Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Joo, *facepalm*, kyllähän mä niin arvelinkin. Aina olen vaan käyttänyt muistaakseni alkuperästä verokorttia, niin en oikeesti tiennyt/muistanut millasia lappuja siitä tulee. Urpo mikä urpo :D Ja hätä oli siksi, että taas jäi vähän viime tippaan tuon kortin toimitus.

^^Nou hätä,ihan jees kyssärihän tuo oli.Itekkään mikään asiantuntija ole missään,noi verolaput tallentanut kuitenkin mappiin ja muistin että ihan lähivuosina joutunut tilailemaan muutosverokorteja jopa useempia peräkkäin niin tsekkasin ihan mapista... :D

PS.joo,noi verokorttiasiat hoituu kyllä verotstoissa kiitettävän ripeesti!

Nyt kaivataan nettisherlokkia!

Mistä löytäisin kunnolliset kuvat housen (tv) introssa vilahtavasta selkärangasta ja aivoista?

Ja kukahan mahtaa olla piirtänyt ne?

Nyt kaivataan nettisherlokkia!

Mistä löytäisin kunnolliset kuvat housen (tv) introssa vilahtavasta selkärangasta ja aivoista?

Ja kukahan mahtaa olla piirtänyt ne?

Title_spine.png

Title_brain.jpg

vähän kökkö tuo aivokuva

Mitäs tarkoittaa tällainen tokaisu: "You name it". Pieni aavistus on mutten osaa pukea sanoiksi...
Tilanne, jossa tätä käytettiin oli kun henkilö oli luetellut jotakin asioita ja sanoi tuon loppuun :david:

Paljonko maksaa rahaa rautatieaseman metroasemalta puotilan asemalle ees taas?

Oon varmaan ihan solmussa siellä helsingin rautatieasemalla (viimeks käynyt siellä stationilla 5v sitten :D) :david:

Nyt tulee vaikeasti selitetty kysymys:
Youtubessa on sellainen suomalainen sketsitraileri, jossa ei oikeastaan ole mitään järkeä. Siinä mies on jossain hallissa, ja näkee vähän matkan päässä miehen seisomassa jossain kuopassa vaippa päällä ja joku pipo päässä :D. Sitten tämä ensimmäinen mies ajattelee englanniksi jotenkin, että "unet näkyvät vielä hereilläollessanikin". Sitten tää vaippajätkä huutaa sieltä kuopastaan venäjäksi jotain. Mikähän on tämän videon nimi? Tiedän, aivan helvetin vaikea selvittää, mutta näin viikko sitten tämän videon yhden kerran, ja muistista pitää jotain yrittää kaivella.

Onko ABCeet auki ny? Perkele ku muistin että on kämpillä jotain safkaa sen verran, että selviän yhen päivän, muttei...Viimeks murkinoinut eilen 12 aikaan, starrrr...ving....

Paljonko maksaa rahaa rautatieaseman metroasemalta puotilan asemalle ees taas?

Oon varmaan ihan solmussa siellä helsingin rautatieasemalla (viimeks käynyt siellä stationilla 5v sitten :D) :david:

Riippuu, minkälaisen lipun ostat.

Lipputyypit:
http://www.hsl.fi/FI/liputjahinnat/kertajavuorokausiliput/Sivut/default.aspx

Hinnat:
http://www.hsl.fi/FI/liputjahinnat/hinnat/Sivut/helsinki.aspx

Hyppäät vaan sieltä rautatieaseman metrolaiturilta metroon, joka menee itään päin ja Vuosaareen (ei Mellunmäkeen menevään metroon). Metrosta löytyy sieltä ovien läheisyydestä seinältä pysäkkikartat ja kaiken lisäksi ne vielä kuuluttaakin, milloin saavutaan Puotilaan.

Back
Ylös Bottom