Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Noniin kaikki alkoholistit. Missäpäin Helsingin halvin baari? Kallio-Sörnäinen kenties?
En keksinyt parempaakaan threadia mihin tän laittaa, tai noh oishan tossa ollu "alottelijan peruskysymykset", et ehkä sinnekkin olis sopinut.

No tätähän en tiedä, mutta TÄÄLTÄ voit vähän hintoja tsekkailla että mistä kannattaa etsiä.

Taitaa olla vähän vanhaa tietoa kun ale-pubikin on vielä pohj. rautatienkadulla, Ei oo ollu ainakaan sitten syksyn -07. Sieltä saa ainakin arkisin tonnikalan makuista "bisseä" muistaakseni egellä. On kyllä pikemminkin yökerho kun baari.

Pitää vissiin elvyttää tätä trediä tänää :kippis1: Jos sitä kävis vielä jossain päin kattelemassa ja sitten kovat soosit päälle myöhemmin :D

Hei jätkät en mä voi pitää tätä trediä yksin pystyssä! Mustalla kohvilla mennään eteenpäin vielä ainakin toistaiseks

Mä voisin vähän valittaa krapulaa.

Eilen oltiin duuniporukalla bissellä ja mun piti taas kerran mennä vaan yhdelle. Päädyttiin sit Forteen ja oltiin kai pilkkuun asti siellä... Aamulla klo 13 taas duuniin, krapula iski siinä muutaman tunnin päästä. Nyt on jo ihan ihmismäinen olo, mutta alkoholin voisi jättää pois hetkeksi :jahas:

Joo tarkotus se oli täälläkin pitää abiristelyyn asti taukoa, meinas uudenvuoden risteily lähteä vähän käsistä... :D No kuitenki noi jätkät sai mut prkl houkuteltua juomaan tänään

Mä voisin vähän valittaa krapulaa.

Eilen oltiin duuniporukalla bissellä ja mun piti taas kerran mennä vaan yhdelle. Päädyttiin sit Forteen ja oltiin kai pilkkuun asti siellä... Aamulla klo 13 taas duuniin, krapula iski siinä muutaman tunnin päästä. Nyt on jo ihan ihmismäinen olo, mutta alkoholin voisi jättää pois hetkeksi :jahas:

Lopeta jo toi pelkällä yhdellä leikkiminen kun ei se näemmä meinaa onnistua sulla. :D Yhestä ei tuu kun vihaseks.

Lopeta jo toi pelkällä yhdellä leikkiminen kun ei se näemmä meinaa onnistua sulla. :D Yhestä ei tuu kun vihaseks.

Totta :D Mutta kyllä mä aina välillä käyn ihan yhdellä. Duunikavereiden kanssa se ei vaan ikinä onnistu, paitsi ehkä silloin kun olen autolla liikenteessä.

Hei millo lähetään uusiks :D taaskaan mitiän

Voi pojat tuli sitte perjantaina ja eilen otettua oikein huolella. Kallioon poikkesin kaverin kanssa ja kun kolmatta linjaa mentiin nii eihän sitä selvinpäin voinu olla.. :evil: kummasti rommit ja viinatkin hävis kaapista ihme että on baariinkin jaksanu lähtee :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom