Kemissä Pohjois-Suomen avoimet Raw-voimanosto mestaruuskisat+Raw-Finaali karsinnat

Kemin Body Center valtakatu 3 salilla 9.4.2011 järjestetään Pohjois-Suomen avoimet RAW-voimanosto mestaruus kilpailut+Raw-Finaali karsinnat.
Punnitus klo:9.30-11.30. Kisat alkaa klo:14.00
sarjat -80, -95, -110 ja +110.

Ilmoittautumiset BC.n saleille Maaliskuun 31 mennessä.
Kemi Valtakatu 3. puh:010 396 8000, Asemakatu 9. puh:010 396 8003 tai Tornio kauppakatu 12. puh:010 396 8001

Punnitusmaksu 10€

Hieno homma että saadaan pohjoiseen tämmöiset kisat! itse olen ehdottomasti mukana kisoissa!! T. Jani-Pekka Eirala -110 sarjaan.

Niinhän siinä on päässyt käymään, mutta meidän kisoissa on kyykky, penkki, veto ja oman sarjan tulosrajan rikottuaan pääsee tämän vuoden Raw-finaaliin :D

Hienoa! Ennätystä (omaa ) lähdetään hakemaan ihan tosissaan nyt. Ennen kuin tulee liian vanhaksi;) Ilmoittautuneita kuulosti olevan jo hyvin.
Terv. Tero

Ilmoittautuneita:

-95
Koutonen Juha-Pekka
Kiiskilä Sauli
Knuuti Kari
Myyry Marko
Junttila Seppo
Koukkula Pasi
Pippola Vesa

-110
Eirala Jani-Pekka

+110
Lomakka Ville
Juutinen Antti
Mäkipörhölä Jonne
Ilikainen Jonne
Impiö Johannes
Hämäläinen Juha
Ihalainen Janne
Seppänen Tero
Tauriainen Jonne

en eritellyt penkkaajia+vetäjiä kaikki vielä samassa listassa

Tympeästi päällekkäin jyväskylän kisan kanssa.

komppaan ilkkaa ja ihmettelen suuresti miksi näin pienessä maassa jossa harrastajia on kourallinen pitää järjestää monet kilpailut samana päivänä....jos en ole pahasti seonnut laskuissa niin neljät kisat samana päivänä...HALOO HÖLMÖLÄ,missä mennään?

Äkkiseltäni, kun katsoin kisailmoituksia löysin Jyväskylän sekä Helsingin PENKKI JA MAASTAVETO KISAT samaan aikaan meidän kisojen kanssa???? Korjaa toki brainuser, jos olen väärässä. Toiseksi Helsingistä tuskin olisi ketään tänne edes tulossa, koska sieltähän on tänne niin pitkämatka. Kolmanneksi arvon brainuser, jos oikein muistan ja voit toki senki korjata, jos olen väärässä että meillä on KOLMEN lajin kilpailut: Kyykky, penkki ja maastaveto jossa tulosrajan tehtyään lunastaa paikan Raw-Finaaliin :rock:

Äkkiseltäni, kun katsoin kisailmoituksia löysin Jyväskylän sekä Helsingin PENKKI JA MAASTAVETO KISAT samaan aikaan meidän kisojen kanssa???? Korjaa toki brainuser, jos olen väärässä. Toiseksi Helsingistä tuskin olisi ketään tänne edes tulossa, koska sieltähän on tänne niin pitkämatka. Kolmanneksi arvon brainuser, jos oikein muistan ja voit toki senki korjata, jos olen väärässä että meillä on KOLMEN lajin kilpailut: Kyykky, penkki ja maastaveto jossa tulosrajan tehtyään lunastaa paikan Raw-Finaaliin :rock:
semmottisia löytys kun Jyrkin kisat turkkuses...Anon kisat juval...Janin karkelot jyskälässä....sitten nää kemin väännöt ja mainitsemasi helsinki....elikkäs viidet kisat samana päivänä...lajeista en tiedä sen enempää mutta sen tiedän että on nostajia jotka haluaisivat kisata,nyt joutuu heittään arvalla mihkä menee....ja sekin on varma että on ihmisiä jotka haluavat kisoja ja nostajia nähdä,heilläkin on arpa heitettävänä mitä kisaa mennään katsomaan...ilmeisesti ketään ei liiemmin kiinnosta pois jäävät lipputulotkaan,eli rahaa tuntuu löytyvän liikaa......matkoista sen verran että Varkauden raaka kisoihin tuli eräs kundi "naapurista"(venäjältä)jostain hevon kuusesta,matkaa kertyi lähemmäs tuhat,matka suoritettiin autolla edellisenä yönä+aamuna:-)) ps.toivotaan että Raw-finaalista kehkeytyy kovatasoinen kilpailu.

Mitä kisailijoihin ja katsojiin tulee, niin tuskimpa tuo Kemin kisailijat ja katsojat on Jyväskylän taikka Juvan saatika sitten Turkusen ja Helsingin kisailijoista ja katsojista juurikaan pois. Vaikka aina löytyy joku, jota matka ei pahemmin häiritse, niin kyllä se suurimmalle osalle on se kynnyskysymys lähteä kauemmaksi kisailemaan saatika kisoja katselemaan. Eli hyvä vain että tänne pohjoiseenkin saadaan näitä kisoja, ei ole liikaa niitä näkynyt.

Back
Ylös Bottom