Mun mielestä ei ole hyvä idea. Ei se toiminut viimeksikään, vaan se off-topic chatti inside-juttuineen siirtyi myös muihin ketjuihin. Ennenpitkää niin kävisi myös nyt. Luetteloketjujen ja sen off-topic -ketjun poistaminen oli parasta mitä Pakkiksella oli vähään aikaan tapahtunut. Yö-thread on vähän eri asia, kun se on vain öisin auki, ei tule mitään järkyttävää floodia ja ne jutut pysyy sen ketjun sisällä. Sekään ei mitenkään välttämätön silti IMO. Jos avataan vielä päiväajalle oma off-topic -ketju, niin se tekee kahdesta erillisestä ketjusta tarpeettoman.
Eli jos tuollainen ketju nyt on enemmistön mielestä pakko olla, niin mieluummin Yö-thread auki koko vuorokaudeksi ja nimi vaihtoon. Itse olen sitä mieltä, että sinne muodostuu ajan myötä vain tietty aktiivinen porukka joka sitä käyttää. Seuraan melko aktiivisesti tätä palstaa, eikä ole omaan silmään osunut vielä toiveita tuollaiselle ketjulle (poislukien sen vanhan threadin aktiivikäyttäjät). Eli ehkä valtaosalla ei edes ole tarvetta suoltaa random paskaa 24/7 jonnekin. Yleisellä osiolla on kuitenkin eri off-topic -aiheille omat ketjut ja uusia voi aina tehdä, jos ei olemassaolevaa jo ole.