Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eiköhän se panetus oo päivä sana...

Grip on juoppo!

No eikä oo, kuhan vitsailin. Ite oon lukenu tentteihin, korkkasin jekkupullon joka on ootellu viimevuodesta asti. Vähän oon maistelllu, pitkästä aikaa tosi hyvää, nam.

Ihana aamu linnut laulaa ja aurinko paistaa ja lehmät juoksentelee vihreillä pelloilla :D

ja terveppä vaan kaikille!

On se, nyt tyssäs. Noh oli se hyvää, ja unirytmi ihan sekasin. Mitä kaljaa ees joit?

Vähän erikoisempaa. Karjalaa. Pullosta. Jos oikeasti hyvää olutta tahtoo, niin pitää siirtyä tummiin oluisiin. Guinness on ihan ykkönen. Melko lailla vastaava on Manchester Cream Stout.

Ei tuolla jekun maulla ole merkitystä. a) jos tekee mieli humalaan b) olet jo humalassa.

Hiukan humalaan tosta tahtoo tulla. Väitän kyllä että tolla maulla on oma viehätyksensä.

Tummat oluet on yleensä niitä parempia, Guinness lähes vastustamatonta.:kuola: Mielellään hanasta, oon kyllä miettiny matkaa Irlantiin.

Innis & Guinn on ehkä parasta olutta mitä oon maistanu.

Grease.

Kopsasin tämän tuolta hyvät olutmerkit threadista, kun en muistanut merkkiä.
Strong Suffolk. Maukkain olutelämys itselläni.
bury002.gif

Tuossa on monenmoista makua. Guinnessissa tuo vaahtokin on hyvää. Toisin kuin soijaproteiinissa. Tuo soijavaahto on pahinta ikinä, vaikka itse prode on ihan kohtuullista.

Ei oo soijasta kyllä saatu mitään hyvää, prodessa ainut hyvö puoli on se halpa hinta.

Pitää ottaa testiin toi olunen, Guinnessissa se vaahto on jotenkin oleellista. Pitää ottaa testiin toi Suffolk.

Mitä rasvaa se byrdi on vailla?

Back
Ylös Bottom