BB PRO Samir Bannout

En ymmärrä miksi pitää mennä yleiseen ammattilaissarjaan kisaamaan, Masters Olympiassa voisi Samir taas olla kovakin luu.

En kyllä mäkään ymmärrä mitä se tolla kuvittelee voittavansa. Vanhojen fanien sympatiat vai? Ainahan pitää muistaa Ferrigno -92 joka oli musta aika kova pamaus ja näytti vähän närhen munia mut Samir ei kyllä tuu näyttään yhtään mitään. Luulen näin. Onhan se ollu ihan "ok-kunnossa" vielä "ei niin monta vuotta sitten" mut silti.

Jos Kowacs on lavalla niin ei ainakaan viimeiseksi jää.

Titus ei kilpaile San Franciscossa sairastumisen takia. Eli yksi kovimmista nimistä on poissa pelistä. Näin ollen Titukselta meni hyvä mahdollisuus päästä Mr. Olympiaan.

Bannoutilla olisi tosiaan paremmat mahdollisuudet Masters Olympiassa. Mutta eiköhän Libanonin Leijona näytä joillekin nuoremmilleen mallia. Tuossa iässä kun tekee comebackin niin ei voi muuta kuin nostaa äijälle hattua.

muffy sanoi:
En kyllä mäkään ymmärrä mitä se tolla kuvittelee voittavansa. Vanhojen fanien sympatiat vai? Ainahan pitää muistaa Ferrigno -92 joka oli musta aika kova pamaus ja näytti vähän närhen munia mut Samir ei kyllä tuu näyttään yhtään mitään. Luulen näin. Onhan se ollu ihan "ok-kunnossa" vielä "ei niin monta vuotta sitten" mut silti.

Juu kyllä itsekkin hieman ihmettelen, kannattaako comeback.
Lou Ferrigno teki paluun 1992 Mr Olympiaan(Helsingissä)sijoitus 12 tila,
ja oli kovassa iskussa varsinkin seuraavana vuonna.
Lou oli kilpaillut viimeksi vuonna 1975 Mr Olympiassa.
Sergio Oliva teki comebacin Mr Olympia kilpailuun 1984ja oli
viimeksi ollut Olympiassa 1972.
Ferrigno ja Sergio tekivät kuitekin hyvän paluun, vaikka eivät kärkeen
sijoittuneetkaan. Lou oli kymmenes 1983 ja Sergio 8:as 1984 ja 1985.

Toivotaan, että Samir ei olisi "pelle" kuten Casey Viator Master Olympiassa
vuonna 1995... se comeback olisi voinnut jättää tekemättä.

Lajini historia - mitä se on?

JJJ sanoi:
Mikä jätkä tää ees oli?
:kuvia:

Kyllä häpeäisin, jos olisin kilpakehonrakentaja enkä olisi kiinnostunut lajini historiasta sen vertaa, että tietäisin nimeltä Mr. Olympian voittajat. Perkeleen surkeata!

Jouni Virtamo sanoi:
Kyllä häpeäisin, jos olisin kilpakehonrakentaja enkä olisi kiinnostunut lajini historiasta sen vertaa, että tietäisin nimeltä Mr. Olympian voittajat. Perkeleen surkeata!
:D

Sori! Mul on varmaan steroidit tuhonnut mun viimeisenkin muistin. No joo oon ollu silloin joku 7v. Et ei tullu viel seurattua lajia. ;)

JJJ sanoi:
:D

Sori! Mul on varmaan steroidit tuhonnut mun viimeisenkin muistin. No joo oon ollu silloin joku 7v. Et ei tullu viel seurattua lajia. ;)

No joo, sori vain ärhämöintini. Mutta ihan oikeasti mielestäni jokaisen vakavasti treenaavan kannattaa tutustua lajin historiaan ainakin jonkin verran. On hyvä tietää, miten harjoitus- ja ruokavaliojutut ovat kehittyneet, samoin alan kaikkien aikojen huiput (eli Mr. Olympiat) pitäisi tietää. Tätä kaikkea tietoa vasten voi sitten peilata omaa harjoittelua ja kehitystä.

On ollut hieno nähdä, että forumilla on myös paljon alaa hyvin seuraavaa ja tuntevaa porukkaa. Muutama herra jakaa kisa- ja kilpailijatietoa tällä osiolla todella kiitettävällä tavalla.

Eipä nuo comebäkit oo mitenkään loistavasti menneet. Tulee mieleen Edward Kawak ja Gary Strydom muutama vuosi sitten.Hirmu uho oli Strydomillakin päällä,että massa ja tiukkuus riittää nuorempia vastaan,mutta kehnosti kävi.Kyllähän se tuo katsojia ja herättää kiiinnostusta seuraamaan kisoja.

Kai se on niille äijille itelleen kova juttu. Olla edes melkein yhtä kovassa kunnossa, kuin nuorempana. Varmaan aika asiallinen fiilis tulee. :hyper:

Kattelinpa tässä hetki sitten nauhalta erästä muistoja herättävää ohjelmaa...
Vuonna 1989 tuli silloiselta kolmosteeveeltä 45 min mittainen dokumentti Finnish Grand Prix 1989 kisasta.
Samir Bannout, Lee Labrada, Mike Christian, Mike Quinn, Albert Beckles, edesmennyt Mohammed Benaziza, Keijo Reiman ym. kertoilivat siinä treenimetodejaan, ja elämästään yleensä.
Tuota nauhaa tuli katsottua alle 15 kesäsenä varmaan sata kertaa.

Back
Ylös Bottom