Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kerrotko vielä, että miten sait tankatessa dieseliä suuhusi? :D
Vai laitoitko vahingossa dieseliä bensa-autoon ja tankki piti tyhjentää?

Tähän minäkin haluan vastauksen!:D

Vai olisko niin, että sitä lorahti vähän käsille, ja johonkin sekin oli "pyyhittävä"?

Ite veikkaan jotain sellasta, että on tankatessa vähän kattonu muualle ja dieselit valuukin jo auton kylkeä pitkin. Tämän jälkeen kuuluu tietenkin käsi pistää siihen valuvan dieselin alle. Tästä selvinneenä hinkataan ensin vähän batterytölkin kantta niin kuin asiaan kuuluu ja avataan se. Nautitaan koko tölkki loppuun ja sen jälkeen ihmetellään jälkimakua. Jotain tällasta, aika perussettiä.. Tapahtuu mulle kans vähintään joka toisella tankkausretkellä.

http://www.pakkotoisto.com/yleinen-keskustelu/95514-aelae-kokeile-taetae-kotona-ketju-4/#post3008047 ;)

Kyllä mä oon bensaa vähän nauttinu. Tapahtu siis tällä vanhanaikasella letkusta imemis-kikalla.
Se kilahti oikeesti päähän, näkö muuttu vähäks aikaa mustavalkoseks, ja vielä yli viikon päästä kun röyhtäs niin maistu bensalle. :lol2:
En kehannu kertoo silloin vanhemmille niin ei tullu mentyy lääkäriin.
Ja ei, tämä ei ole vitsi. :D

Kyllä mä oon bensaa vähän nauttinu. Tapahtu siis tällä vanhanaikasella letkusta imemis-kikalla.
Se kilahti oikeesti päähän, näkö muuttu vähäks aikaa mustavalkoseks, ja vielä yli viikon päästä kun röyhtäs niin maistu bensalle. :lol2:

Eipä tuossa mitään ihmeellistä. Eikös ne mopo-pojat aina tasaile tankkeja tuolla systeemillä;)

Sama vika. On nielaistu bensaa JA dieseliä tuon touhun johdosta. Ei tosin noussut päähän mikään muu kuin vitutus, joka siitä dieselin järkyttävästä mausta aiheutui. Sinnemmin ei ole tullut tuota imaisutekniikkaa käytettyä kun keksin että se polttoaine tulee ulos myös PUHALTAMALLA sinne, eli 100x riskittömämmin :D

http://www.crap.fi/images/archive/7468.jpg

Mikä tässä kuvassa on hauskaa ? Kyllä äkkiseltään oman pään mukaan homma on niin että jos kahden palan sahaamiseen menee 10min niin yhden palan sahaamiseen menee "keskimäärin" 5min.

Sitten kun kysymys on että montako menee kolmen palan sahaamisessa niin eikö tuo aika selvästi ole 5* 3 = 15min. (myös 4palaa = 20min (5*4))

Mikä tässä kuvassa on hauskaa ? Kyllä äkkiseltään oman pään mukaan homma on niin että jos kahden palan sahaamiseen menee 10min niin yhden palan sahaamiseen menee "keskimäärin" 5min.

Sitten kun kysymys on että montako menee kolmen palan sahaamisessa niin eikö tuo aika selvästi ole 5* 3 = 15min. (myös 4palaa = 20min (5*4))

Minä ainakin ensimmäisellä lukukerralla ymmärsin, että sahata kahteen osaan = yksi sahaus, jonka lopputuloksena kaksi palaa. Kolmeen palaan sahaamiseen taas tarvitaan kaksi sahausta. Jos taas kysymys on, että kaksi ja kolme palaa irti siitä pätkästä, niin kahden palan sahaamiseksi pitää sahata kaksi kertaa ja kolmen kolme.

