Säännöt! Hinta ja yhteystiedot mukaan tai ilmoitus poistetaan! Lukekaa! LUKEKAA!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pyri laittamaan mahdollisimman paljon tietoa myytävästä tai ostettavasta artikkelista. Älä kauppaa virheellisiä tuotteita ilman, että mainitset virheen laadusta. Laita riittävät yhteystiedot (esimerkiksi e-mail osoite/puhelinnumero), jotta kauppojen teko on mahdollista.

Mikäli myymäsi artikkeli on ainoastaan noudettavissa, sisällytä viestisi otsikkoon myös paikkakunta tai alue jossa artikkeli sijaitsee/on noudettavissa.

Pelkkä linkki muuhun ilmoitukseen ei ole sallittua. Ilmoituksen pitää sisältää tarpeelliset tiedot, jotta kaupat voi tehdä lukemalla pelkästään Pakkotoistolla oleva ilmoitus.

Älä spoilaa muiden myynti-ilmoituksia linkittämällä samaan tuotteeseen muualla.

Laita ilmoituksen otsikkoon aina myydään, ostetaan, vaihdetaan, vuokralle tarjotaan tai vuokrata halutaan.
M:
O:
V:
VT:
VH:

Kun olet saanut kaupat tehtyä, laita siitä ilmoitus ja sulje itse thread (sulkeminen mahdollista vain threadin aloittajalle).

Osto- ja myyntipalsta ei ole tarkoitettu liiketoiminnan harjoittamiseen millään muotoa. Mikäli yrityksesi on kiinnostunut mainostamaan tai myymään tuotteitaan ja/tai palveluitaan palstan kautta, ota yhteys ja sovi asiasta Pakkotoisto.comin ylläpidon kanssa osoitteessa mike@pakkotoisto.com.

Hinta pitää olla ilmoituksessa mukana, muuten se poistetaan!
Yhteystiedot ovat myös pakolliset!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hei, mites jos myy tarjousten perusteella, niin onko silloin hinta pakollinen? Vai pitääkö silloin laittaa aloitushinta kuten huutokaupassa?

Onko jokaisella nimimerkillä oma maili pakkotoistolle? Ja meneekö esim. kristao@pakkotoisto.com mun privaattiviesteihin?
VIP-käyttäjillä on pakkotoiston mailiosoite. Eli sulla on toi sun mainitsema osoite. Sähköpostia pääset lukemaan/lähettämään osoitteesta http://webmail.pakkotoisto.com/. Sieltä voit myös säätää uudelleenohjauksen jos haluat pakkotoiston sähköpostiosoitteeseen lähetetyt viestit johonkin muuhun jo olemassaolevaan sähköpostilaatikkoon. Privaviestit on asia erikseen, sinne ei mitään maileja tule.

Jatkossa yleiset forumia koskevat kysymykset voi laittaa tänne.

Kiitti elasto! Ehdinkin jo tässä välissä laittaa Mikelle privaa asiasta. Löysin VIP-emailia koskevan threadin ja ymmärsin että VIP-mailia pitää erikseen anoa.

Tuli tuossa mieleen että olisiko hyvä olla joku ketju (vai joko on?) missä voisi antaa palautetta kauppakumppanista,kun tuolla kauppa osiossa kuitenkin paljon kauppaa käydään .
Jos vaikka sattuu että on ongelmia myyjän/ostajan tavaran tai rahojen toimittamisen kanssa. Ei välttämättä sattuisi muille enää saman kauppakumppanin kanssa.

Miten tuo yhteystiedot jos ei halua tänne esim puhelinnumeroaan tai sähköpostiosoitetta(omassani näkyy nimeni)? Eikö muka riitä, että pyytää laittamaan viestejä/kiinnostuneiden osoitteita tuohon ilmoituksen perään? Tai että laittaa tuonne mun proofiiliin viestiä jos kiinnostaa?

En nyt ymmärrä miksi minun tänään laittamani takki-ilmoitus on poistettu, kun kuitenkin toinen täysin vastaava saa olla.

No ajatteleppas nyt järjellä. Millä ihmeellä kukaan saa suhun yhteyttä, vaikka olisi miljoona ostavaa asiakasta viesteineen ketjussa? Jossain vaiheessa on kuitenkin yhteystiedot annettava ja hei, Pakkotoistoa voi myös vain lukea rekisterlitymättä. Siksi yhteystiedot pitää olla mukana, jotta pelkkä lukija voi ottaa yhteyttä jos tuote kiinnostaa.

Oisko mahdollista että ylläpito poistaa myynti ilmoituksesta yhteystiedot, sen jälkeen kun tavara on mennyt kaupaksi? Tai voisiko kauppapaikan oikeuksia muuttaa siten, että omia viestejä voisi editoida/poistaa- näin noheva kauppias voisi itse poistaa ketjun kun tavarat on myyty!

t: hakukoneista huolestunut.
ps: siis pähkinänkuoressa= yhteystiedot näkyviin myyntiajaksi ja kun kaik on myyty yhteystiedot automaattisesti bittiavaruuteen.

Kannatetaan. Nuo myydyt on mun mielestä ihan turhia, kukaan ei kostu niistä yhtikäs mitään. Toki voihan ne kertoa jotain vallitsevasta hintatasosta, mutta aika hyvin markkinat säätelee itse itseään. Eikä esim ebayssäkään voi etsiä jo myytyjä kohteita. Ebay ja huuto.net taitavat poistaa myydyt noin 3kk kuluttua, jotta kaupasta pystyisi reklamoimaan. En tiedä onko tuo tarpeellista tälläisella foorumilla?

Mut siis mulle ihan sama, kunhan nuo omat yhteystiedot saa jotakin kautta huitsin nevadaan sen jälkeen kun kamat on myyty.

ps: samalla modejen työkuorma vähenisi hiukan kun jengi vois itse poistaa ketjun.

Voidaanhan me alkaa poistamaan myydyt tuotteet. Pistetäänkö niin, että jokainen voi itse deletoida oman perustamansa ketjun kun tuote on myyty? Silloin katoaa samalla tuo "myyty" forumi.

IMO tosi hyvä idea, aivan turhia nuo myyty ilmoitukset.

Vituttaa jos yrität saada jostakin tuotteesta hyvän hinnan niin joku spede tulee ja kaivaa jonkun vanhan ilmoituksen missä samantapainen tuote myytiin halvemmalla ja linkittää sen sun myynti-ilmoon: "hitto tää on kallis, joskus vuonna kivi ja kompassi myytiin näin ja näin halvalla nassun nassun"

Back
Ylös Bottom