Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nelonen Sport Pro lähettää super bowlin tänään yöllä. Miten saan sen nähtyä? Millä kanavapaikalla ton pitäs näkyä? Maksullinen kanava, mutta ne lähettää sen kaikille ilmaseks. Selasin kanavat läpi, enkä löytäny nelonen sport prota :(
kannattaa hakee varmaan uudelleen ku on uus kanava. Itellä se hakee sen numerolle 93 mut on varmaan riippuvainen vaikka ja mistä...
Nyt vaan odottelen, että pääsen kattoon sen ja aamul töihin. Tänks.Voiko pakkiksella vaihtaa nimimerkkiä? Miten?
Joko mä oon nyt ihan väärässä mut suoraan googlella löyty tämä. http://isohunt.com/torrents.php?ihq=Until+the+Light+Takes+Us
Vauhtiakiin löytyy kiitettävät 400 kB/s sekunnissa, puolen tunnin päästä koneella.
.Kommenteissa joku väitti et olis feikki?
Kerroppas että toimiiko, kunhan oot ladannu sen (mun maks. latausnopeus on ~100kt/s :jahas.
Miksi krapulassa panettaa aina ihan vitusti? vaikka ois saanutkin säännöllisesti :daaaaaavid hasselhoff:![]()
Videota ei oo nyt linkittää, mutta Hartwallilla kertoivat että alumiinitölkit ja nämä uudet kierrätyspullot sulatetaan, ja siitä massasta tehdään sitten taas uusia tölkkejä ja pulloja.Onko jotain videota tmvs. tarkkaa yksityiskohtaista kuvausta mitä tapahtuu pullolle tai tölkille, kun se palautetaan kierrätyspisteeseen? Meneekö esim. aluminiitölkit millaisen prosessin läpi ennen kuin ne palaavat taas johonkin tuotantolinjalle täytettäväksi jollain juonalla?
Onko jotain videota tmvs. tarkkaa yksityiskohtaista kuvausta mitä tapahtuu pullolle tai tölkille, kun se palautetaan kierrätyspisteeseen? Meneekö esim. aluminiitölkit millaisen prosessin läpi ennen kuin ne palaavat taas johonkin tuotantolinjalle täytettäväksi jollain juonalla?
Nykyään tuntuu ettei youtube avaa millään videoita, ja ees etusivuansa. ihan oudoksi menny. mistä se johtuu?