Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vitun auto ei käynnistynyt aamulla!! Ikinä en ole pitänyt lämppäriä kiinni ja aina on lähtenyt käyntiin vaikka on ollu -25, eikä tänään ollut kuin -7. Vittu seisköön siinä vaikka koko joulun, meikä rupee nyt juomaan kaljaa!

I salute you. Oikea asenne :hyvä:

En nyt ota kantaa tuohon sanaan 'älypuhelin', mutta enemmänkin tähän kosketusnäytöllisyyden ihannointiin. Kaiken pitäisi olla kosketusnäyttöä blaa blaa.

Ikoneita selatessa tuo on ihan kätevä eli ei tarvitse hinkata nuolinäppäimillä oikean ikonin kohtaan vaan painaa vain sitä! Lisäksi tykkään siitä, että kun puhelimen kääntää sivuttain niin tekstiviestinäppäimet on qwerty-muodossa eikä siinä kauheassa 3-4 kirjainta per nappi.

Talvi, talvi ja talvi. Mä vihaan tätä talvea niin helvetisti. Ei siinä mitään, jos olisi vain muutama aste pakkasta, mutta kun pitää olla 20. Jos haluaa mennä ulos, pitää pukeutuminen olla vähintään viidet housut ja neljä paitaa+takki. Päähän pari huppua ja kommandopipo ja kuitenkin paleltaa.

Taidat olla kaupunkilainen Etelä-Suomesta. Niitä palelee normaalissa talvisäässä. -20 asteessa voi olla suunnilleen alasti eikä tunnu missään.

Hiiripäällikkö: Mulla on mikätäänyton nokia 7610 kai tällä hetkellä. On tääki kyllä turhan fiini, ku joku vitun kamera ja mp3-soitin. Täytyy kyl ottaa noit sanoi takas sen verta et ei niitä kyl voikkaa käyttää vasarana, ku nehän menee rikki jo siitä jos lasket ne pöydälle liian lujaa.

Pennypacker, en vois olla enemmän samaa mieltä!

Taidat olla kaupunkilainen Etelä-Suomesta. Niitä palelee normaalissa talvisäässä. -20 asteessa voi olla suunnilleen alasti eikä tunnu missään.
Juu onneksi olkoon vaan. Ole sinä kahdenkympin pakkasessa vaikka alasti, niin minä olisin kyllä mielummin kolmenkympin lämmössä. Ei tätä talvea jaksa. Kamalaa paskaa.

Juu onneksi olkoon vaan. Ole sinä kahdenkympin pakkasessa vaikka alasti, niin minä olisin kyllä mielummin kolmenkympin lämmössä. Ei tätä talvea jaksa. Kamalaa paskaa.

Samaa mieltä. Kiva katsella ikkunasta lumista maisemaa ja talviurheilu on jees, mutta se kylmyys! Kävin äsken fillarilla kaupassa ja meinasin jäätyä fillariin kiinni. Nenä, reidet ja sormet olivat ihan punaiset ja tunnottomat, vaikka mielestäni oli ihan tarpeeksi vaatteita (paksut housut, toppatakki, iso kaulaliina, pipo ja sormikkaat). Lisäksi mun keuhkot ovat niin paskana, että ylämäet pakkasilmassa huonolla fillarilla ovat tuskaa :jahas: Mun kipuraja menee näköjään siinä ~10 asteen pakkasessa.

Tänään vitutti kun taksikuski ei kuullut huutoa että "voisiko tähän pysäkille pysähtyä"... Saatanan saatana jouduin kävelee puol kilsaa omalle pysäkille toiselta pysäkiltä ja siitä viä puol kilsaa kotio. Kylmäkin oli koska -25 astetta oli pakkasta. Ei tämä nyt oikein vituta mutta se että kaverini SANOI kuskille 2 metrin päästä että pysähdy ja mä KARJUIN 3 metrin päästä eikä kuski meinannu mitää. Ja taksi oli niin täynnä porukkaa etten päässyt eteen sanomaan.

Tänään oli hyvä äijä salilla.. Tuli salille, niin pisti vyön itselleen naama punaisena niin kireälle kun sai, melkein meinasi huutaa vyötä laittaessa.
Vyön laitettuaan kaveri laittoi w-tankoon 40kg painoja. Sitten kaveri kävi vetämään _hurjalla_ heijarilla selällä ns. haukkaa vyö päällään. Siinä olisi kyllä selkä mennyt jos ei vyötä olisi ollut. Kaveri veti siis pelkällä selällä tankoa ylös. Rupesi sitten laittamaan vielä lisää painoja, otti kympeistä kahdet pois ja laittoi minipainoja paljon vierekkäin (näyttää isommalta :rock:) Oli todella lähellä, ettei kaatunut hauberia tehdessään selälleen. vietti salilla noin. 20min ja lähti pois.. :hyvä:

Mennään reilut puolisen tuhatta kilometriä pohjoiseen niin ollaan aikalailla oikealla leveyspiirillä. Kaupungista kyllä olen, niin se osui oikeaan.

