Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päivystäks sää pyssy joka ilta täällä sekuntikellon kaa et oot eka joka postaa? :D Eikö sulla raukka muuta tekemistä oo...vaik nuolupannumunakkaan valmistusta :rolleyes:

Yötä vaan.

Päivystäks sää pyssy joka ilta täällä sekuntikellon kaa et oot eka joka postaa? :D Eikö sulla raukka muuta tekemistä oo...vaik nuolupannumunakkaan valmistusta :rolleyes:

Yötä vaan.

Jep, On aina hälytys 23.58. Paitsi sunnuntaina 23.58.07:wtf: ( Tai sitten olen kesälomalla ja koneella yleensä puoliltaöin) Pannut pitää nuolla etukäteen, tai pitää kusitauko.:D

Jep, On aina hälytys 23.58. Paitsi sunnuntaina 23.58.07:wtf: ( Tai sitten olen kesälomalla ja koneella yleensä puoliltaöin) Pannut pitää nuolla etukäteen, tai pitää kusitauko.:D

Niin vissiin :D Mut pannuahan pitää nuolla huolella ja ajan kanssa, tai muuten tulee paska munakas.

Uuups. I Did it again...:D

:worship:

PLAYBOY-GIRL-playboy-10901668-611-910.jpg

Öitä taloon... Mitähän sitä keksis? Vittuilis ja aiheuttais pahennusta? Jotain sutinaa ja äkkiä!

Niin vissiin :D Mut pannuahan pitää nuolla huolella ja ajan kanssa, tai muuten tulee paska munakas.

Kyllä. Kummelin tyyliä mukaillen: Pannua pitää nuolla, pannu pitää siitä. Niin paljon pannuja ja niin vähän aikaa...:(

Tähän sitten pannunnuolemis musiikkia:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jaa, vai kuvia. No sitten määkin...

gallery_main-batista-david-bautista-speedo-07152009-14.jpg

Mmmm... Vois leikkiä narunvetoa ja katsoa mitä voittaa... :kuola:

Jaa, vai kuvia. No sitten määkin...

Mmmm... Vois leikkiä narunvetoa ja katsoa mitä voittaa... :kuola:

Moi Pahis. Joko on yöpaikka Poriin hommattu ? Eihän ne kekkerit oo mitään ilman sua.

Huoh. Iltapalaa tekemässä: heitän ajatuksissani tonniakalat roskikseen ja sen metallisen purkin leipien väliin. Ehkä mun on aika mennä jo nukkumaan. Siinä meni taas hyvät tonniakalat hukkaan, saatana.

Huoh. Iltapalaa tekemässä: heitän ajatuksissani tonniakalat roskikseen ja sen metallisen purkin leipien väliin. Ehkä mun on aika mennä jo nukkumaan. Siinä meni taas hyvät tonniakalat hukkaan, saatana.

Vastaavaa on käynyt monesti. Tosin en sentään purkkia ole leipien väliin työntänyt. Mut kerran olin tekemässä lihapataa ja leikkelin läskit irti lihoista, ja piti sitten kaapia ne läskit roskiin niin voit varmaan arvata kummat sinne roskiin meni. Saatana.

Tässä esimakua Sonispheren lauantailta. Sopii illan teemaan.;)

BEHEMOTH - Slaves Shall Serve

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei jumalauta, tuli taas ängettyä joku miljoonasata kaloria naamaan ja olo mitä mahtavin. :urjo:
Noh mut jos huomen jaksais vetää hc jalkareenit. :whip:

Tuo oli tarkotettu lähinnä pyssylle, palkintona viemästään ykköspostista. Joskus täytyy vaan tunnustaa tappionsa:D

Ens viikolla tää lomalainen lähtee sukuloimaan. ÄIJÄ OWNAA SITTEN...

Back
Ylös Bottom