Huh ja vieläkin elossa. Pitäisköhän opetella tankkaamaan :D
Kerrotko vielä, että miten sait tankatessa dieseliä suuhusi? :D
Vai laitoitko vahingossa dieseliä bensa-autoon ja tankki piti tyhjentää?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huh ja vieläkin elossa. Pitäisköhän opetella tankkaamaan :D
Kerrotko vielä, että miten sait tankatessa dieseliä suuhusi? :D
Vai laitoitko vahingossa dieseliä bensa-autoon ja tankki piti tyhjentää?
Kyllä mä oon bensaa vähän nauttinu. Tapahtu siis tällä vanhanaikasella letkusta imemis-kikalla.
Se kilahti oikeesti päähän, näkö muuttu vähäks aikaa mustavalkoseks, ja vielä yli viikon päästä kun röyhtäs niin maistu bensalle. :lol2:
En kehannu kertoo silloin vanhemmille niin ei tullu mentyy lääkäriin.
Ja ei, tämä ei ole vitsi. :D
Kyllä mä oon bensaa vähän nauttinu. Tapahtu siis tällä vanhanaikasella letkusta imemis-kikalla.
Se kilahti oikeesti päähän, näkö muuttu vähäks aikaa mustavalkoseks, ja vielä yli viikon päästä kun röyhtäs niin maistu bensalle. :lol2:
En kehannu kertoo silloin vanhemmille niin ei tullu mentyy lääkäriin.
Ja ei, tämä ei ole vitsi. :D
http://www.crap.fi/images/archive/7468.jpg
Mikä tässä kuvassa on hauskaa ? Kyllä äkkiseltään oman pään mukaan homma on niin että jos kahden palan sahaamiseen menee 10min niin yhden palan sahaamiseen menee "keskimäärin" 5min.
Sitten kun kysymys on että montako menee kolmen palan sahaamisessa niin eikö tuo aika selvästi ole 5* 3 = 15min. (myös 4palaa = 20min (5*4))
Täysin OT:
Miten laudan sahaamiseen saa kulumaan 10 minuuttia? :D Senhän sahaa vaikka sormella poikki siinä ajassa.
Hauskuudesta en tiedä, mutta ton kuvan voi myös mieltää eritavalla, jolloin toi 5min/pala ei olekkaan ihan itsestäänselvyys.http://www.crap.fi/images/archive/7468.jpg
Mikä tässä kuvassa on hauskaa ? Kyllä äkkiseltään oman pään mukaan homma on niin että jos kahden palan sahaamiseen menee 10min niin yhden palan sahaamiseen menee "keskimäärin" 5min.
Jos siinä tarkoitetaan pienipovisen naisen paloittelemista?
En tiedä kuuluuko tämä kysymys tänne,mutta tässä kuitenki tulee..Eli otetaan esimerkkinä vaikka Jay Cutler,miten helvetissä se poistaa ihokarvansa,koska aina kuvissa missä se vaan näkyykään niin iho on joka puolelta aivan sileä ja karvaton..en jaksa uskoa että ukko olisi täysin karvaton joka puolelta kehoa.
Ei edes koskaan sänkeä näy missään ja jos se olisi höylänny itseään niin sehän olisi jo varmaan noin monen bodivuoden jälkeen aivan apinakunnossa karvojen suhteen.Eli kertokaapa miten Ammattibodiukot sen tekee..
Oliskos esim. vahaus, epilointi, joku laser-/sähkökäsittely? Sheivaus on niille jotka eivät paremmasta tiedä! :D