Kuvitteellisia kuvia pakkislaisista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Täsmälleen tältä kuvittelen JudoHemmon näyttävän normi kauppareissulla, yhtä ilmeikkäältä ja rennolta.

MVC-001S_LG.jpg

Nämä on tosi hauskoja. Itse olen visuaalisesti niin huono, että en kerta kaikkiaan kykene muodostamaan mielikuvia. On jopa hankaluuksia kuvailla sellaisia ihmisiä, jotka olen nähnyt.

^ Näen kyllä jonkin verran ja tunnistan tutut, mutta puuttuu sellainen luova hahmottaminen ja visuaalinen muisti. Esim. en tiedä, minkälainen kampaus oli ihmisellä, jonka kanssa juttelin minuutti sitten. En myöskään osaa sanoa, minkä värisessä talossa asun. Nyt kun näen näitä toisten laittamia kuvia, niin olen ihan, että joo, tuoltahan se muuten näyttääkin!

Tämä kuva pätee ymmärrykseni mukaan noin 90 prosenttiin Pakkikselle kirjoittavista naisista:

Fat-Woman.jpg

:lol2:

Kuvaa tilannetta niin ennen kuin jälkeen kisadietin.

Ei haittaa, vaikka ketjuun laitetaan osittain avan kautta muodostuneita mielikuvia. Viihdyttävä ketju jokatapauksessa.

SerialLoser:

tumblr_lh6hqoZjJX1qa331vo1_500.gif

Kiitos! Hitsi mä olen otettu tosta. Oikeastihan ulkonäköni vastaa Brandoa hänen elämänsä ehtoopuolella.

Tarkoituksella en juuri Brandoa tuohon hakenut mutta tämä vastaa kyllä mielikuvaani Serialista ilmeineen kaikkineen. :D

:haart::haart::haart:

Vaihdoin tuossa omakuvan avatariksi *köh*

Tässä väliin muistutus että vaikka kuinka on kuvitteellisia, niin hyvän maun rajat pitää muistaa vaikka ne on täällä hieman eri korkeudella.

(tämä siis sen vuoksi että siivosin muutamia viestejä pois)

Back
Ylös Bottom