Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tietääkö joku mistä saisi ostettua levypainoja typerään 30 mm tankoon, eli reikä saisi olla 31 mm. Alkaa painot loppumaan kesken ja ei oikein nuo vinyylipainot enää nappaa kun ei edes vuotta paria kestä kun alkavat repeileen. Niih jotain 20-25 kg levyjä on hakusassa.

Meinasin jo koko tangonkin päivittää 50 mm:seen mutta kun maksaa nekin niin maltaita. Tietysti voin tilailla ruukilta polttoleikettä ja askarrella itse mutta on siinä nyt jonninmoinen sorvailu yms jos meinaa saada siedettävät.

Tai sitten hommat putkea minkä sisähalkaisia 30 ja ulko 50mm, ja teet adapterit

25millisestä 50 milliseksi löytyy ainakin suoraan laajennusholkkeja

Tai sitten hommat putkea minkä sisähalkaisia 30 ja ulko 50mm, ja teet adapterit

25millisestä 50 milliseksi löytyy ainakin suoraan laajennusholkkeja

Jumaliste, jätkä on kuningas. Miten tuo ei ole käynnyt mun mielessä. Huomattavasti siistimpi vaihtoehto kuin sorvailla koko kiekot. Täytyy vain tehdä supistusholkit levyihin niin ei mene vanhat levyt vaihtoon... Thänks

(tunnen itseni tyhmäksi, mutta se ei ole uutta :D )

Mitähän eroa on virheellä ja erheellä!Esim.urheiluselostajat saattavat sanoa,kun pujottelijan suksi menee kepin väärältä puolelta:Hän teki virheen/tuossa tuli paha erhe!

Mikä auttaa vaatteiden sähköisyyteen? vituttaa ku t-paita liimautuu ihoo kiinni ja koko ajan rätisee ja ritisee.

Vaatteiden pesuun tarkoitettu huuhteluaine ja koska itse syy on varmaankin kuivassa sisäilmassa, niin ilmankosteuden nostaminen voi olla tehokkaampaa. Joo, ei kannata kuitenkaan heitellä vettä seinille, vaan hankkia vaikka ilmankostutinlaite. Myös suolakidelampusta voi olla hyötyä, sen pitäisi vaikuttaa huoneilman sähkökemiallisiin ominaisuuksiin.

Voiko kananmunan rikkoa jotenkin siististi sotkematta käsiä?

Kyllä voi. Pitää ensinnäkin lyödä kuori rikki riittävän lujaa, jotta sitä ei tarvi käsin rikkoa lisää ja toisaalta pitää rikkoa riittävän hellästi, ettei se jo rikkoutuessaan leviä käsiin. Harjoittelemaan vaan.

Mitähän eroa on virheellä ja erheellä!Esim.urheiluselostajat saattavat sanoa,kun pujottelijan suksi menee kepin väärältä puolelta:Hän teki virheen/tuossa tuli paha erhe!

Ei kai niillä mitään varsinaista eroa ole. Molemmat tarkoittaa sitä, että hommat meni eri tavalla kuin olisi pitänyt. Jos jotain eroa haluaa väkisin keksiä, niin ehkä mun mielestä erheestä tulee enemmän mieleen erehdys, eli se, että on ajateltu tai luultu jotenkin väärin. 'Virhe' sitten on yleisempi sana, joka voi tarkoittaa mitä tahansa huonosti tekemistä. Tämän perusteella kyllä tuohon pujottelutapaukseen sopisi paremmin 'virhe' kuin 'erhe'.

Joo, ei kannata kuitenkaan heitellä vettä seinille, vaan hankkia vaikka ilmankostutinlaite.
Thanks babe, sain pienen päivänpiristyksen tästä. :lol2:

Neloselta tulee Wipeout-niminen kilpailuohjelma?
Mikä biisi siinä soi lopputekstien aikana?
Sellaista punkrockkia ja tinapillejä välissä?

Kuinka monta sellaista viisinumeroista lukua on olemassa, joissa sama numero esiintyy vain kerran?

Eli täällä teemme toisten kotiläksyjä. Jos joku tietää tavan laskea tuo, niin tänne vaan rapoa.

Kuinka monta sellaista viisinumeroista lukua on olemassa, joissa sama numero esiintyy vain kerran?

Eli täällä teemme toisten kotiläksyjä. Jos joku tietää tavan laskea tuo, niin tänne vaan rapoa.

No jos lähtee 00 000 ja päättyy 99 999 niin sitte erilaisia vaihtoehtoja olis 100 000 jos taas lähdetään liikkeelle numerosta 10 000 on numeroita vain 90 000

E: en kumminkaa rupea luettelemaan jokaista mahdollisuutta.

Miksi naiset valittavat, että pöntön kansi on ylhäällä?

Miksi miehet eivät valita, että pöntön kansi on alhaalla?
Olen miettinyt itse ihan samaa. Onko tämä nyt sitä tasa-arvoa? Kun nainen menee vessaan, niin se istuu siihen renkaalle, joka on valmiiksi alhaalla. Kun mies menee vessaan, se nostaa renkaan ylös ja laskee sen taas alas. Tasa-arvoista olisi, että mies nostaa ja nainen laskee. Että näin.

No jos lähtee 00 000 ja päättyy 99 999 niin sitte erilaisia vaihtoehtoja olis 100 000 jos taas lähdetään liikkeelle numerosta 10 000 on numeroita vain 90 000

E: en kumminkaa rupea luettelemaan jokaista mahdollisuutta.

Tuossahan on samat luvut monta kertaa. Eka luku vois olla 10 234 ja viimenen 98 765. Väliin tulee sitten muutama luku jota en ala nyt tässä miettimään.

Ja tämä siis ihan lonkalta heitettynä universumin huonoimmalla matikkapäällä.

Olen miettinyt itse ihan samaa. Onko tämä nyt sitä tasa-arvoa? Kun nainen menee vessaan, niin se istuu siihen renkaalle, joka on valmiiksi alhaalla. Kun mies menee vessaan, se nostaa renkaan ylös ja laskee sen taas alas. Tasa-arvoista olisi, että mies nostaa ja nainen laskee. Että näin.

Mutta ei mies aina tee sitä numero ykköstä veskissä, joskus tekee kakkosenkin ja et kai sä silloin istu pytylle ilman että rengas ois alhaalla?

Tasa-arvoista olisi, että mies nostaa ja nainen laskee.
Häh? :D Vai meinaatko kenties toisin päin?

Mutta ei mies aina tee sitä numero ykköstä veskissä, joskus tekee kakkosenkin ja et kai sä silloin istu pytylle ilman että rengas ois alhaalla?

Häh? :D Vai meinaatko kenties toisin päin?
Mies nostaa naisen jäljiltä ja nainen laskee miehen jäljiltä.

Ei vittu jotenki arvasin et pakkikselta löytyy universumin huonoimmat matikkapäät. Ei tartte auttaa.

nopeesti laskin ni mahdollisuuksii on 15120

edit niin laskin et ekaks luvuks on 9 mahollisuuta tokaan 8 jne..

edit2. tietysti 0:ki tulee mukaa sillo ois 30240 mahista..

Ei vittu jotenki arvasin et pakkikselta löytyy universumin huonoimmat matikkapäät. Ei tartte auttaa.

Paljon paremmin ei näytä menevän sullakaan:D

Back
Ylös Bottom