Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla menee väh. 2 purkkia päiväs, välis aina joskus on taukoo syönnistä kun ei oo niin tarkkaa :D

+ kaapissa on lähes. 20 purkkia odottamas MINUA :evil: jos velipoika syö niin....

Mulla menee väh. 2 purkkia päiväs, välis aina joskus on taukoo syönnistä kun ei oo niin tarkkaa :D

+ kaapissa on lähes. 20 purkkia odottamas MINUA :evil: jos velipoika syö niin....

Ai vaan 20? Jätkillä kunnon tonnikalakekkerit luvassa. Tytöille tarjoaa kanssa vähän fisukkia niin tykkää.:D

Just kävin kaupas ostamas varastot täyteen... Niitä on täälläpäin ainakin sellasis 5 purkin "paketeis", muoviin käärittynä ni niitä heiten 4 koppaan. Olisko ollu torstaina vaiko perjantaina.... :D

+ Mitäs sille voi kun se on niin hyvää, kuten maito :D

++ paljonko sulla on tonnikalapapurkkeja kaapis, ajattelin vaan tosta "Ai vaan 20?" :D

Kyllä tonnikala maistuu (2 purkkia palasia öljyssä) :D

Ainoa oikea purkkituna on öljyssä, vedellistä ei tueta. :D
Nyt mutustellaan ehramia soijakaakaossa, omnom.

Olipahan paska leffa toi Daybreakers, seuraavaksi kehiin Iron Man 2 ja sit vielä jos jaksais katsella uuden Robin Hoodin, tässähän se yö menee.

Back
Ylös Bottom