Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Viikon sisaan EM ja maailmancup joukkuekultaa ja -hopeaa perhejoukkueella. Vaikkei viimeisena kisapaivana enaa mitaan tuliskaan niin oon kyl helvetin tyytyvainen.

Viikonloppuna 30 tuntia töitä.. Iltaa ja yötä.. Tsing Tsing €

Jeeee !! Kämppä löytynyt !!

Miljoona vuotta (eli viime maanantaista asti) jumittaneet pers'läskit alkoivat vastoin kaikkia odotuksia huveta ja puoli senttiä oli aamulla kadonnut! Uraa uraa! Hain apteekista omegakolmosia, kaupasta lisää vihreää teetä ja pian postista tulee leusiinia, joten herkkujakin löytyy. Ooh, mulla on kaikkea. Ketoosi vain puuttuu, mutta säästetään se lysti seuraavaan kiristelyyn. ...vaikka olisi se kyllä jännä se ketoosi...

Jepa, tulin neljänneksi trapin sm kisoissa. Eikä edes vituta, kun jouduin 4. ja 5. paikasta äkkikuolema -ratkaisuun, jonka sitten voitin. Jeeeeeees

Onneks olkoon! Ja mikä laji mahtaa olla kyseessä? :)

Ampumistahan tässä on tullu jo "muutama" vuosi harrastettua :) Ja saldo kasvo vielä viimesenä kisapäivänä sen verran, että kotiintuomisina yhteensä yksi kulta ja kaks pronssia. Fiilis hyvä ja nyt tähtäin vuoden päästä järjestettäviin MM-kisoihin...

Ampumistahan tässä on tullu jo "muutama" vuosi harrastettua :) Ja saldo kasvo vielä viimesenä kisapäivänä sen verran, että kotiintuomisina yhteensä yksi kulta ja kaks pronssia. Fiilis hyvä ja nyt tähtäin vuoden päästä järjestettäviin MM-kisoihin...

Tarkenna nyt vähän lajia, ettei mun tarvi arvailla. Muuten oletan, että vedät röyhelömekossa CAS:sia :D

http://www.youtube.com/watch?v=kD5FLcVCHNU&feature=related

Tätä mä olen odottanut: kunnon ukkosmyrskyä. Okei, jalkaan sattuu nyt ihan kiitettävästi, koska myrsky nousi Helsingissä aivan järjettömän nopeasti ja jouduin "juoksee" keppien kanssa suojaan mut silti... Mahtavaa. Parissa minuutissa pimeni, tuuli kovempaa ku ikinä ja ne salamat. Oon ihan fiiliksissä edelleen!

Pääsin glasögöneistä eroon, ainakin hetkeksi aikaa. Teretulemasta piilarit, on vaa hämy fiilis pitää näitä päässä.

Onnistuin kasaamaan komponenteista tietokoneen ensimmäistä kertaa elämässäni eikä vastaan tullut juuri mitään ongelmia. Ehkä en olekaan ihan toivoton teknisten asioiden suhteen.:dance:

Back
Ylös Bottom