AARRGGH! Hion itsetehtyä sormusta dremelillä ja sormus lensi jonnekkin hevon helvettiin!! Puoli tuntia etsintää takana eikä vieläkään löydy =/

itteä vituttaa ku paikkakunnan salilla on tullut vesivahinko, arviolta 1-2kk menee remontissa, nyt ku ois taas motivaatiota tavallista enempi reenailla. omalla painolla pitänee vedellä leukoja ja punnerruksia kotosalla ym.

Oli tuolla ainakin se pieni alakerran puoli auki, missä jalkavärkit, oli sinne siirretty penkki ja kässäreitä. Kyllä siinä jonkinlaiset jumpat pystyi tekemään.

Vituttaa tää saatanan flunssa. Ja jantterin mainitsema vesivahinko, jonka vuoksi sali osittain kiinni.

Puuhastelin tänään -20 asteen pakkasessa tunnin verran farkuissa ja t-paidassa. Muuten ihan ok, mutta korvat alkavat jäätyä. Pipo kun olisi vielä ollut, tai sellaisen edes omistaisin niin ei mitään hätää. Alastikin olisi tietysti voinut olla, mutta sitten olisi tullut kylmä. Tosin siihen olisi auttanut kun olisi mennyt sisälle, laittanut lisää vaatetta päälle tai mennyt vaikka lämpimään autoon. Vaihtoehtoja vaihtoehtoja, kesällä niitä ei ole, vaan silloin ei auta kuin KÄRSIÄ :lol2: :kippis1:

Tänään vituttaa posti. Mikä vittu siinä voi olla niin vaikeaa saada jaettua se posti luukusta sisään vasta klo 17? Ok ulkona on lunta, mutta kyllä täälläpäin ihan jokaikinen kävelyalue on aurattu puhtaaksi. Ja kun se posti tuntuu tulevan joka päivä 16-17 aikoihin. Aiemmin se on ollut jo esim klo 14 kotiin tullessa. Ei se nyt muuten niin vakavaa, mutta kun odottaa tärkeitä papereita jotka pitäisi saada vielä eteenpäinkin. :curs:

Meinaat siis, että tiet aurattu --> postin tultava ajoissa? Eli toisin sanoen ainoa jakeluaikaan vaikuttava tekijä on teiden kunto? :D
Ehkä vähän turha kommentti, mutta pisti silmään :piis:

Itseä vitutti tänään kaupassa lahjaostoksilla: Jono on niin pitkä, että se menee parin ison kulkuväylän (tai käytävän) yli. No eipä tule ihmisille mieleenkään, että siihen jonoon voi jättää aukon, jottei tartte blokata koko kulkuväylää. Eihän se käy päinsä, jokuhan voisi vaikka etuilla! Ja sehän vasta kamalaa olisikin, jos joku etuilisi ja joutuisi ihan tuntemattomalle avaamaan suunsa kertoakseen jonon jatkuvan taaempana.

Ranne napsahti jotenkin paskaksi tänään salilla, kun tein kapeeta penkkiä. Kävin sitten ostamassa tänään rannesiteet, että pääsisi huomenna salille ja jatkossa ei tällästä tapahtuisi. Toivottavasti nyt paranisi nopeasti.

Meinaat siis, että tiet aurattu --> postin tultava ajoissa? Eli toisin sanoen ainoa jakeluaikaan vaikuttava tekijä on teiden kunto? :D
Ehkä vähän turha kommentti, mutta pisti silmään :piis:

Itseä vitutti tänään kaupassa lahjaostoksilla: Jono on niin pitkä, että se menee parin ison kulkuväylän (tai käytävän) yli. No eipä tule ihmisille mieleenkään, että siihen jonoon voi jättää aukon, jottei tartte blokata koko kulkuväylää. Eihän se käy päinsä, jokuhan voisi vaikka etuilla! Ja sehän vasta kamalaa olisikin, jos joku etuilisi ja joutuisi ihan tuntemattomalle avaamaan suunsa kertoakseen jonon jatkuvan taaempana.

Nojoo siis pointti nyt oli se, että monet tutut jotka asut tässä lähellä saavat postinsa jatkuvasti monta tuntia aiemmin kuin minä. Eli jotain häikkää postinjakajassa tällä alueella siis ja siihen nyt ehkä vaikuttaa tän alueen lumitilannekkin. Tai mistäs minä tiedän, sattuu nyt välillä vaan vituttamaan :D

Back
Ylös Bottom