Fedor Emelianenko

Älkää ruokkiko rölliä, mutta MikaT2 vois ihan oikeasti vaan poistua ikuisiksi ajoiksi tältä forumilta. Oon tässä puolisen vuotta tätäkin puolta aktiivisesti seurannut ja jokaisessa ketjussa haisee oikein rölli. 97.5% MikaT2 viesteistä on niin selvää paskanjauhamista, että oikeasti menee nää topicit ihan vituks, koska jengi rupee vääntää tän kaverin kanssa ja sit saa selaa monta sivua paskaa. Oli pakko avautua, koska ei vaan jaksa tämmöstä paskaa. kiitos

Älkää ruokkiko rölliä, mutta MikaT2 vois ihan oikeasti vaan poistua ikuisiksi ajoiksi tältä forumilta. Oon tässä puolisen vuotta tätäkin puolta aktiivisesti seurannut ja jokaisessa ketjussa haisee oikein rölli. 97.5% MikaT2 viesteistä on niin selvää paskanjauhamista, että oikeasti menee nää topicit ihan vituks, koska jengi rupee vääntää tän kaverin kanssa ja sit saa selaa monta sivua paskaa. Oli pakko avautua, koska ei vaan jaksa tämmöstä paskaa. kiitos

Tai sitten pidät erimielipiteitä trollaamisena?
Vaikka itse lainaamastani komemntista luin "Kyllä kai nyt kuka tahansa osaisi ennakoida lopputuloksen" en pidä tuota trollaamisena vaan mielipiteenä josta taas olen aivan erimieltä itse.

Joo samaa mieltä, ihmettelen vain miten herralla noinkin vanha accountti jos muka trollaisi, vaikka joka posti onkin täysjärkisiä ihmisiä provosoivia.

Chuck Liddel vs Fedor ottelukin olisi ollut hauska nähdä ja olisin veikannut että Liddel olisi vienyt KO tai TKO.

Jos tuo on mielipiteitesi laatua, suosittelen pitämään itselläsi nämä "mielipiteet" :D

Mä veikkaan, et jos Couture ja Liddell olis matsannu kolme kertaa, ni näistä kolmesta Randy ois voittanu ensimmäisen ja hävinny kaks viimeistä.

Vanha dokumentti uran alkuvuosilta, ainakaan itselle ei ole tullut aiemmin vastaan:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tai sitten pidät erimielipiteitä trollaamisena?

Eiköhän se pointti ollut että sulla ei mitään mielipiteitä edes ole. Valitset vain vaihtoehdon mistä arvelet eniten forumilaisista vittuuntuvan. En kyllä tajua miksi jollain ihmisillä jaksaa löytyä energiaa tommoseen paskaan. Voit keskustella siitä seuraavassa psykiatrin istunnossasi? Jos vaikka lisä lääkitys auttaisi.

Eikö foorumilla kukaan muu arvosta/pidä Titosta kuin minä? Noh haters gonna hate :D

Itse pidän Tito Ortizia yhtenä MMA lajin suurimmista henkilöistä ja olihan hänen matsinsa aikoinaan herkkua katsottavaa ja showtakin osasi pitää.

Eiköhän se pointti ollut että sulla ei mitään mielipiteitä edes ole. Valitset vain vaihtoehdon mistä arvelet eniten forumilaisista vittuuntuvan. En kyllä tajua miksi jollain ihmisillä jaksaa löytyä energiaa tommoseen paskaan. Voit keskustella siitä seuraavassa psykiatrin istunnossasi? Jos vaikka lisä lääkitys auttaisi.

Kyllä niitä mielipiteitä on paljon MMA:sta kuten jokaisella joka lajia seuraa. Minulla ne ei vain automaattisesti ole aina välttämättä sellaisia mitä massa haluaa.

Eikö foorumilla kukaan muu arvosta/pidä Titosta kuin minä? Noh haters gonna hate :D

Itse diggaan Titosta ja ei se nyt mikään tahvo ole. Jenkkien diiliä ku tuli seurattua missä Tito oli julkkiskaudella kisailemassa. Ihan hyvin taisi pärjätä mutta voittoa ei tullut.

EDIT: Ja tulipahan sit pahasti mentyä offtopicciin. Mutta pelastetaan sillä, että on jäänyt vaivaa toi sälli joka poseeraa Fedorin kanssa. Eli kuka tuo valkoinen cowboy hattuinen sälli on?

Itse diggaan Titosta ja ei se nyt mikään tahvo ole. Jenkkien diiliä ku tuli seurattua missä Tito oli julkkiskaudella kisailemassa. Ihan hyvin taisi pärjätä mutta voittoa ei tullut.

EDIT: Ja tulipahan sit pahasti mentyä offtopicciin. Mutta pelastetaan sillä, että on jäänyt vaivaa toi sälli joka poseeraa Fedorin kanssa. Eli kuka tuo valkoinen cowboy hattuinen sälli on?
Naked Cowboy.
http://en.wikipedia.org/wiki/Naked_Cowboy

Titohan on ihan mahtava välillä, itse ainakin nautin suuresti siitä TUF kaudesta jossa oli Tito vs Shamrock. Sitä vittuilun määrää joka Ortizilta tuli :D

Onhan Titolla hetkensä, mutta välillä käytös on ollut vähintäänkin naurettavaa mm. vittuilut Matt Hamillille ja kuuroille ennen matsia.

Blah en ole mikään Ortiz hater mutta kaveri on vaan "vanhan koulun" ottelija eikä hän ole kehittynyt yhtään kun samaan aikaan laji on mennyt eteenpäin huimasti. Titon "mestaruus" taisi loppua täsmälleen samalla hetkellä kun UFChen tuli ottelijoiden nosto ylös maasta. Nuoremmat fanit eivät muista että aikoinaan ottelijoita ei nostettu ikinä pystyyn ja seurauksena oli että Titon matsit olivat matossa makoilua koko erän ajan joka erä. Kyllähän Tito oli ihan pätevä siinä mutta kovan luokan painijat eivät olleet vielä tehneet täyttä maihinnousua MMAhan. Kyllähän se Tito vielä sinnitteli sääntöjen muutoksen jälkeenkin mutta eiköhän se ole aika selvää että Titon pysty on liian heikkotasoista mestarille ottaen huomioon että hänen paininsakaan ei ole painoluokan huipulla.

Tito oli varmaan aikaansa hieman edellä myös oikean painoluokan valinnassa / painon hallinnassa. Suurin kaveri kokoluokassaan uran huipulla ja muu MMA-väki oppi hänen taitamansa asiat vasta 5-8 vuotta myöhemmin.

Tietysti loukkaantumiset ovat vaivanneet ehkä enemmän kuin keskiverto ottelijaa mutta on vaikea sanoa niiden vakavuudesta sitten lopulta ... osa voi olla vain kaverin selittelyä tappioista.

Tosta Titosta ja loukkaantumisesta ni kaverilla on kuitenkin välilevy ongelmia ja leikattu ilmeisesti välilevyn pullistuma ni itselläni on välilevyn kuluma ni ei oo mitään tekosyitä, yksi vittumaisimmista asioista mitä voi tapahtua tai tulla urheilijalle, vaikuttaa loppuelämän ja treeni jää luonnollisesti vähemmälle ku ei pysty tekee asioita ja yleensä että saa elämän hallintaan ni siinä on jo tekemistä, saati sitten treenata ja otella maailmanhuipulla.

Back
Ylös Bottom