrittänyt saada hänelle iskostettua normaalia treeni"etikettiä". Treeneissä hän kuitenkin käy ahkerasti, vaikka ei mitään juuri harjoituksissa teekään. Tänään hän tuli kahden tunnin treeneihin puolitoista tunita myöhässä. Annoin hänelle ohjelman, jonka tekemiseen muilla junnuilla meni n. 45 minuuttia, ja hän sanoi tekevänsä sen. Jäin kuitenkin hetkeksi kentälle juttelemaan kaverin kanssa, mutta viiden minuutin kuluttua huomasin, ettei poikaa näy enää missään. Olen aina luullut, että muslimiperheissä kuri on kovaa, mutta ilmeisesti nuorille lapsille annetaan paljon siimaa. Vanhempana sitten kuria kiristetään huomattavasti.

Tuli ilmi, että poika jakaa ilmaislehtiä iltatyönä, ja hänen reitiinsä kuuluu talo, jossa itse asun. Eräänä iltana näin hänen jakavan lehden postilaatikkoomme. En jaksanut mennä moikkaamaan, sillä minua ei kiinnosta nähdä tätä poikaa treenien ulkopuolella, eikä kyllä kiinnostaisi nähdä treeneissäkään. Hetken päästä hän kuitenkin soitti ovikelloa, mutta en mennyt avaamaan. Muutaman soiton jälkeen poika kokeili ovea, joka oli vahingossa jäänyt auki, ja tuli sisään huhuilemaan, että olenko kotona. En tiedä olenko vain mulkku, mutta ei tää ainakaan mun ajatusmaailmaan sovi normaaliksi käytökseksi. Esitin sitten, etten vain kuullut soittoja, mutta kyllä pientä ihmistä jaksoi vituttaa tää käytös. Ikääkin hänellä on sen verran, että luulisi toisten ovien avaamisen olevan huono juttu. Hän kuitenkin tietää, että en ole ainoa, joka talossa asuu, eikä hän tunne muita talon asukkeja.

En ole mielestäni missään nimessä rasisti, ja tummaihoisia kavereita mulla on ollut koko ikäni. Lähinnä nämä kaverit ovat olleet Jenkeistä tai Euroopasta, mutta muutama on myös eri Afrikan maista. Kaikki ovat pääsääntöisesti olleet mielestäni todella fiksua, aikaansaavaa ja ahkeraa porukkaa, ihan siinä missä suomalaisetkin, ja usein ehkä jopa enemmän. Somaleista mulla ei kuitenkaan ole vähäisten kokemuksieni perusteella mitään hyvää sanottavaa. Olen huomannut, että aiemmin urheilukentillä näkemäni somalit lopettavat uuden harrastuksen pian, ja tällä hetkellä ainakin toivon samaa tämän kundin kanssa. Niin kauan kun hän on kuitenkin mukana, yritän olla kaikille urheilijoille tasapuolinen, ja opetan häntä parhaani mukaan tulemaan paremmaksi urheilijaksi. Valmentamani suomalaiset lapset ovat mielestäni yleensä reagoineet hyvin opetuksiini, mutta alan menettää toivoni tämän sällin kanssa. Jossain vaiheessa jos sama edelleen jatkuu, niin on varmaan keskusteltava lapsen isän kanssa, mutta pelkään ehkä turhaan hänen vetävän herneet nenään ja kaivavan rasisitikortin esiin. Rasismista tässä ei kuitenkaan ole missään nimessä kyse, ja kuten sanoin, pyrin kohtelemaan kaikkia urheilijoita tasapuolisesti ottaen heidät huomioon yksilöinä.

Too long; didn't read -version: Syö miestä oikein urakalla.

Teuvo tulee ja pistää kaiken maailman muslimit ja neekerit kuriin.. :lol2:

Back
Ylös Bottom