Seuraava matkakohteenne?

Kreetalle ensi viikolla :dance2: Pitäis olla aika jees, koska en hae mitään uugeita rinkkatravellerikokemuksia ;)

Ensi viikolla Khao Lakiin. Enpä ole ennen käynyt, joten hyvät vinkit on tervetulleita. Hotelli ja lennot on bookattuina, ei vielä muuta. Snorklausreissulle ainakin pitää päästä, ja tietysti golfaamaan, mutta mitäs muuta tuolla on tekemistä?

Barcelona!! :haart: Helteille ei siis oo tulossa loppua! Kyllä tällä määrällä aurinkoa jaksaa läpi talven taas iloisin mielin!

roadtrip thru puola, tsekki, liettua, latvia ja eesti. kesän saalis nämä + sveitsi, itävalta ja italia sekä sakut, ensiviikolla varmaan venäjälle, voisi ehkäpäs kävästä pietarissa tässä kesän kunniaksi jos inspiraatiota iskisi

Tansaniaan muutamaksi kuukaudeksi

Voin quotata itseäni... Lähtö syyskuussa, paluu joulukuussa!
Ai niin ja lähdenhän mä huomenna Tallinnaan mut ei sitä osaa ajatella matkaks. Kävin pari viikkoa sitten ekaa kertaa sitten ala-asteiän ja tykästyin kovasti meininkiin!

Kyllä se seuraava kohde on Kroatia! Maanantaina käännetään täältä Itävallasta auton nokka kohti välimerenrantoja!

s|Lv4

Mä olen kyllä niiiiin kade tosta sun Tansanian matkasta. Haluaisin ehdottomasti lähteä tonne, mutta kun matkaseuraa on niin vaikeaa saada ja yksin arkailen vähän lähteä Afrikkaan.

Laitathan kauheasti kuvia ja kertomusta tänne, jookosta kookosta?

Laita jotain juttua Tansanian matkasta, sen verran harvinainen kohde kuitenkin. Onnea matkaan! ;)

s|Lv4

Mä olen kyllä niiiiin kade tosta sun Tansanian matkasta. Haluaisin ehdottomasti lähteä tonne, mutta kun matkaseuraa on niin vaikeaa saada ja yksin arkailen vähän lähteä Afrikkaan.

Laitathan kauheasti kuvia ja kertomusta tänne, jookosta kookosta?

Pitää yrittää jonkun näköistä rapsaa vääntää tännekin! Tansania on ihana paikka kyllä, neljättä kertaa nyt vuoden sisällä oon menossa. Mun mies lähti sinne duuniin, joten siksi näin usein sinne suuntaan! Tällä kertaa varmaan vois suunnata eteläisemmässä Tansaniassa käymään, viimeeks oltiin pohjoisessa ja käytiin Kenian puolellakin. Tietty Sansibar tai joku muu lähisaari ja joku safari ois vähän pakollisia menoja :)

Ja Anonymity, Tansania on hyvä maa aloittaa Afrikan tutkiminen. Ihmiset puhuu kohtuu hyvin englantia ja muutenkin turvallinen maa, kun maalaisjärjen pitää vaan mukana. Ja jos seuraa kaipaa, niin mä oon siellä varmaan ens kesään asti taas vuoden vaihteen jälkeen ;)

Wautsi! Missä päin siellä vaikutat?

Dar es Salaamissa asustellaan. Lyhyt matka Sansibarille ;)

Edit. Hyvä, kun just edellisessä postissa laitoin, et turvallinen maa ja eilen sit kaks kaveria tuli ryöstetyks... No vähän (ja enemmänkin) omaa vikaa, et mitäs lähteevät pilkkopimeällä liikkeelle jalkasin!

Viimeksi muokattu:
Sri lanka vaihtunee heti kun tarjouksia alkaa tulemaan ja sopiva paketti kasassa. Ei kiinnosta aasia nyt taas vähään aikaan. Seuraava kohde siis miamin ja aruban yhdistelmä.

Ehditkö jo poiketa Lofooteilla? Itellä suunnitteilla matka samaan kohteeseen 2 viikon päästä ja olisi kiva kuulla kokemuksia paikasta :)

Nyt vasta huomasin kysymyksesi. Tuolloin olin juuri reissun päällä ja tällä hetkellä taitaa olla turha naputella kokemuksia kun taidat itse olla paikanpäällä :)

Talveksi katselin jo uutta matkaa jonnekin jonne viitsisi vain viikoksi matkustaa. Madeira, Egypti ja Dubai nyt ensi hätiin kiinnostaisi - keskilämpö ei madeiralla ja egyptissä ole kovin häävi mutta kyllä se pimeyden voittaa :) Tunisiakin saattaisi olla mahdollinen.

Dubai,
pelkästään positiivistä kuullu ja nyt pääsee itse tsiigaan, onko väittämä tosi..

Back
Ylös Bottom