Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Lähetin postissa vähän paksumpaa jauhekirjettä ja kun punnituksen jälkeen se virkailija alkaa tunkea sitä siihen postiluukkua imitoivaan sapluunaan sanoin, että vastaanottopäässä se menee ihan avoimeen laatikkoon johon mahtuu vaikka betonisäkki. Noh, hapankaalin ja korvasienen risteytys katsoo minua sanomatta sanaakaan ja jatkaa tunkemista. Olin kyllä sen silleen littoiseksi taputellut ja saihan se sen siitä läpi pienellä kikkailulla. Onko tolla koolla nyt jotain muuta merkitystä kuin että mahtuuko se postiluukusta sisään? Eli meneekö kirjeet jossain tossa välillä jostain vastaavista aukoista, postiautoissa tms.? Tämä on tärkeä tietää jotta voin ensi kerralla sanoa sen tunkemisen olevan oikeasti turhaa työtä :arvi:

Jos haluan lähettää New Yorkissa olevalle veljelleni tekstiviestin, voinko lähettää sen normaalissa 040-xxxxxxx muodossa, vai pitääkö laittaa esim +358 tai jotain muuta siihen?

Lähetin postissa vähän paksumpaa jauhekirjettä ja kun punnituksen jälkeen se virkailija alkaa tunkea sitä siihen postiluukkua imitoivaan sapluunaan sanoin, että vastaanottopäässä se menee ihan avoimeen laatikkoon johon mahtuu vaikka betonisäkki. Noh, hapankaalin ja korvasienen risteytys katsoo minua sanomatta sanaakaan ja jatkaa tunkemista. Olin kyllä sen silleen littoiseksi taputellut ja saihan se sen siitä läpi pienellä kikkailulla. Onko tolla koolla nyt jotain muuta merkitystä kuin että mahtuuko se postiluukusta sisään? Eli meneekö kirjeet jossain tossa välillä jostain vastaavista aukoista, postiautoissa tms.? Tämä on tärkeä tietää jotta voin ensi kerralla sanoa sen tunkemisen olevan oikeasti turhaa työtä :arvi:

Jos se hapankaali-korvasieni saa todistettua, että kyseinen viritys on paketti eikä kirje, sen lähettämisestä voidaan veloittaa enemmän rahaa. Muutenhan kaikki väittäisivät, että vastaanottaja hakee itse postinsa lajittelukeskuksesta pakulla ja lähettää "kirjeenä" vaikka sohvakaluston. Näin lievästi kärjistettynä.

Vertaa vaikka painorajan ylittymiseen, se on ihan sama että ylittyykö 20 vai 400 grammalla, yli on yli ja maksaa enemmän.

Piereskelevätkö pingviinit, vai miten tämä kuplavana syntyy ja mikä lisää nopeutta noin merkittävästi?

Tuliskohan nenästä nuo kuplat? Samalla tavalla kun ihminenkin hönkii keuhkot tyhjäksi ku lähtee nousemaan pintaan.

(Mutta aivan ihastuttava kysymys :))

onko tv lupa-maksu vuosikohtanen? telkkari oli viikon ilman tv-lupia, ni laittovat sen parin sadan lisäks 60e:n sakon. jos sen pystyy katkasemaan kesken vuotta, ni protestoin ja soitan sinne ja sanon, että telkkari on myyty. en muuten maksa enää ikinä tv-lupaa.

ja mikähä olis hyvä netti päijät-hämeessä? elisan 2 meganen ei oikein pelitä ja eivät nosta sitä ellen tee 1.5 vuoden sopparia. protestoin tätäkin firmaa ja vaihan toiseen.

onko tv lupa-maksu vuosikohtanen? telkkari oli viikon ilman tv-lupia, ni laittovat sen parin sadan lisäks 60e:n sakon. jos sen pystyy katkasemaan kesken vuotta, ni protestoin ja soitan sinne ja sanon, että telkkari on myyty. en muuten maksa enää ikinä tv-lupaa.

ja mikähä olis hyvä netti päijät-hämeessä? elisan 2 meganen ei oikein pelitä ja eivät nosta sitä ellen tee 1.5 vuoden sopparia. protestoin tätäkin firmaa ja vaihan toiseen.
Tietysti valitat siitä luvasta ja sanot, että siksi et uusinut sitä, kun ei ole enää telkkaria.

eiku, hommasin telkkarin 12.2 ja maksoin 19.2 maksun, ni tuolta ajalta tuli 60e:n maksu, koska oon voinu reilun viikon kattoa telkkaria luvatta.

Ne jotka käyttävät kofeiinitabletteja, niin miten otatte niitä?
Otatteko esimerkiksi 20-30 minuuttia ennen treeniä, vai juuri ennen treeniä?

Sillä monet "lääkkeethän" vaikuttavat vasta tietyn ajan kuluessa.

Ne jotka käyttävät kofeiinitabletteja, niin miten otatte niitä?
Otatteko esimerkiksi 20-30 minuuttia ennen treeniä, vai juuri ennen treeniä?

Sillä monet "lääkkeethän" vaikuttavat vasta tietyn ajan kuluessa.

Itse otan noin 30 min ennen reeniä ja on toiminu ihan mukavasti. Ainakin hikoiluttaa jos ei muuta.

Back
Ylös Bottom