Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kannattas olla pleikkari..

Itellä toinen boxi menossa. Joskustaina valintaan vaikutti puhtaasti se, että haluamiani pelejä ei tuohon aikaan oltu julkaistu pleikkarille.

No on tuollainen pieni säätökin parempaa kuin pelata paskoilla grafiikoilla, paskoilla ohjaimilla ja asentaa pelit ennen pelaamista :(

Ihan mielenkiinnosta kysyn, et mitä tarkoitat noilla paskoilla grafiikoilla ps3:ssa? Eikö boxissa ja pleikassa oo suht samaa tasoo noi graffat :D?

Vittu mua raivostuttaa nuo uudet kännykät. Aina saatana niissä on jokin pikku juttu vaihtunut. Nyt ostin uuden kännykän ja kas vittu, eihän normaalit usb-liittimet enää käykkään siihen, vaan pitää olla joku vitun microusb VOI VITTU! Ja sellaista kaapelia ei tietenkään ole mukana paketissa. Kristuksen saatanan perkele

Ihan mielenkiinnosta kysyn, et mitä tarkoitat noilla paskoilla grafiikoilla ps3:ssa? Eikö boxissa ja pleikassa oo suht samaa tasoo noi graffat :D?

Huonothan ne on molemmilla, mutta kyllä ne kuitenkin xboxilla ovat silminnähden paremmat.
graphics_compare.jpg

Pakko tänne jo kirjottaa... Dieettihän tosiaan kesken ja joulu kivasti katkas, nyt tullu pari päivää syötyä ja vituttaa jo valmiiks tiistaina loikata vaakalle. :jahas:

^ Enpä kyllä jaksais parin päivän syönnistä masentua. Parhaimmillaan vaaka näyttää vähemmän kuin ennen, koska kroppa on saanut melkoisen shokin.

Pakko tänne jo kirjottaa... Dieettihän tosiaan kesken ja joulu kivasti katkas, nyt tullu pari päivää syötyä ja vituttaa jo valmiiks tiistaina loikata vaakalle. :jahas:

Vaikka söisit 2 päivää kuin sika, niin muutos on marginaalinen. Nesteitä tosin saattaa olla jokunen kilo, mutta ne ovat vain nesteitä.

Aika vittumainen tivoli se takuuhomma :D Sun pitää ettiä se asiakaspalvelun numero ja sille selostaa kaikki viat yms. Mulla sieltä vastas joku todella huonoa suomea puhuva eukko. Sitä ei siis palauteta sinne mistä se on ostettu.

Been there, done that. Joku thaikku siellä vastas mutta mun mielestä toi takuu homma toimii aika hyvin, paketti lähtee jonnekki saksaan ja tulee 2 viikon sisään UPS:n tuomana takaisin kunnossa.. Ainakin ittellä.

Been there, done that. Joku thaikku siellä vastas mutta mun mielestä toi takuu homma toimii aika hyvin, paketti lähtee jonnekki saksaan ja tulee 2 viikon sisään UPS:n tuomana takaisin kunnossa.. Ainakin ittellä.

Joo, tuo olis ollut ihan helppo homma kun ei olis ollut niin suomenkielentaidoton se puhelimeen vastannut eukko :D

Japi tiputti mut turnauksesta.

Lisäks,

Pappaa tyyliin elvytettii äsken. 2h päästä voi kuulemma soittaa ja kysyä lisää.
Edes yks ihminen, tehkää uudenvuodenlupaus ja vähentäkää alkoholin käyttö

Back
Ylös Bottom