Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mikähän mahtaa mussa olla vikana, kun pitemmän aikaa ollu jo flunssaa jo pitkän aikaa. Joka aamu kurkku kipeä, nenä vuotaa ja välillä jonkun verran yskää. Muutaman kuukauden ollu jo tämmöstä. Ei oo oikeen uskaltanu salillakaan käydä nyt, ettei tuu mitään isompaa vaivaa. Kunnolla tulee syöty ja nukuttu. Ja muutama viikko sit hommasin vielä tota mivitotalin vitamiinilisää

Liian kuiva sisäilma. Osta ilmankosteus mittari ei paljoa maksa jos ja kun liian kuiva niin kostutin pörisemään.

Maxilta tulee tällä hetkellä ohjelma: sapuskaa harashoo. Juontaja/kokki meni hakeen Martti Suosaloa jostain aukiolta, kävelikö siellä Fedor? Huomasko kukaan tai onko kellään nauhalla? Olen 90% varma tästä, voiko kukaan todistaa?

Missä raflassa voi lauantaisin Helsingin keskustassa syödä buffet-tyyliin? klo 17-18. Vai ovatko buffetit vain arkisin ja lounas-aikaan?

Mikähän mahtaa mussa olla vikana, kun pitemmän aikaa ollu jo flunssaa jo pitkän aikaa. Joka aamu kurkku kipeä, nenä vuotaa ja välillä jonkun verran yskää. Muutaman kuukauden ollu jo tämmöstä. Ei oo oikeen uskaltanu salillakaan käydä nyt, ettei tuu mitään isompaa vaivaa. Kunnolla tulee syöty ja nukuttu. Ja muutama viikko sit hommasin vielä tota mivitotalin vitamiinilisää

Kämppä missä asut voi olla homeluukku. Mulla oli nenä tukossa lähemmäs 6kk ja kun muutin uuteen asuntoon niin 3 päivän päästä ilma virtasi vapaasti ja lopetin nenäsumutteiden käytön kun niille ei enää ollut tarvetta

Kämppä missä asut voi olla homeluukku. Mulla oli nenä tukossa lähemmäs 6kk ja kun muutin uuteen asuntoon niin 3 päivän päästä ilma virtasi vapaasti ja lopetin nenäsumutteiden käytön kun niille ei enää ollut tarvetta

Täällä asuttiin ainakin homehelevetissä, veljellä oli usein päänsärkyä, huonoo oloo jne. hometalon oireita. Kannattaa katsoa mitä hometalossa on merkkejä, mitä oireita siinä on ja sitten mahdollisesti kannattaa kutsua homemittaus, jos asut pienellä paikkakunnalla ja kunta ei suostu tulemaan tekemään homemittausta niin etsisin uuden talon ja äkkiä meinaan tuosta on kokemusta. Sen verran voin sanoa että jos tuuletusluukuissa tai tuollaisissa on pöly"tolloja" niin se on hometta aika varmasti. Siitä itsekkin huomattiin että asutaan homeisessa kämpässä. Ja homekämpän oireet saattavat jäädä pitkäksi aikaa kun niille on altistunut, voi olla sitten viikko tai kuukausi tai pidemmän aikaa.

Mistä saa ostettua (mielellään suomesta) noita wristbandseja (kumirannekkeita), esim niken? Ennen niitä löytyi ainakin intersportista mutta nyttemmin ovat kadonneet.

Kuinka kauan Jallu säilyy? Mulla on tommonen about 5kk vanha tähden jallupullo jota olen aina säilyttänyt huoneenlämmössä keittiössä. Nyt sekotin yhden ravintola-annoksen sitä pepsiin ja maistoin niin maistui ihan ihmeelliseltä. Lähinnä vaan viinalta, ei siis lainkaan jaloviinalta. Johtuuko tosta pepsistä (aina ennen oon mielestäni juonu cola-colan kanssa) vai onko toi nyt mennyt huonoksi?

Missä raflassa voi lauantaisin Helsingin keskustassa syödä buffet-tyyliin? klo 17-18. Vai ovatko buffetit vain arkisin ja lounas-aikaan?

The Circuksen vieressä on joku aasialainen missä buffetti muistaakseni ainakin klo 18 asti. Ihan kelpo sapuskaakin on ja hinta siinä 15e.

Kuinka kauan Jallu säilyy? Mulla on tommonen about 5kk vanha tähden jallupullo jota olen aina säilyttänyt huoneenlämmössä keittiössä. Nyt sekotin yhden ravintola-annoksen sitä pepsiin ja maistoin niin maistui ihan ihmeelliseltä. Lähinnä vaan viinalta, ei siis lainkaan jaloviinalta. Johtuuko tosta pepsistä (aina ennen oon mielestäni juonu cola-colan kanssa) vai onko toi nyt mennyt huonoksi?

Vuosia säilyy, pepsi vaan maistuu erille kuin cokis. Ei jallu mee tossa ajassa miksikään.

kohdassa 3:14 - 3:25, mikä on kyseisen vehkeen nimi (tuo kolmella suksella varustettu laskuväline) ja mistä niitä saa?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Toimiiko muilla 4 PRO 2 Kanava? sieltä pitäisi tulla NHL peli tällähetkellä. Mutta kun laittaa kanavan päälle tulee vain näkyviin teksti pääsy estetty eikä mitään näy :( eikös tuon pitäisi olla ilmaiskanava?

Toimiiko muilla 4 PRO 2 Kanava? sieltä pitäisi tulla NHL peli tällähetkellä. Mutta kun laittaa kanavan päälle tulee vain näkyviin teksti pääsy estetty eikä mitään näy :( eikös tuon pitäisi olla ilmaiskanava?

Ei. Maksullinen. Joskus näyttävät ilmaiseksi ohjelmaa.

Back
Ylös Bottom