pooli6287
Tosimies
Siis eikö superälykkäille ollut omaa osastoa intissä?
Oli -80 luvulla.Rättivarasto

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Joo en mä sitä mutta huvitti vaan kun jokapuolella "Yllätyskäänne!!!":DPointti tuossa rikosnimikkeen vaihtumisessa on: Jos virkailija oli mukana hommassa -> törkeä varkaus. Jos ei ollut mukana, vaan häntä uhattiin -> Ryöstö.
Taitaa samalla logiikalla tulla myymälävarkaudestakin ryöstö, jos kaljalaatikko kainalossa juokset ulko-ovella myyjän kumoon. "Taitaa", koska en nyt jaksa tarkistaa mutuani mistään.
ensikertalainen istuu puolet tuomiosta, ensikertalainen alle 21 vuotias istuu 1/3 tuomiosta.
kyllä 11 vuotta on pitkä aika istua, vaikka väheniski kuuteen niin silti. tuomioiden korottaminen on vähä 2 piippuinen juttu että ei tiedä kannattaisko sitä asiaa kannattaa vai ei. tokihan asia on niin että vaikka istut sen puolivuotta jostain turhasta niin olet linnassa kuitenki uudestaan pian. että sinänsä jos linnaan laitetaan niin laitettais sitte niin että pysyyki siellä, eikä käy väliin vapaalla hakemas uutta tuomioo.
mutta kuitenki 11 vuoden tuomio, toihan vastaa ihan murhasta saatavaa tuomiooi, koska ainaki kaikki tuttuni on tapoista saanu sitä 5-7vuoden luokkaa joista ne on aina istunu muutaman vuoden.
Mä tosin olen aina ajatellut, että tapon ja murhan ero olisi suunnitelmallisuuden asteessa.Miks rattijuoppo saa yleensäkin tuomion vaikkei vaaratilanteita aiheuttaisikaan?Miksi toi valelääkäri sai noin kovan tuomion vaikka ei ollut mitään hoitovirheitä edes tehnyt? (kuuluiskohan tyhmien kysymysten kerhoon?)
Multa on mennyt tää aika pahasti ohi, näin uutisen vasta eilen ensimmäistä kertaa. Eli 95-bensiini poistuu myynnistä vuoden vaihteessa.
http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Uuden+E10-bensiinin+hintaa+ei+viel%C3%A4+p%C3%A4%C3%A4tetty/1135260572839
Mistä vetoa että tuo tilalle tuleva E10 on tuntuvasti kalliimpaa kuin 95. Jotenkin tuntuu että päättäjät on aikamoisessa hiljaisuudessa runnonut tän läpi, tai sitten mä en vaan seuraa tarpeeksi uutisia.
On kyllä kohtuullisen ohi menny myös täällä. Kuinkahan suurella osalla Suomen autokannasta tuo E10 toimii? Käyköhän niin, että porukka alkaa ostamaan vain enemmän ysikasia.Ai katos.On kyllä kohtuullisen ohi menny myös täällä. Kuinkahan suurella osalla Suomen autokannasta tuo E10 toimii? Käyköhän niin, että porukka alkaa ostamaan vain enemmän ysikasia.
Se johtuu siitä, että noin viidennekseen autoista E10-bensiini ei sovellu. Pakon sanelemana tuo joukko joutuu vuoden alusta tankkaamaan 98-oktaanista bensiiniä, joka nykyään on kalliimpaa kuin 95-oktaaninen.