Jonas Rantanen mukana vuoden voimanostaja äänestyksessä!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juha85
  • Aloitettu Aloitettu
Pistin Rantaselle. Mutta yllättävän vähän porukka äänestänyt Stan "Rhino" Efferdingia. Ukko kuitenkin pisti tänä vuonna Konstaa 1kg isomman raw-totaalin (vyö+siteet) about saman painoisena. :)
372,5 + 275 + 359,5 = 1007kg vs. Konstan 330 + 250 + 426 = 1006kg.

http://www.youtube.com/watch?v=KxfNM_vfp7Q

Joo hieno mies tää Efferding. Löytyy vielä kokoa ja kireyttä mahtavien raw-voimien päälle! :rock:

Konstalle lähti ääni, onse vaan niin kovajätkä. Toivottavasti joku RAW mies tuon äänestyksen vie niin nähtäisiin ainakin että kumpaa ihmiset arvostaa enemmän isoja rautoja vai raaka nostoja.

Ääni meni jonakselle!

Vaikka kovahan tuo Jonas on niin kyllä täältä päin liikenee äänet RAW nostajille eli Konstalle ääni

Pitäs olla eri kategoria raw ja varustepuolelle...ja vielä niin että ipf ja kaikki 129kpl ammattilaisliittoja ois erillään, ei näitä voi mitenkään verrata.

Typerää, aivan kuin vertais eri lajien urheilijoita keskenään.
Siinä käy monesti niin että Enduron MM-pronssimies menee Voimanoston MM-kisat 9krt voittaneen edelle :rolleyes:

Edit: pitihän se äänestää, Belavjevia. Teki 920kg RAW/100kg sarjaan.
Se on kovin minun silmissä tänä vuonna...ja itseasiassa yksi kovimmista kautta aikain.

Pitäs olla eri kategoria raw ja varustepuolelle...ja vielä niin että ipf ja kaikki 129kpl ammattilaisliittoja ois erillään, ei näitä voi mitenkään verrata.

Samaa mieltä! Varsinkin toi IPF vs Pro-puoli pitäs olla ilman muuta omissa osioissa, koska eihän noita tuloksia nyt todellakaan voi keskenään verrata toisiinsa.

Itse asiaan, annoin ääneni Jonakselle vaikka raw-nostamisen kannattaja olenkin.

Typerää, aivan kuin vertais eri lajien urheilijoita keskenään.
Siinä käy monesti niin että Enduron MM-pronssimies menee Voimanoston MM-kisat 9krt voittaneen edelle :rolleyes:

Edit: pitihän se äänestää, Belavjevia. Teki 920kg RAW/100kg sarjaan.
Se on kovin minun silmissä tänä vuonna...ja itseasiassa yksi kovimmista kautta aikain.

Samaa mieltä! Varsinkin toi IPF vs Pro-puoli pitäs olla ilman muuta omissa osioissa, koska eihän noita tuloksia nyt todellakaan voi keskenään verrata toisiinsa.

Itse asiaan, annoin ääneni Jonakselle vaikka raw-nostamisen kannattaja olenkin.

Onhan tuolla noita eriteltyjä kategorioita vaikka millä mitalla.

http://www.powerliftingwatch.com/poll

Käykääpä muuten kaikki äänestämässä Suomea vuoden 2009 voimanostomaaksi.

P.S. Konstalle ääni täältäkin.

Back
Ylös Bottom