Hauskuudesta en tiedä, mutta ton kuvan voi myös mieltää eritavalla, jolloin toi 5min/pala ei olekkaan ihan itsestäänselvyys.
Sahaat kappaleen 10min kahteen osaan, eli puoliksi, ja siihen menee toi 10 min, niin miten sitten on mahdollista sahata kolmas pala puolet nopeemmin?

Äh... ajattelin että tossa puhuttiin siitä että sen tietynlaisen palikan sahaaminen kestää 5min. Jos on iha saman millasia ne palikat on niin toki silloin yhdellä sahauskerralla on 2 "palikkaa", mutta kolmas palikka ei sitten täsmääkään muihin palikoihin :D

T: Insinööri, eli ajatteli liian teknisesti ja vaikeesti.

En tiedä kuuluuko tämä kysymys tänne,mutta tässä kuitenki tulee..Eli otetaan esimerkkinä vaikka Jay Cutler,miten helvetissä se poistaa ihokarvansa,koska aina kuvissa missä se vaan näkyykään niin iho on joka puolelta aivan sileä ja karvaton..en jaksa uskoa että ukko olisi täysin karvaton joka puolelta kehoa.
Ei edes koskaan sänkeä näy missään ja jos se olisi höylänny itseään niin sehän olisi jo varmaan noin monen bodivuoden jälkeen aivan apinakunnossa karvojen suhteen.Eli kertokaapa miten Ammattibodiukot sen tekee..

Oliskos esim. vahaus, epilointi, joku laser-/sähkökäsittely? Sheivaus on niille jotka eivät paremmasta tiedä! :D

Oliskos esim. vahaus, epilointi, joku laser-/sähkökäsittely? Sheivaus on niille jotka eivät paremmasta tiedä! :D

Eikös se ollut niin, ettei sheivaus lisää karvankasvua mitenkään?

Ei lisää, karvat vain vaikuttavat paksummilta koska juurineen revityn karvan kärki kasvaa ohuena, mutta sheivatulla ei enää ole sitä ohutta kärkeä. Eli sen puoleen voi vaikuttaa paksummalta.

Mutta juurineen repiminen saa karvat jotenkin harottamaan :D Musta ainakin tuntuu, että ennen karvat kasvoi tiettyyn suuntaan mutta ahkeran vahauksen ja epiloinnin tuloksena ei suunta olekaan niin selkeä. Olen selittänyt sillä, että se juurineen repäisy heiluttaa ja vahingoittaa karvatuppea sen verran että saattaa suunta muuttua tai jotain muuta yhtä terävää :rolleyes:

Ajattelin tilata kenkiä shoes.comista. Kyseessä on ilmeisesti jenkkifirma. Kotipaikaksi valitaan heti alussa Suomi ja kun lähtee ostoskoria maksamaan laskee sivusto hintojen päälle toimituskulut ja Duty & VATin tähän tyyliin:
Item Subtotal: EUR 48,86
Shipping: EUR 29,09
Duty & VAT: EUR 8,94
Order Total EUR 86,89

Tarviiko mun siis kuitenkin maksaa noista alvi ja tulli päälle vielä Suomeen vai onko ne tossa olevat Duty & Vat. Ton D&V osuus on nopeesti laskettua reilu 18% eli aika pieneltä vaikuttaa. Lisäks kuin useesti tommoset tavarat mahtaa jäädä tulliin ja paljonko mulle tulis lisäkuluja jos ne jäis? 22%+x? Houkuttelis tilata tuolta useammatki kengät ku sillon toimituskulujen osuus jäis suhteellisen pieneks.

Mistä eurooppalaisista mestoista ihmiset täällä tilailee kenkiään?

edit. Tossa alla muuten lukee vielä et This order total is 100% guaranteed. There will never be any additional charges due upon delivery.

Eri asia sitte et luottaako ton firman 100% varmuus vakuutteluun...

Onks tuol Hulluilla Päivillä nyt oikeesti mikään edes halvempaa kuin muualla normaalisti ? Pari sisäänheittotuotetta nyt varmaan.

Back
Ylös Bottom